نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

بنیاد مسکن خدمات‌رسانی به روستائیان مناطق محروم لرستان را افزایش دهد

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: بنیاد مسکن خدمات‌رسانی به روستائیان به ویژه روستاهای محروم استان که از ظرفیت دامپروری خوبی برخوردارند بیش از گذشته افزایش دهد.

بنیاد مسکن خدمات‌رسانی به روستائیان مناطق محروم لرستان را افزایش دهد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با مدیرکل و معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در لرستان با بیان اینکه با برپایی نظام جمهوری اسلامی یک رزق معنوی گسترده شد اظهار داشت: یکی از رزق‌های معنوی نظام جمهوری اسلامی در 21 فروردین سال 58 تشکیل حساب 100 امام توسط امام خمینی (ره) در یکی از شعبه‌های بانک ملی با هدف ساخت مسکن روستائیان و محرومان بود.

وی افزود: محرومیت‌زدایی، ترویج اخلاق و معنویت در جامعه با دعوت از خیران و نیکوکاران از دیگر اهداف امام راحل از تشکیل حساب 100 بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: پس از تصویب اساس نامه بنیاد مسکن در سال 66 شعبه‌های بنیاد مسکن در استان‌های کشور با هدف حفظ شان روستائیان، خدمت‌رسانی و همچنین عدم مهاجرت روستائیان به شهرها تشکیل شد که خوشبختانه بنیاد مسکن تاکنون توانسته به اهداف مورد نظر امام راحل تا حدودی دست پیدا کند.

وی بیان کرد: بنیاد مسکن با نگاه جهادی در حوادث طبیعی همواره پای کار است و در سیل سال 98 استان لرستان بنیاد مسکن به خوبی پای کارآمد و زمینه‌ای را فراهم کرد که واحدهای مسکونی آسیب دیده بلافاصله بازسازی شدند.

شاهرخی گفت: انتظار داریم بنیاد مسکن خدمات‌رسانی به روستائیان به عنوان تولیدگران قانع به ویژه در روستاهای محروم استان که از ظرفیت دامپروری خوبی برخوردارند بیش از گذشته افزایش دهد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم با توجه به شعار سال مبنی بر حمایت از تولید بنیاد مسکن جهت اقدامات عمرانی از مصالح تولید استان استفاده کند که این امر سبب به کار افتادن چرخه اقتصاد و ایجاد اشتغال در استان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه وجود 2 میلیون و 500 هزار خانه خالی در کشور هدر دادن سرمایه است خاطرنشان کرد: امام راحل همواره بر ساخت مسکن محرومان تاکید داشتند ولی حقیقت این است که ما از هدف امام راحل برای ساخت مسکن فاصله گرفته‌ایم و ساخت مسکن وسیله‌ای برای دلالی و سودجویی شده است در همین راستا امیدواریم در ساخت مسکن روستایی دچار چنین مشکلی نشویم.

وی اظهار داشت: انتظار داریم در بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد انقلابی شایسته سالاری و عدم تبعیض در میان کارکنان به خوبی رعایت شود و نامه امام علی (ع) به مالک اشتر را سر لوحه خود قرار دهند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    عرض ادب واحترام سلام حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه محترم لرستان،محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من۳۱سال سن دارم چندین سال دوست دارم متاهل بشم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری فن خاصی بلد نیستم بخاطر که درآمدم کم. تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران. خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی دربیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن،شماره عابر سپه (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲)بنام محمدهادی قربانی. تو راخدا کمکم کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم نا امیدم نکن بیش از هزار بار نامه فرستادم ولی جواب نگرفتم با گریه دارم این می نویسم،ممنون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها