پزشکیان: اگر امام در سال ۸۴ حیات داشتند اجازه نمی دادند احمدی نژاد تأیید صلاحیت شود

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: هم در داخل مشکل داریم، هم خارج. با همسایگانمان هم ارتباطات منطقی نداریم. آمریکا و اسرائیل که پیش‌کش، در رابطه با اروپا هم همین‌طور است. ما با خودمان مشکل داریم.

پزشکیان: اگر امام در سال ۸۴ حیات داشتند اجازه نمی دادند احمدی نژاد تأیید صلاحیت شود

بخشهایی از مصاحبه با مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس را می خوانید:

*فضای انتخابات خیلی سرد است و با جوی که درست شده و روندی که در طول سال‌های متمادی برای کشورمان ایجاد شده است، متأسفانه به سمت تک‌صدایی می‌رویم که قطعا برای مملکت خطرناک است.

*به‌نظرم باید جو به‌شکلی طراحی شود که اجازه دهیم نگاه‌ها و سلایق مختلف حضور داشته باشند و مردم براساس گرایش‌ها و نظراتشان به صحنه بیایند و اجازه دهیم صدای مردم شنیده شود و حضورشان در جامعه معنادار شود. اگر نتوانیم چنین جوی را درست کنیم به نظرم روند کارمان در خطر خواهد بود.

*هم در داخل مشکل داریم، هم در خارج.با همسایگانمان هم ارتباطات منطقی نداریم. آمریکا و اسرائیل که پیش‌کش، در رابطه با اروپا هم همین‌طور است؛ ما با خودمان مشکل داریم. این نگاه را باید اصلاح کرد.

*مسئول اختیار می‌خواهد. نمی‌توانید مسئول تعیین کنید اما اختیار نداشته باشد. زمانی که وزیر بودم حدود 26 سازمان و ارگان دیگر تصمیم می‌گرفتند که من چه کاری انجام دهم. اختیار نیروی انسانی را هم نداشتم. سازمان امور اداری استخدامی و سازمان برنامه‌وبودجه منابع را برای من تعریف می‌کرد. اختیار سیاست‌گذاری نداشتم. خیلی وقت‌ها از جای دیگر به من می‌گفتند باید این کار را بکنی. ولی درنهایت این منِ وزیر باید جوابگو می‌بودم.

*در جریان زلزله بم، من به‌خاطر شرایط خاصی که داشتیم، گفتم چهار آمبولانس بخرید. بعدا باید به دیوان محاسبات جواب می‌دادم که چرا گفتی آمبولانس بخرید. چه کسی به تو گفته بود. پولش را از کجا آوردید. وزیری که نتواند چهار تا آمبولانس بخرد و چند نفر استخدام کند و مقررات موجود در سیستم را حل کند، چه جوابی باید به این جامعه بدهد؟

*مشکلاتی که در زمینه مرغ و مسائل دیگر می‌بینید، زاییده عدم مسئولیت و پاسخ‌گویی در سیستمی است که باید اختیار داشته باشد تا بتواند جواب بدهد. یکی می‌گوید پول ندادند، یکی می‌گوید اجازه ندادند، یکی می‌گوید ترابری باید اجازه دهد، گمرک اجازه دهد، بازرگانی و برنامه‌وبودجه هرکدام یک‌ چیز می‌گویند.

*الان هیچ جناحی نمی‌داند چه کسی از بین افرادی که می‌خواهند کاندید شوند، می‌تواند تأییدیه بگیرند که اینها حمایتش کنند. یعنی روندی که از درون جناح بالا بیاید و بعد شورای محترم نگهبان بر این قضیه صحه بگذارد، در این ساختار نداریم. پس از هرکدام از این جناح‌ها ده‌ها نفر کاندیدا هستند و تعدادی اعلام کرده‌اند. از نظر علمی و کارشناسی درست نیست اما وقتی حزبی یک نفر را انتخاب کند و شورای نگهبان قبول نکند، دیگر کاندیدایی ندارد و خودبه‌خود حذف می‌شود.

*در انتخابات مجلس یازدهم، 90 نفر از نمایندگان مجلس را ردصلاحیت کردند. درحالی‌که صلاحیت 90 نفر از نمایندگان مجلسی که قبلا تأییدصلاحیت شده بودند، رد می‌شود، تصور می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ آن‌هم زمانی‌که جواب روشنی هم داده نمی‌شود که به چه دلیلی رد شده‌اند. طبیعتا یک عده هم با دیدن اوضاع نیامدند، چون فکر می‌کردند ممکن است رد شوند، خب اصلا نام نمی‌نویسند که رد نشوند. این وضعیت باعث می‌شود کسانی که توانمند هستند، خودشان را در معرض این اتفاق قرار نمی‌دهند که فردا بشنوند تو صلاحیت نداری.

*ان‌شاءالله اگر وقتش برسد شاید برای انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کنم.تصمیم گرفته‌ام و نام‌نویسی می‌کنم اما باید ببینم تا آن زمان روند به چه صورت خواهد بود.

*با روندی که در چند سال گذشته با رسانه‌هایی که در اختیار داشتند، ایجاد کرده‌اند و هرروز ارز جهانگیری را پمپاژ می‌کردند و همه گناه‌ها را گردن او انداختند، به نظرم نسبت به ایشان خیلی جفا کردند و بعید است بیاید و اگر هم بیاید شاید اقبال آن‌چنانی نداشته باشد.

*احمدی نژاد وقتی (درسال84) کاندیدا شد در صداوسیما گفت 25 سال است در این مملکت خوردند و بردند، من گفتم اگر حضرت امام بود و این حرف‌ها را می‌شنید می‌گفت صلاحیتش را تأیید نکنند. به‌خصوص اوایل انقلاب کسانی که در این مملکت کار کردند، واقعا افراد صادقی بودند و اگر توانستیم در جنگ‌ها و بحران‌ها بالا بیاییم، با وجود اینکه آمریکا این‌طور نمی‌خواست و الان هم علنا می‌گوید که کودتا و جنگ‌های قومیتی را آنها راه انداخته بودند، دعوا با عراق را مسببش بودند، اینکه من بگویم همه این افراد خورده و برده‌اند و من آمده‌ام پرونده اینها را دربیاورم، در حق این افراد جفا کرده‌ام.

منبع: روزنامه شرق

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 70
  • رضا
    0

    اقای پزشکیان شما که این همه انتقاد داری پس چرا همیشه کاندید می شوید داری بعرضه گی همحزبی های خودت را توجی می کنی برا ی پست گرفتن خودتان را به اب اتیش می زنید سر کار امدید نا کار امدی خودتان را به گردن نظام می اندازید در ضمن اگر امام بود دستور میداد همه شما غربگراها را گردن بزنند چون با کسی تعارف نداشت نه اینکه اقای احمدی نژاد تایید نشود عقده احمدی نژاد تو گلوی شما وطن فروشها گیر کرده داره شما راخفه می کند از اون قیافه عبوست معلومه که به هیچ صراطی مستقیم نیستی بیایی فکر نکنم بیشتر از رای باطله رای داشته باشی

    نظرات شما -
    • محمد قوجه بیگلو
      0

      ایشان تشنه خدمت

  • حمیدپاپی
    0

    با سلام آقای پزشکیان از طرف خودت حرف بزن. تو و تمام هم حزبیهایت اگر فیشهای حقوقی و محل زندگی خود و فرزندانتان و و این همه ثروت را که دارید به مردم اعلام کنید آن وقت مردم تکلیفتان را روشن می کنند و معلوم می شود که چه کسانی راه امام و ارزشهای انقلاب را زیر پا گذاشتند. شما و همه کسانیکه سر در غارت بیت المال دارند از شنیدن نام امیرکبیر دوم ایران دکتر محمود احمدی نزاد وحشت دارید چون انشالله دست همه غارتگران رااز غارت بیت المال قطع می کند.

  • م ح
    0

    جناب آقای پزشکیان خیلی متاسفم چون فقط دراین چهل سال احمدی نژاد برای مردم خدمت کرده است توخودت باعث شدید که در اذربایجان یک متر راه بکشند آذر بایجانی هستیم می بینیم

  • غفاری
    0

    آقای پزشکیان شما و همفکرانتان که چندین دهه است بر مسندهای قدرت اجرایی تکیه زده اید باید دیگر از فصل خداحافظی کنید ... جناب دکتر انتقادات این چنینی از طرف کسی که خودش چندین وزیر و وکیل این کشور بوده پیام درستی مخابره نمی کند که البته آنهایی که باید بفهمند می فهمند و می دانند .

  • یوناس
    0

    آقای پزشکیان از نظر امام خمینی شما جزو نااهلان هستی که نباید مسئولیتی به شماداد شما سر برجام که از آن سر در نم آوردی رفتی با شانتاژبازی با هم لیستی هات (تکرار)به تصویب رسوندین

  • رضا
    0

    همه دارند احمدی نژاد را به ناحق ونامردی می کوبند چون می دانند که شصت درصد رای داردو می خواهند این حق را از مردم بگیرند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بله سال 88 هم مردم با اعتراضاتشون نشون دادن 60 درصد راي ايشونو از كجا فهميديد اينهمه مردم به ايشون راي ميدن خدايي عجب آمار جالبي

    • حالا
      0

      درجواب ناشناس" کودتاچیان نزدیک بود رای مردم بدزدند که دکتراحمدی نژاد کوتاه نیومد، شما اصلاحاتی ها احمدی نژاد دیونه کردید وگرنه داشت کارش میکرد

    • محمدطاها
      0

      درجواب ناشناس در۸۸تقلب رمزبراندازی بهانه بود

  • ناشناس
    0

    تویکی فقط درستی ومابقی پوچ .ما تو این مملکت قانون درست وحسابی نداریم که به شما بکوید تو چکاره هستی که افراد را نقد می کنی .اونهم فقط احمدی نژاد رو .راست می کی یکی هم از داخل خودتون نقد کن .اکر مردم آذربایجان با شور رای می دادند نه شما ونه فرهنکی چندین دوره رای می آوردی .ضمن اینکه از طرف ملت حرف نزن ودیکه نماینده مردم نیستی .شما رجل سیاسی نیستی

  • میرزا
    0

    احسن حرف دل خیلی را گفتی ما با تمام ۸میلیارد کره خاکی مشگل داریم .اثبات کردن نمیخواد داریم به عینه می بینیم

  • امیر
    0

    اگر امام بود تو هم حق نداشتی دیگران را قضاوت کنی تو از احمدی نژاد هم بدتری

  • داودی
    0

    تو دیگه چی میگی 8 سال در مجلس صدا از دیوار درامد از شما هم درامد نشستی بالای گود و میگی لنگش کن احمدی نژاد هرچه که بود دزد نبود غارتگر بیت المال نبود حقیقت اینست که حکومت جمهوری برای این مملکت زود بود ! چرا که هنوز فرهنگ و ادبیات سیاسی حکومت جمهوری را مسولین ما بلد نیستندو از این موقعیت سو استفاده میکنند در این مملکت رییس جمهوری که سلامت باشد دلسوز مردم و مملکت باشد دستهای ناپاک را از دسترسی به تاراج بیت المال قطع کند جلو حقوق های نجومی را بگیرد جلو ی دست درازی روحانیون نا پاک به منابع اقتصادی را بگیرد هم و غمش مردم مملکتش باشدایا کسی غیر از دکتر احمدی نژاد میتواند باشد او بودکه مشکلات مهم برادر رییس مجلس را به صحن علنی مجلس بکشاندو همه مسولین نا پاک ویبره بگیرند در حالیکه برادر ان شخص رییس مجلس است برادر دیگرش مسول قوه قضاییه حتی در صورت دیدن خلاف به برادر خودش هم رحم نکند و او را مجازات کندچه کسی را سراغ دارید جلوی بعضی از مسولین سپاه که لطمه به مملکت میزدندبایستد و تذکر بدهد تا سپاه سر افراز نفوذی های ناپاک را از بدنه سپاه دور بیاندازند بله کمی وجدان و خداترسی اگر در وجود کسی باشد راجع به دکتر احمدی نژاد این چنین نمیگوید انقلاب ایران مانند ایشان را بخود ندیده خطا های راهبردی و استراتژیک از اطاق های فکر و تصمیم گیرندگان که الا ماشالله تعدادشان هم خیلی زیاد هستند صادر میشود نه شخص اقای دکتر احمدی نژاد اگر تصمیمات خوب شد میگویند این تصمیم شورای .....بوده.و اگر خراب شد در بوق و کرنا میاندازند که تصمیم رییس جمهور بوده . با حضور چنین رییس جمهوری مسولین مشکل دار عصیان میکنند و با کمک افراد درون احزاب چنان تعزیه و وامصیبتا راه میاندازند تا ان رییس جمهور مومن و خدا شناس دلسوز مردم را از نظر شخصی اجتماعی فرهنگی بد نام کنندو از صحنه سیاسی مملکت دورش کنند و مجددا بتوانند به چپاول منافع اقتصادی و مالی مملکت ادامه بدهند .خدا به همه بندگانش وجدان اگاه دهد .

  • حسن
    0

    حق شما امثال روحانی و خاتمی هستن که فقط حرف میزنن و کاری بلد نیستن و فکر شون . لباس شیک پوشیدن و با خارجی ها عکس بندارن.

  • امیری
    0

    این پزشکیان چی میگه یه نامه اش رادرشهرداری تبریزبه این وراون ورپاس دادند آخرهم حساب نکردندحالااومده میخادبشه ریس جمهور‌...خخ...خخ..

  • هادی
    0

    اگه امام الان زنده بود نمیگذاشت حتی جناب روحانی یک روز رئیس جمهور بشه نه احمدی نژاد که حداقل از جنس مردم بود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بله خدايي جنسش هم خيلي خوب بود از مشاور و معاونش بگير تا بقيه ...

  • علی
    0

    بله.امام فقط موافق روحانی وخاتمی و هاشمی و موسوی است ومخالف مابقی ملت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ب
    0

    ما انقلاب کردیم که صلاحیت ها توسط مردم صورت گیرد نه سران حکومت.اگر مردم کسی را تایید کنند هیچ احدی حق رد کردن انرا ندارد. بخاطر همین تفکرات است که مردم از صندوق رای نا امید شده اند. چون دیگران برای انها تعیین تکلیف می کنند. مگر مردم صغیر و بی سواد هستند که یک عده قلیل از خود راضی سرنوشت انها را در دست بگیرند؟. هیچ زمانی مردم به این خفت و خواری تن نخواهند داد. کمااینکه در طول تاریخ نتوانستند که فرهنگ و زبان مردم ایران را عربی کنند.

  • سامان
    0

    باز هم خدایا شکرت ..که بعداز چهل سال فهمیدیم مشکل از خودمان است...اگر نمی فهمیدید چطور می شد .بازهم جای شکرش باقی است که فهمیدید .اوایل انقلاب دکتر بازرگان هم گفت ..

  • ناشناس
    0

    فکر نکن مردم تو غرب و شمال غرب کشور بهت رای میدن...!

  • دن کیشوت
    0

    آقای خمینی بود که بنی صدر تایید و رییس جمهور شد، آقای دکتر پزشک!

  • موسوی
    0

    جناب پزشکیان به خدا قسم اگه امام زنده بود تو هم نماینده نمی شدی،، اجازه تایید شدن تو و همفکرات و به شورای نگهبان نمی داد

  • ناشناس
    0

    دلیل اینکه مردم رأی نمی دهند وجود امثال شما است چه شده که شما را یابو برداشته مگر مملکت بی صاحب است که چون امام رحمت الله نبوده ؟؟؟؟؟؟ببر صدای نکره ات را واینقدر من من نکن وخجالت بکش شما حتی به درد در بانی مجلس هم نمی خوری چه برسد ریاست جمهوری هر چند مطمئن باش رد صلاحیت میشوی واین چند صباح قبل از انتخابات را غنیمت بشمار تا دیده شوی

  • کاربر ناشناس
    0

    بجزرهبرهیچکسی به گفته‌ای امام توجه نکردنندزدنندوخوردنندوسرمایگزاری درخارج کردنند به زخم مردم نمک پاشیدنند

  • احمد
    0

    این آقای پزشکیان چه می گود بنده یک پشنهاد دارم به آقای پزشکیان در یک روز شما تشریف ببرید در شهر خودت وجناب آقای احمدی نژاد هم برود آن موقع معلوم میشود طرف داران امام کی می خواهند.خواهش میکنم چاپ بفرماید

  • م
    0

    جناب پزشکیان تا الان چند دوره قدرت دست اصلاح طلبان و جناح چپ بود؟ که شما از یکصدای و چندصدایی حرف می زیند؟ اگر مشکلی بوده از جانب بی تدبیری اصلاح طلبان بوده حالا یک دوره هم احمدی نژاد بوده هر چند اشتباهات زیادی داشته اما مشکلات خیلی از جوانان از جمله مسکن خیلی ها را حل کرده شما و حزبتان چی کار کردید که این همه از چند صدایی حرف می زنید

  • جواد
    0

    ای بابا هر کی از راه می رسه میخاد با بد کردن احمدی نژاد خودش رو معروف کنه .... ینی شما راه دیگه ای بلد نیستین که با تخریب بقیه میخاین خودتون را نشون بدید. والا بخدا به پیر به پیغمبر زشته خیلی زشته ... اتفاقا احمدی نژاد تنها کسی بود که فرمایشات امام و مقام معظم رهبری را اجرا می کرد. ضمنا مردم خودشون عقل دارن قضاوت با مردم .

  • ناشناس
    0

    نه اینکه اصولگرایان خوب باشند، ولی مردم ایران هرچه می کشند، از این به اصطلاح، اصلاح طلبان دو رو و حقه باز و بوقلمون صفت می کشند.

  • علی
    0

    اگر امام قید حیات بود صددردصد کشور را از امثال ریاکاری و منفعت طلبان مانند شما که حاظرن به خاطر منافع شخصی خودشان کشور و مملکت را بفروشند پاکسازی میکرد . شما به عینه شاهد بودیم و دیدیم خوب ریاکاری و تظاهر اما در عمل هیچ نفعی به مردم خود ندارید

  • گل گل
    0

    دکتر جان قرصاتو سر وقت بخور جانم .

  • شهروند
    0

    به خدا اگه امام زنده بود امثال شماهم نبودین که بیا ی اظهار نظرکنی

  • ali
    0

    مثل یه انگل بود خودش ورئیسش لاریجانی جز ضرر برای مملکت چی داشتن --بهترین خدمتشون برجام بود که مردمو به خاک سیاه نشوندن

  • شهرام.ر
    0

    ای ساحر بزرگ ، غیبگویی نکن چون نه بلدی و نه بهت میاد.

  • مجید
    0

    اگه دکتر سکوت کنی نمیگنن لای برادر

  • عبدالله
    0

    از وحشت مردمی بودن آقای دکتر احمدی نژاد چه چیزها که نگفتید ونمی گویید!احمدی نژاد در قلب مردم است وبس.

  • علیقلی
    0

    جانشین امام که نظرش نزدیک بود به احمدی نژاد؟؟؟؟؟؟

  • حسین
    0

    به نظر شما اگر امام بودند برخوردشان با سران فتنه و مسببین قائله بنزین و ازاد گذاشتن مسافرتها در نوروز چگونه بود

  • رضا
    0

    شما نمیخواد از طرف امام شورای نگهبان رو خراب کنی از کجا معلوم شاید هم از شورای نگهبان دفاع می کرد اگر امام بود خود تورو تایید می کرد؟

  • کامبیز
    0

    امام سال هاست مرحوم شدند وشما به جای فرافکنی باید از جانشین ایشان تبعیت کنید .

  • ابراهیم حامدی
    0

    خوشم میاد چرت و پرت زیاد حرف میزنی و از اموات نقل قول میکنی.اگه دریا دوغ بود همه کنر دریا دوغ میفروختن .خوب امام دیگه چی میگفت؟!احضر روح هم میکنی؟!

  • علی
    0

    تو کی هستی که بخواهی برای دکتر مردمی نژاد تصمیم بگیری زنده باد احمدی نژاد

  • علی۵
    0

    میگن میهمان میهمان را نمیتوانه ببینه صاحب خانه هردو. کاندیداها چشم دیدن رقبا رو ندارند و مردم چشم دیدن هر دو ولی فعلا هشت سال دخل مردم رو آوردید مردم برای نجات از دست این میهمان دزد به هر ریسمانی دست میزنند تا بلکه بتوانند در چهار سال اول رییس جمهور بعدی یک کم نفس بکشند والی الله حیا شما از گربه هم کمتر.

  • پیام
    0

    لطفا از مدیر مسئول خبر فوری خواهش می کنم بجای آوردن افراد مختلف که همگی از یک قماش هستند وهر کدام برای خودشان بیل می زند و برای انتخاب ریاست جمهوری گفتار درمانی میکنند ونظرات عجیب وغریبی می دهند،واقعا مردم دیگر خسته شدن تا کی دروغ واقعا زشت ما مردم تا کی باید نادان فرض کنیم ،مسائل معیشتی مهم تر از انتخابات بجای اینکه مسئله کرونا که جان میلیونها ایرانی درخطر مد نظر داشته باشیم دنبال حرفهای حاشیه ی میریم

  • من
    0

    این گروه از صحبت های افراد زنده به نفع خودشون بهره برداری می کنند وای به حال کسانی که زنده نیستند

  • برادران
    0

    اگر امام بودن با روحانی که کل کشور ملتهب کرده و همه بهش فحش ونفرین میگن چکار میکرد؟؟

  • کاربر ناشناس
    0

    تو که میگی اختیار نداری و رئیس جمهور بی اختیاره پس دیوونه شدی میخوای کاندید بشی نکنه جیبت کم آورده و با حرافی مثل حسن میخوای رئیس جمهور بشی فقط به عشق مال و مقام دکتر احمدی نژاد جسارت داشت ونمیگفت بی اختیارم وبه نفع محرومان جامعه کار میکرد الان هم انشاالله رای میاره و با کمک آقای رئیسی کاسه کوزه هر چی دزد و گدازاده هست جمع میکنن

  • مهدی
    0

    راست میگه بنده خدا امام اگر زنده بود امثال تورو به راحتی محاکمه میکرد .فقط یک دلیل قانع کننده بیار بگو چرا احمدی نژاد نباید رئیس جمهوربشه ..دوم ایشان هشت سال رئیس جمهور این مملکت بودن و واقعا ۸۰ درصد مردم ازش راضی هستن .سوم چرا شما جای مردم حرف میزنید بزارید مردم کاندیدای خودشونو اونطوری که دوست دارن اون طوری که میخوان..آزادانه انتخاب کنن .بیگانگان با کاندید شدن احمدی نژاد مخالفند شماهم مخالفید ..چه فرقی بین شما وبیگانگان هست...ما رئیس جمهوری رو دوست داریم که خودش از نزدیک درد و رنج وغم مردم رو درک کنه ازمشکلات مردم بکاهد نه رئیس جمهوری که هشت سال نشت تو کاخ سعد آباد وبه ریش وگرفتاریهای مردم خندید.کدوم یک از وزرا وکابینه ایشون کارآمد بودن؟

  • ریزه میزه
    0

    اقای پزشکیان ! اگرامام درآنموقع درقیدحیاط بودند، اجازه نمیدادآقای اکبررفسنجانی هم کاخ نشینی واشرافی گری وآقازاده پروری بکند تا آلان مردم گرفتارامثال حسن روحانی مریداو سایرکارگزاران درخدمت آقازاده های حرام خوار ورانت خوران ازخدابی خبرشوند.وامثال شما هم درفرمانبری آنان قرارنمی گرفتید

  • سرمد
    0

    غلط كردي كه فكر مي كني اگر حضرت امام (ره) بودند مي گفت احمدي نژاد تاييد صلاحيت نشود كه اگر اين بود و امام راحل اينكار را مي كرد حتما در مورد بني صدر خيلي زودتر اين تصميم را مي گرفت

  • اسماء
    0

    خب رهبری هم دقیقا همان سال ۸۴ معین ومهرعلیزاده راباحکم حکومتی درانتخابات نگه داشت

  • خادمی
    0

    شرم خوب چیزیه .الان مردم بیش از۶۰میلیون خودش اظهار می‌کنه مستحق یارانه شدن واز گرسنگی دارن توصف های مرغ همدیگه رو تیکه پاره میکنم رفته سراغ احمدی نژادانکه حیا ندارد دین ندارد پزشکیان

  • ملوک
    0

    اخه چقدر میخواین بخورین که سیر بشین بذارین یکمم احمدی نژاد بدرد این ملت بخوره مملکت ارث پدرتون که نیست برای ملت تصمیم میگیرین وجود دارین بذارین رای گیری بشه اگه نشد که به هدفتون میرسین چرا انقدر سم پاشی میکنین ملت دیگه فهمیدن کی داره راست میگه کی داره دروغ میگه

  • ناامید
    0

    پزشکیان ازامام مایه نزار تو واسه مملکت چکار کردی مرفه بی درد. ...

  • معرفت
    0

    اقای پزشکیان قبول دارید خوردند و بردند .همین اخیرا دوتن از نمایندگان اذری بجرم دزدی بازداشت نشدند؟..احتیاج به شهادت امام نیست .من و شما هنوز زنده ایم و میبینیم

  • رحیم اب منگل
    0

    اگه امام زنده بو که چوب توی ..... شما ببخشید استین شما میکرد

  • احمد
    0

    آقای احمدی نژاد از امام خمینی هم بیشتر به ایران وایرانی خدمت کرد چشم دشمنانش کور من در زمان دولت خاتمی خونه می ساختم در روستا500 هزارتومان وام بهم ندادند قصد تو و امثال تو این بود بیت المال را از چشم مردم پنهان نگهدارید ولی احمدی نژاد این کارو نکرد

    نظرات شما -
    • نادریان
      0

      احمدجون توازاون آدمهایی هستی که برای45تومان هرکاری می کنی فقط زیادنکش کندی محمودبی چاره میکنی بسه....مال

  • ش
    0

    بیجا به سر سینه تون نزنید اگر احمدی نژاد بیاد رای میدم اگر نیاد نه /حتی قوم خویش را هم نمیگذارم رای دهند

    نظرات شما -
    • محمدطاها
      0

      چون احمدی نژاد خودش خادم ملت می دانست

  • ایلیا
    0

    زنده باد احمدی نژاد بکوری چشم امثال پزشکیان احمدی نژاد محبوب دل ما توده هاست

  • خشی ۹۸
    0

    آخه با شرف اینقدر حدس وگمان شما تمام نشده. اگه بود چوخ شما چاق می گرد .

  • مجید
    0

    هنوز هم می سوزید.بگذارید مردم نظر بدهند.

  • محمد
    0

    خاک احمدی نژاد بر سر مخالفین لجبازی که به هیچ منطقی پایبند نیستند

  • علی
    0

    جناب اقای پزشگیان : میدانی چرا با سایر کشورها و داخل کشور با خودمان مشکل دار یم؟ اگر میدانی که فبها و اگر نمیدانید پس بخوان: انقلاب ایران شعارش نه شرقی نه غربی است در طول 40 سال نفت فروختیم و از کشورهایی که بر علیه انها شعار میدهیم کالای مصرفی وارد کردیم و خوردیم و سرمایه گذاری نکردیم . در عرصه بین المللی باید کار را به کاربلد بسپاری نه اینکه یک پزشک وزیر خارجه بشود که اثار بد ان 20یا30سال بعد ظاهر شود . اقای پزشکیان شما طبیب و جراح حاذقی هستید اگر خطا کنید جان یک مریض را میگیرید اما اثر خطای یک مسولی که کاربلد نیست و اما برای سرنوشت کل مردم و نسلهای بعدی انها تصمیم میگیرد ، ایا وضع بهتر از این میشود؟ سواد وزیر کشاورزی هم عصر وزارت شما در کابینه بجای رشته کشاورزی ، مهندس عمران و معماری باشد او چه میداند که برای تولید نهاده های اشتراتزیک و دامی از قبیل ذرت و سویا و جو و گندم و سایر دانه های روغنی که الان اثار کمبود تولید انها کمبود روغن خوراکی و لبنیات و مرغ و تخم مرغ و گوشت و شکر را نمایان نموده است . اگر مرد میدانی و به تولید داخل توجه خواهی نمود و مسولان زیر دست خود را از متخصصین قرار میدهی بسم اله و اگر جسارت نداری که خلاف جریان کشورداری فعلی ایران حرکت کنی (استفاده از متخصصین بجای متعهدین بی تخصص) وارد انتخابات نشو که هم خودت که مرد با ایمان و شرف هستی ضرر میکنی و اخرتت را بر باد می دهی و هم مردم را به زحمت می اندازی . وخواهشا اینقدر بد احمدی نزاد را نگویید که ایکاش در دوران ریاست جمهوری احمدی نزاد اقای رییسی رییس قضا بود که فساد را با هماهنگی بین خودشان و خدای خودشان ریشه کن میکردند . و خوش بحال رییس جمهور بعدی که رییس قوه قضاییه ایی جسور مانند رییسی کمک یار خود خواهد داشت

  • ناشناس
    0

    خدا بهمون رحم کنه آخه چقدر مسئولین زبون نفهمی داریم؟ ملت این نظامو قبول ندارن چجوری بگیم

  • زمانه
    0

    چرا برای به قدرت رسیدن زیر اب همو میزنید. اگه رایی هم باشه فقط احمدی نژاد

  • محمدطاها
    0

    جناب آقای پزشکیان حضرت امام صلاحیت بنی صدررابرای کاندیداتوری ریاست جمهوری خو دش تاییدکردندچون انقلاب نوپابودشورای نگهبان فعالیت خودرااغازنکرده بودپس ازعزل بنی صدر حضرت امام فرمودند به والله قسم من ازاول باکاندیداتوری شمامخالف بودم چون مردم شمارا می خواستندشماتاییدکردم آقای پزشکیان تشریف ببریدبین مردم خواهیددیدمردم کوچه بازاربه احمدی نژادچقدر عشق میورزند تخریب افترااهانت بی است ازخدابترسیدفردای روزقیامت چه جوابی داری

  • محمدطاها
    0

    آقای پزشکیان مابرای تهیه یک عددمرغ باید به چندفروشگاه سربزنیم اینم مقصرش احمدی نژاد است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها