عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

بانک صادرات موانع پیش روی تولید را بردارد

نماینده مجلس می گوید بانک صادارت با برداشتن موانع از سر راه تولید می تواند نقش بسزایی در تحقق شعار سال داشته باشد.

بانک صادرات موانع پیش روی تولید را بردارد

محمدمهدی فرودین با اشاره به شعار سال در زمینه پشتیبانی و مانع زدایی و اقدام بانک صادرات در این زمینه با طرح «محیا» گفت: به بانک ها و بانک صادرات پیشنهاد می کنیم تسهیلات و سرمایه گذاری هایشان راهدفمند انجام دهند و طرح هایی را حمایت کنند که در نهایت منجر به تولید و اشتغال شود.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیروکارزین در مجلس ادامه داد: در گام دوم موانع پیش روی تولید باید برداشته شود، در ارائه تسهیلات بانکی ضمانت ها سنگ بزرگ و زمان بر است.

وی بیان کرد: به نظر می رسد به افرادی که سابقه خوبی دارند باید بدون سخت گیری های معمول تسهیلات داد تا چرخ اقتصاد و تولید کشور با سرعت بچرخد چرا که روند طولانی و در یافت ضمانت نامه برای وام باعث دلسردی سرمایه گذاری در واحد های تولیدی می شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بانک ها می توانند نقش بسزایی در جهش تولید ایفا کنند و با مانع زدایی و برداشتن سنگ های بزرگ می توانند مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل و شعار سال را محقق کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از بانک ها و بانک صادرات انتظار می رود موانع کمتری پیش روی تولید بگذارند در واقع موانع را بردارند و از دولت هم انتظار می رود در جهت حمایت از شعار به همراه مجلس حامی تولید کننده باشد.

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    ریاست محترم فرزندشهیدبزرگوار بخاطرماه عزیزوپدریتیمان این سرزمین وشجاع وشهامت راخرج بده تاجوانایی که ازسایه پدرومادرمحروم شدنندازخدمت سربازی معاف کن تاازدواج کنند سرانجام گیرنندبخدادستوبالشان خالیست تشکر

  • کاربر ناشناس
    0

    بزرگترین ثواب آخرت دست برسر یتیمان کشیدن است دل یتیمان راشادکن ماشهیدپروروزمان جنگ بودیم وکوتاهی درپشت عزیزان مدافع نکردیم ملت حسینی هستیم یتیمی در بی‌درمان یتیمی یاعلی گویید سپاس فیروزآبادفارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها