خط و نشان یوفا

 هر سه تیم رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی از لیگ قهرمانان حذف می شوند

به نظر می رسد یوفا قصد دارد جرایم سنگینی برای تیم های بزرگ اروپایی در نظر بگیرد.

 هر سه تیم رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی از لیگ قهرمانان حذف می شوند

جنجال در مورد سوپرلیگ اروپا و ایده خروج تیم های بزرگ از لیگ قهرمانان به اوج رسیده و به نظر می رسد یوفا نیز به هیچ وجه قصد مماشات با قدرت های متمول فوتبال اروپا را ندارد. الکساندر سفرین، رئیس این نهاد امروز مصاحبه ای طوفانی علیه چند مدیر رده بالای اروپایی داشته و حالا به نظر می رسد تصمیمات بزرگی نیز در راه است.

نشریه آ.اس به نقل از یکی از مدیران اجرایی یوفا مدعی شد در صورت عدم توافق، سه باشگاه رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی از لیگ قهرمانان حذف شده و در ادامه در مورد باقی مسابقات تصمیم گیری خواهد شد. این نشریه در ادامه مدعی شد باشگاه پاری سن ‌ژرمن ۱۴ روز وقت دارد تا موافقت خود را برای پیوستن به سوپرلیگ اروپا اعلام کند و در واقع امکان تغییر تصمیم وجود دارد. این فرصت برای بایرن مونیخ و دورتموند، دو قدرت بزرگ فوتبال آلمان 30 روز اعلام شده است.

یسپر مولر در این رابطه گفت: "رئال مادرید ، منچسترسیتی و چلسی حذف می شوند و من انتظار دارم که این اتفاق روز جمعه رخ دهد. روزز جمعه باید یک جلسه کمیته اجرایی فوق العاده برگزار شود. من انتظار دارم هر 12 باشگاه بیرون رانده شوند."

بدین ترتیب انتظار هواداران فوتبال برای تماشایی نیمه نهایی مهیج لیگ قهرمانان بیهوده خواهد بود. قرار بود هفته آینده رئال مادرید مقابل چلسی و پاری سن ژرمن برابر منچسترسیتی صف ارایی کنند، اما حالا که همه چیز روی هوا رفته است.

منبع: ورزش سه

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    به درک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها