محفل قرآنی «ابناءالرضا(ع)» به میزبانی بارگاه رضوی برپا می‌شود

محفل قرآنی «ابناء الرضا(ع)» میزبان نوجوانان زائر و مجاور حرم مطهر رضوی شده است.

محفل قرآنی «ابناءالرضا(ع)» به میزبانی بارگاه رضوی برپا می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود میریان با اشاره به جزئیات محفل قرآنی ابنآئ الرضا(ع) اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ قرآنی در حرم مطهر رضوی محفل قرآنی «ابناء الرضا(ع)» میزبان نوجوانان زائر و مجاور حرم مطهر رضوی شده است.

وی افزود: این محفل قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 17 تا 19 با حضور جمعی از نوجوانان زائر و مجاور در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر ثامن الائمه(ع) برگزار می‌شود.

میریان ادامه داد: در این محفل نورانی نوجوانان و قرآن آموزان دارالقرآن الکریم با صوتی ملکوتی و زیبا آیات قرآن کریم را ترتیل خوانی و تلاوت می‌کنند همچنین آموزش برخی از مفاهیم کلام وحی توسط کارشناسان قرآنی در قالب بازی، سرگرمی، قصه، نمایش و ... به مخاطبان از دیگر برنامه های محفل قرآنی ابناء الرضا(ع) در حرم مطهر رضوی است.

وی بیان کرد: اجرای برنامه‌های شاد قرآنی همچون تواشیح و همخوانی توسط گروه‌های هم خوانی نوجوان، برگزاری مسابقات قرآنی، اهدای جوایز به برگزیدگان و اهدای هدایای متبرک به شرکت کنندگان در این محفل به قید قرعه از دیگر برنامه های این محفل قرآنی است.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی تصریح کرد: برگزاری این محفل قرآنی علاوه بر ایجاد انگیزه برای فراگیری تلاوت، ترتیل و مفاهیم قرآنی توسط نوجوانان، موجب کشف استعدادهای قرآنی از بین آنها نیز می شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها