محمد: اگر رئیسی به انتخابات ورود کند به او کمک می‌کنم

سعید محمد داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری: اگر آقای رئیسی به انتخابات ورود کند به او کمک می‌کنم چون اولویت عدم انشقاق است.

محمد: اگر رئیسی به انتخابات ورود کند به او کمک می‌کنم

تکلیف کاندیداتوری یا عدم کاندیداتوری ابراهیم رئیس هنوز معلوم نیست و شنیده‌ها و اخبار غیر رسمی نیز بیشتر از نیامدن او حکایت دارد. شاهدش رویکرد شورای وحدت که او را گزینه اصلی می‌داند اما در روزهای اخیر برای سایر گزینه‌های احتمالی نیز نامه فرستاده و 9 نامزد جدی را معرفی کرده است.

با این وجود شاهدیم که اکثر نامزدهای احتمالی و قطعی در جریان اصلولگرا اعلام آمادگی خود را برای همراهی با رئیسی و اجماع روی او اعلام کرده‌اند. اینکه در مرحله عمل نیز چنین می‌کنند یا خیر بحث دیگری است اما حداقل تا اینجای کار مدعی همراهی هستند.

یکی از این کاندیداها سعید محمد است. به گزارش تسنیم ، او گفته که « اگر آقای رئیسی به انتخابات ورود کند به او کمک می‌کنم چون اولویت عدم انشقاق است.»

وی افزوده است: «شورای وحدت از ما دعوت کرده که برنامه خود را ارائه دهیم. دعوت شورای وحدت را قبول می کنیم، اما نحوه اجماع را نه بر اساس تحمیل اشخاص، که براساس نظرسنجی‌های نزدیک انتخابات انجام خواهیم داد.»

منبع: فردا نیوز

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • کاربر ناشناس
    0

    اگرریسی بیایدنوددرصده

  • محمد
    0

    اگر اقبال عمومی با دکتر سعید محمد باشه که هست جناب رییسی ورود نمیکنن

  • بدوندنام
    0

    تورو به این ماه رمضون چرا به فکر خودتونی یعنی کسی پیدا نمیشه به فکر این ملت باشه گرونی بیکاری بیداد میکنه

  • اریا
    0

    برادر سپاهی چه شما بیایین چه اقای رایسی رای ملت مال یکی از شما هاست که یه انقلابی سر سخت هستین دیگه خسته شدیم از دروغ ....

  • حرف دل
    0

    من موندم این سعید محمد چه کمکی میتونه به رییسی کنه.

  • سلطانی
    0

    درود به شرف سردار دکتر سعید محمد ..... این حرف پخته نشان از فهم و شعور و درک بالای سیاسی ایشون داره .... به نظر من هر دو مدل خوب و کارسازه .... یا نیومدن آقای رئیسی و ماندن در راس قوه قضاییه و سپردن سکان اجرایی کشور به دست دکتر سعید محمد .... هم آمدن آقای رئیسی و معاون اولیه دکتر سعید محمد .... در هر دو حالت مدیریت قوی و کارآمدی سردار دکتر سعید محمد باعث سازندگی ایرانه و خیلی از آقایون نا کارآمد و کاسب از هر جناح و مسلکی باید بساطشون رو جمع کنند ..... انشالله به یاری خدا ..... یاحق

  • م
    0

    امسال رقابتی وجود ندارد ، طبق آمار آرای انتخابات چهار سال گذشته به اضافه رای اولی ها جمعیت اصلاح طلبان حدود سی میلیون میشه که نظرشان رای بی رای است و احتمال حضورشان در انتخابات بسیار کم است ، جریان مقابل هم با همین آمار حدود بیست میلیون نفر میشود که رای دادن را وظیفه شرعی و دینی خود میدانند و با تمام جمعیت در انتخابات شرکت میکنند و کاندیدای مورد نظرشان به ریاست جمهوری میرسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها