در بار و بندیل ورزشکاران بریتانیا برای المپیک چه چیزهایی پیدا می‌شود؟

تایمز در گزارشی به بررسی اقلام و اقدامات تدارکاتی کاروان تیم انگلیس برای المپیک پرداخته است.

در بار و بندیل ورزشکاران بریتانیا برای المپیک چه چیزهایی پیدا می‌شود؟

تایمز نوشت: در حالی که کشورها و ورزشکاران المپیکی در حال آماده شدن و بستن چمدان‌ها برای حضور در این رقابت‌ها هستند، ورزشکاران بریتانیایی به سبک خودشان با توپ پر به استقبال بازی ها می روند.

بیش از ۴۵ هزار چای کیسه ای، بیش از ۷۰۰۰ خوراکی ترد و تقریبا ۸۰۰۰ فرنی همراه کاروان بریتانیا به بازی‌ها برده می شوند. این ها در کنار سرآشپز اختصاصی است که برای بازی‌ها به المپیک برده می شود و وظیفه طبخ غذا برای ورزشکاران را دارد.

اقلامی که توسط اسپانسرهایی مانند Aldi و Dreams تهیه شده بود، همه در ماه فوریه در یک کشتی باری بزرگ همراه با تجهیزات نمایشی، مانند کیسه های بوکس و تشک های جودو و نزدیک به ۱۰۰۰ بالش، تشک و پتو بسته بندی شدند.

همچنین بیش از ۵۰ دوچرخه همراه نیز برای کاروان انگلیس به این بازی ها برده می شود تا ورزشکاران در اوقات استراحت نیز از ورزش دور نباشند.

این کشتی پس از سفری ۵۵ روزه به زودی وارد توکیو خواهد شد.

در همین حال، علی‌رغم مشکلات ناشی از همه گیری کرونا، سرآشپز تیم بریتانیا اعلام کرد که آماده سازی برای المپیک "بسیار خوب" پیش می رود. وی تأیید کرد که انتظار دارد در تیم بریتانیا برای اولین بار زنان بیش از مردان حضور داشته باشند.

اتحادیه المپیک انگلیس اعلام کرد مجموعه ای از اقدامات بهداشتی را که فراتر از دستورالعمل های بهداشتی کمیته بین المللی المپیک و مسئولان توکیو است را در دهکده بازی‌ها انجام خواهند داد تا از ایمنی ورزشکاران و مربیان اظمینان حاصل کنند. این موارد شامل استفاده از یک محصول ضدعفونی کننده است که برای بلند کردن اشیا و باز و بسته کردن درها در اردوهای آموزشی و دهکده المپیک استفاده می شود.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سیده زهرا
    0

    مگر قراره المپیک برگزار بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها