بعضی از دستگاههای ملی خود را جدا از مصوبات ستاد ملی کرونا می‌دانند

استاندار تهران با اشاره به همکاری مناسب اصناف و دستگاه‌های استانی و مردم با مصوبات کرونا گفت: بعضی از دستگاههای ملی خود را جدا از مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا می‌دانند.

بعضی از دستگاههای ملی خود را جدا از مصوبات ستاد ملی کرونا می‌دانند

انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال با اشاره به اینکه هیچ واحد تولیدی در استان تهران در سال ۹۹ تعطیل نشده است اظهار داشت: این اقدام بسیار قابل توجهی می‌باشد.

محسنی بندپی با بیان اینکه ۳۲۲ طرح راکد طی سال ۹۹ احیا شده و در جذب سرمایه‌گذاری نیز اقدامات مؤثری صورت گرفته است گفت: نرخ بیکاری در سال ۹۹ در استان تهران ۲.۵۵ درصد کاهش یافته است که با توجه به شرایط خاص استان نشان‌دهنده علاقه، همدلی و تشریک مساعی جهت توسعه اقتصادی استان دارد که در سال ۱۴۰۰ نیز باید تداوم پیدا کند و در همین راستا نیز ۹۶ هزار شغل تعهد استان تهران بود که با ایجاد ۱۱۹ هزار شغل ۱۲۴ درصد اشتغالزایی در استان محقق شد و در زمینه مجوزهای صادر شده و تخصیص اعتبارات در حوزه اشتغال نیز اقدامات مؤثری صورت گرفت و سازمان‌های مالیاتی، تأمین اجتماعی و بانک‌های استان اقدامات قابل توجهی داشتند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه طرح سرباز کارآفرینی اقدام اثرگذاری بوده است عنوان داشت: سربازان نیروی جوان با انگیزه کار هستند و کشور نیز نیازمند نیروی کار ماهر می‌باشد و از فرصت دو سال خدمت سربازی جهت مهارت آموزی آنها باید استفاده کرد که سازمان فنی و حرفه ای نقش مؤثری در این زمینه دارد.

وی افزود: در جلسه‌ای که طی روز گذشته با رؤسای بیمارستان‌ها داشتیم نسبت به افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی اقدام شد چراکه همواره اولویت ما این بوده که هیچ بیماری پشت در بیمارستان‌ها نماند منتها در این زمینه نیازمند همکاری مردم و مسئولان جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

استاندار تهران بیان داشت: آنچه مربوط به استان تهران است همکاری اصناف و دستگاه‌های استانی و مردم را داریم ولی بعضی از دستگاه‌های ملی خود را جدا از مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی می‌دانند که بر این اساس درخواست شده هر دستگاه ملی که تبعیت از مصوبات نداشته باشد به قرارگاه فرماندهی کشور معرفی شوند تا طبق قانون با آنها رفتار شود.

منبع: مهر

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها