عبور قربانیان کرونا از مرز ۴۰۰ نفر/ تزریق ۵۱۶۸۶۰ دوز واکسن تا کنون

بنابر اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته ۴۰۵ بیمار کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

عبور قربانیان کرونا از مرز ۴۰۰ نفر/ تزریق ۵۱۶۸۶۰ دوز واکسن تا کنون

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۳۸۹ هزار و ۲۶۶ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۲۷ هزار و ۵۹۴ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵۱۶ هزار و ۸۶۰ دوز رسید.

همچنین از دیروز تا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۶۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۹۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۲۳۷ هزار و ۸۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۶ هزار و ۷۳۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۸۵ هزار و ۳۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

چهار هزار و ۷۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۱۴ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۴۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۵۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۵۱ شهر در وضعیت زرد و ۱۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • ....
    0

    به صورت میانگین روزانه ۱۷ هزار دوز واکسن تزریق می شود که از نیمه اردیبهشت به حدود روزانه ۵۰ هزار دوز می رسد .

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      اینجوری که 4 سال طول میکشه

  • ایرانی
    0

    وزیر بهداشت عزیزم جمعیت كشور بالای 85 میلیون صحبت از 500 هزار دوز واكسن جای تعجب ؟؟

    نظرات شما -
    • پدر
      0

      دوست گرامي ننويس !!!! وزير بهداشت عزيزم ؟؟؟؟؟؟؟ خدا لعنتش كنه مهره خر در بازي شطرنج هنرش از اين وزير بي لياقت بيشتره لطفا به افراد بي كفايت بها ندهيد . پرستاران و پزشكان و خدمه بيمارستانها دارن جون خودشون رو از دست مي دهند به خاطر اين همه بي تدبيري

    • علیقلی
      0

      ایرانی عزیز واکسنو که نمیکارند،الان بجز ده پونزده تا کشور خیلی ثروتمند که ایا واکسنو خودشون ساختند یا با قیمت بالاتر از بقیه پیشخرید کردند، بقیه دنیا حتی کشورهای درجه دو اروپایی هم همین مشکلو دارند که باعث شده مثلا اتریش و صربستان خارج از مصوبات اتحادیه اروپا دنبال واکسن چینی و روسی هم برن.حالا به اینها ممنوع کردن واکسنهای غربی(70%واکسنها غربیه)و مشکل جابجایی پول رو هم اضافه کن.همین مقدار هم چین و روسیه هم برای به بهرهبرداری سیاسی فرستادند.توی این وضعیت لویی پاستور هم باشی کاری نمیتونی بکنی.هروقت سیاست کلان مملکت به سمت تعادل با دنیا رفت اونموقع انتظار داشته باش.

  • سالاریان
    0

    خدایا عزیزانم رو ازین ویروس دور نگه دار.

  • پدر
    0

    با درود و عرض تسليت به مردم بي پناه و مظلوم ايران ، دولت و حكومت مقصر اين همه جان از دست رفته عزيزانمان است بي تدبيري و بي عرزگي مسئولين در فراهم نمودن واكسن و ايجاد بستر مناسب براي بيماران و بيمارستان ها مطمئن باشيد روز حساب رسي بايد پاسخگوي اين همه ظلم و بي كفايتي خود باشيد .

  • احمدی
    0

    ۵۰۰ هزار دوز برای ۲۵۰ هزار نفر ه ایران ۸۵ میلیون جماعت داره که باید ۱۷۰ میلیون دوز واکسن بزنید !!!ملتو مسخره کردید یا خودتونو اصلا فکر و برنامه ای برای واکسن زدن دارید؟!!!زمان داره میگذره خدا لعنتتون کنه با این مملکت داریتون چرا به فکر مردم نیستید همین اسرائیل نژاد پرست همه مردمشو واکسینه کرده پشیزی برای جون مردم ارزش قایل نیستید این چه وضع مملکت داری خائن ها

  • سید
    0

    یک خسته نباشید جانانه به دولت بابت باز کردن راهها در تعطیلات عید خواستم یاد آوری کنم.این ضرب المثل مصداق این روزهای ماست (به خاطر میخی نعلی افتاد به خاطر نعلی اسبی افتاد به خاطر اسبی سواری افتاد به خاطر سواری جنگی شکست خورد به خاطر شکستی مملکتی نابود شد و همه این ها به خاطر کسی بود که میخ را خوب نکوبیده بود.)

  • شهرام.ر
    0

    من نمیدانم چرا در «خبر فوری» روزانه آمار کشته‌شدگان و مبتلایان (در اثر کرونا) درج میشود . این باعث افزایش استرس . کاهش عملکرد سیستم ایمنی و در نهایت افزایش ابتلا به کرونا میشه. اگر منحصرا درج اطلاعات و توصیه های پزشکی در سایت رسمی وزارت بهداشت صورت گیرد ، علاوه بر اطلاع رسانی به مردم ، به افزایش آرامش مردم هم کمک میکنیم .

    نظرات شما -
    • صادق
      0

      تو بشین اخبار ریحانه پارسا رو بخون آرامشت بهم نریزه این مهم‌ترین خبره از دیدگاه مردم بنی آدم

    • شهرام.ر
      0

      هر چند که جوابت ، خاموشیه ، ولی یاد بگیر قبل از نظر دادن راجع به نظرات دیگران ، مطلب رو صحیح و کامل بخونی ‌. بنی ادم !!!

  • آریایی ام
    0

    .... چی بگم

  • ایرانی بدبخت
    0

    مردم و چی فرض کردین. 80میلیون ایرانی منتظر واکسن هستن بعد شما میگین 127هزار نفر دوز دوم تزریق کردن. واقعا خجالت نمی‌کشید.

  • اا
    0

    خسته نباشی دلاور خدا قوت قهرمان چند ماهه دهن مردموسرویس کردید با این واکسن ها تون

  • نجمه
    0

    خدا بیکاری و فقر را در کل جهان ریشه کن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کدوم احمقی منفی داده

  • علی رصا
    0

    مردک خر ،دوست دارم گلوتو گاز بگیرم تا خونت بریزه، تمام خانوادها رو داغ دار کردی خدا نشناس،خدا بکشت،که مردمی که اینجور به این انقلاب پایبند هستند سوء استفاده میکنی، ان شاءالله به سر خانومت و زن وبچه هات بیاد هرچند شما زنو بچهاتو نو ۱۰ تا واکسن میزنین،بترس از خدا ،بترس

  • علی
    0

    ظهور ظهور ظهور والسلام بدتر میشه که بهتر نمیشه

  • شهاب
    0

    من کرونا گرفت مشکلی نداشت همش دروغه

  • مرزبان
    0

    آمار کشته ها از 100 نفر شده 400 نفر اما آما مبتلاها همون حدود 20 هزار تا مونده یعنی کشته ها 4 برابر اما مبتلاها ثابت ،خوب معلومه آمار بصورت کثیفی داره مدیریت میشه ،آخه چرا با جان مردم بازی میکنید ؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها