دستگیری ۲۰۰۳ متخلف محیط زیستی در استان فارس

مدیرکل محیط زیست استان فارس گفت: طی مدت یک ساله ۲ هزار و سه نفر متخلف دستگیر و در مجموع یک هزار و ۲۰۴ قبضه سلاح کشف و ضبط و پرونده آنها به مقامات قضایی ارجاع شده است.

دستگیری ۲۰۰۳ متخلف محیط زیستی در استان فارس

حمید ظهرابی در تشریح عملکرد یگان حفاظت محیط زیست استان در سال ۹۹ گفت: با تلاش شبانه روزی سبز جامگان استان عملکرد قابل توجهی را از خود بر جای گذاشته، به طوری که در این مدت یک ساله ۲ هزار و ۳ نفر متخلف دستگیر و در مجموع یک هزار و ۲۰۴ قبضه سلاح کشف و ضبط و پرونده آنها به مقامات قضائی ارجاع شده است.

وی با ابراز خرسندی از رشد عملکرد نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست در سراسر استان تصریح کرد: تعداد متخلفان دستگیر شده در سال گذشته یک هزار و ۳۴۵ نفر بوده که این عدد به ۲ هزار و سه نفر افزایش یافته و تعداد سلاح‌های کشف شده اعم از سلاح‌های مجاز، غیر مجاز و جنگی، یک هزار و ۱۳ قبضه سلاح بوده که به یک هزار و ۲۰۴ قبضه افزایش یافته است و نشان از انسجام، همدلی و رشادت‌های نیروهای خدوم محیط زیست استان دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ابراز داشت: مأموران اجرایی و فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست علی رغم تمام کمبودها و مشکلات به صورت شبانه روزی به گشت و کنترل و حفاظت از تنوع زیستی استان اهتمام دارند و با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می‌کنند.

ظهرابی از مردم و دوستداران محیط زیست خواست تا همچون سال‌های گذشته، به منظور حفظ انفال الهی و گونه‌های ارزشمند حیات وحش، در صورت مشاهده هرگونه تخلفات با شماره ادارات محیط زیست سراسر استان تماس بگیرند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    یاضامن آهو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها