سومین جشنواره رمضان در قاب تصویر سال ۱۴۰۰

سومین جشنواره رمضان در قاب تصویر تکریم ماه مبارک رمضان و نمایش استمرار و پویایی عبادت مومنانه، با در نظر گرفتن محدودیت‌های ناشی از کرونا برگزار می گردد.

سومین جشنواره رمضان در قاب تصویر سال ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، سومین جشنواره رمضان درقاب تصویر تکریم ماه مبارک رمضان و نمایش استمرار و پویایی عبادت مومنانه؛با در نظر گرفتن محدودیت‌های ناشی از کرونا برگزار می گردد.

سومین جشنواره رمضان در قاب تصویر به همت آموزشگاه دارالفنون و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد شهر تهران با اهداف:بیان تصویری و هنرمندانه آیین‌های ماه مبارک رمضان،روایت تصویری عبادت و معنویت در خانواده،نمایش سبک زندگی ایرانی‌اسلامی و شرح تصویری همدلی، مشارکت و کمک مومنانه برگزار خواهد شد.

این جشنواره در سه بخش: عکس وگرافیک -فیلم کوتاه ونماهنگ-هنرهای دیجیتال در نظر گرفته شده است .

محمد مهدی تدین دبیر سومین جشنواره گفت: علاقمندان میتوانند آثار خود را تا تاریخ 20خرداد به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. وی در ادامه در خصوص مقررات سومین جشنواره رمضان در قاب تصویر 1400بیان داشت که روال برگزاری همچون سنوات گذشته می باشد .رویکردمحتوایی این جشنواره :#هر_خانه _یک _مسجد و #هر_خانه _یک _مسجد خواهد بود.

محمد مهدی تدین دبیر جشنواره سومین جشنواره رمضان در قاب تصویر به روابط عمومی ارشاد تهران گفت:علاقمندان و شرکت کنندگان در این جشنواره میتوانند نسبت به ارسال آثار خود از طریق لینک زیر اقدام نمایند

ارسال آثار:https://darolfunun.com/

تلفن 66572000-66573000

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها