گل‌محمدی: بازیکنانم مقابل الریان ذهنیت برنده داشتند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم مقابل الریان با ذهنیت برنده وارد زمین شدند و این موضوع به ما کمک کرد تا به برتری برسیم.

گل‌محمدی: بازیکنانم مقابل الریان ذهنیت برنده داشتند

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر الریان قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ابتدا به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها بازی را خیلی خوب آغاز کردند و در همان ابتدای نیمه نخست می‌توانستیم دو گل بزنیم که این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: پس از آن گل دریافت کردیم که این موضوع کار را برای ما کمی سخت کرد اما در سایر دقایق بازی در نیمه نخست بازی کمی متعادل بود. بیشتر اتفاقات بازی در نیمه دوم اتفاق افتاد.

گل محمدی افزود: در نیمه دوم با ذهنیت پیروزی به زمین رفتیم و اعتماد به نفس خوبی داشتیم. ما اعتماد به نفسمان را پس از اینکه گل خوردیم از دست ندادیم. توانستیم در ادامه از نظر ذهنی خودمان را اماده کنیم تا نیمه دوم خوبی را پشت سر بگذاریم که این اتفاق هم رخ داد. در ادامه نیز ما گل سوم را زدیم و آن گل حاصل کار تیمی خوب بود که همه بازیکنان در آن سهیم بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تسلیم نشدند و مبارزه کردند و حتی برای زدن گل چهارم تلاش کردند. ذهنیت بازیکنانم برنده بود و آنها زحمت زیادی کشیدند تا این سه امتیاز را بگیریم. این برد را به همه هوادارانمان تقدیم می‌کنیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

گل‌محمدی در واکنش به صحبت‌های مربی الریان که پرسپولیس را مدعی کسب جام دانسته اضافه کرد: ما تیم خوب و جنگجویی هستیم و بازیکنانم ذهنیت برنده دارند. ما در هیچ بازی‌ای تا آخرین لحظه تسلیم نمی‌شویم. ما به خاطر هوادارانمان هرگز تسلیم نمی‌شویم و بخش زیادی از انگیزه ما به خوشحالی هوادارنمان باز می‌گردد.

وی اضافه کرد: ما فصل قبل عملکرد خوبی داشتیم. در چند سال اخیر نیز پرسپولیس عملکرد خوبی از خود در لیگ قهرمانان ارائه داده و امسال هم خوب شروع کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه تیم‌هایی که در این مسابقات هستند، هزینه‌های زیادی کردند و دنبال قهرمانی در آسیا هستند. ما هم با آنها شانه به شانه حرکت می‌کنیم و می‌توانیم باز هم مدعی قهرمانی باشیم. باید شرایط از نظر امکانات و مشکلاتی که وجود دارد برطرف شود.

منبع: ایرنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها