معاون علوم پزشکی گیلان:

مردم نشانه های اولیه کرونا را جدی بگیرند/ ۴ رقمی ماندن بستری های گیلان

معاون علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست به محض ظهور نخستین نشانه های بیماری کرونا به مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه کنند و افزود: علائمی همچون تب، سردرد، سرفه، ضعف و بی حالی و بدن درد جدی است و باید کرونا در نظر گرفته شود.

مردم نشانه های اولیه کرونا را جدی بگیرند/ ۴ رقمی ماندن بستری های گیلان

دکتر آبتین حیدرزاده با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: متاسفانه تعداد بیماران همچنان فراوان است و در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند و درمان دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۷۰ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم، گفت: همچنین در این مدت بیش از ۵۰۰ نفر به صورت سرپایی درمان دریافت کردند و در منزل دارو مصرف می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست به محض ظهور نخستین نشانه های بیماری کرونا به مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه کنند و افزود: علائمی همچون تب، سردرد، سرفه، ضعف و بی حالی و بدن درد باید کرونا در نظر گرفته شود.

حیدرزاده، با بیان اینکه مردم با مراجعه به مراکز ۱۶ یا ۲۴ ساعته می توانند درمان سرپایی بگیرند و یا تست کرونا دهند، خاطرنشان کرد: اگر علائم شدید باشد باید به بیمارستان بروید، زیرا در منزل ماندن در صورت بروز علائم، خطر ابتلا به نوع شدید بیماری را زیاد می کند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها