درباره غنی‌سازی 60 درصدی

قالیباف، ذوق زده است یا بی سلیقه؟

خبر دستیابی ایران به نخستین محصول غنی‌سازی‌شده 60 درصدی را به جای اینکه سخنگو یا رئیس سازمان انرژی اتمی یا رئیس‌جمهور آن‌ هم به صورت رسمی اعلام کنند، همگی از یک توئیت رئیس مجلس شنیدند.

قالیباف، ذوق زده است یا بی سلیقه؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

نکته قابل تأمل اینکه دولت و زیرمجموعه آن نه منشأ خبر بلکه بدل به تأییدکننده خبر شدند! آنهم در حالیکه رئیس سازمان انرژی اتمی، قبلاً اعلام کرده بود که بطور همزمان در حال غنی‌سازی 60 درصدی و 20 درصدی اورانیوم هستیم.

معاون سیاسی وزیر خارجه هم 24 فروردین از آغاز غنی‌سازی 60 درصدی خبر داده بود.

اینکه چرا قالیباف در کار یک سازمان دیگر مداخله کرده و اجازه نداده همانطور که آغاز خبر را سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه اعلام کرده، پایان‌بندی‌ آن را هم خودشان اعلام کنند، نمی‌تواند تنها یک ذوق‌زدگی یا بی‌سلیقگی باشد. به نظر می‌رسد دولت برای اعلام خبر قطعی رسیدن به غنی‌سازی 60 درصدی برنامه‌ریزی یا زمان‌بندی خاصی با توجه به مصالح و ابعاد مختلف و پیچیده پرونده هسته‌ای داشته است؛ آنهم در حالیکه مذاکرات وین در جریان است. اما بعد از توئیت شتابزده رئیس مجلس، رئیس سازمان انرژی اتمی نیز خبر را تأیید کرد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حق دوست
    0

    نه ذوق زدگی است نه شتاب زدگی هرج ومرجی است که هشت سال است درمملکت رایج است شمایک ارگان رانام ببرید که سرجای خودش وطبق وظایف تعریف شده اش عمل میکندشعارهمه مراکزتصمیم گیرنده این بودکه امنیت کشوربی نظیراست امامی بینیم که اصلااینگونه نیست قراربودقانو ن بزن ودر روتمام شودقرابوداگرسیلی به مازدندده تابخورنددریک سال ونیم گذشته رژیم کودک کش غاصب صهیونیستی 4ایران0 آنهامستقیم درحاکمیت سرزمینی ماضربه مینندوماپزمیدهیم که توسط هواداران ومتحدانمان ضربه میزنیم دانشمندبرجسته شهیدشدتاسیسات هسته ای بمباران شدنطنزهدف حمله سنگین سایبری قرارگرفت واگراززمان حمله عوامل داعش به مجلس وحرم امام محاسبه کنیم هرسال سه الی جهارضربه اساسی به مازدنداگراین عدم پاسخ دادن هم بعلت پرداختن به مشکلات کمرشکن مردم بودتوجیه داشت امافقربیدادمیکندکرونا4نعل می تازدواقایان همه هم وغمشان این است که مردمی راکه موردانواع بی مهری وبی توجهی قراردادندبه نفع خودشان پای صندوق بیاورندمباداسهمشان ازقدرت وچپاول ثروت دست رقیب بیفتد

  • م
    0

    این دولت محافظه کار و دست به عصا را خوب میکند اگر به خود روحانی باشه کل تاسیسات از بین ببرند صداش در نمیاد چون دخترش اونور آبم

  • غیر قابل نشر
    0

    شکست یتیمه وپیروزی هزارتا پدر دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها