بهنوش بختیاری در گفتگو با خبرفوری:

از رئیس جمهور بعدی فقط یک چیز می خواهم: جیب ما را نزن! / کرونا، شرایط سینما را افتضاح کرده است / مردم حق دارند خشمگین باشند / تلویزیون باید به نوجوانان آموزش جنسی دهد

بهنوش بختیاری در گفتگو با خبرفوری درباره مسائل روز از جمله انتخابات، فشارهای معیشتی و حاشیه های کرونایی حوزه سینما و تلویزیون به اظهارنظر پرداخت.

از رئیس جمهور بعدی فقط یک چیز می خواهم: جیب ما را نزن! / کرونا، شرایط سینما را افتضاح کرده است / مردم حق دارند خشمگین باشند / تلویزیون باید به نوجوانان آموزش جنسی دهد

بهنوش بختیاری از چهره های جنجالی سینمای ایران است. او 46 سال سن دارد و دارای مدرک کارشناسی زبان فرانسه است. اما به دلیل بازی در فیلم ها و سریال های مختلف، که فهرستی بلندبالا دارد، بیشتر به عنوان یک بازیگر شناخته می شود.

در سالهای اخیر برخی حاشیه ها از زندگی این بازیگر و بعضی از گفتگوهایش، نام او را بر سر زبانها انداخته و صفحه اینستاگرامی او گاهی به خاطر مواضع سیاسی و گاهی هم شایعات خانوادگی، به مطرح شدن وی کمک کرده، اما فراتر از اینها، شاید ارتباط بهنوش بختیاری با رسانه ها را بتوان یکی از دلایلی دانست که باعث شده او همچنان به عنوان یک سلبریتی در فضای مجازی نامش مطرح باشد.

بهنوش بختیاری در گفتگو با خبر فوری درباره شرایط کرونایی توضیح داد که با وجود آنکه خود مبتلا به این ویروس نشده، اما اپیدمی کووید 19 بر کار او در حوزه سینما و تلویزیون تاثیر داشته است.

او در این مصاحبه درباره اثری که در حال حاضر در آن کار می کند، توضیح داده و سریال «وجدان درد» را سریالی توصیف می کند که محکمه ای ذهنی برای مخاطب به شمار می رود.

بهنوش بختیاری در پاسخ به سوال پدرام ابدان، مجری این برنامه درباره حال و روز امروز مردم، گفت که به مردم حق می دهد خشمگین باشند. وی دلیل اصلی خشم و نارضایتی مردم را مسائل اقتصادی دانست و افزود: با درآمد 3، 4 تومنی نمی شود کاری کرد. این مردم را عصبانی و پرخاشگر کرده است. این فضا باعث شده که حتی ما هم فحش بخوریم.

بهنوش بختیاری به زدوبندهای پشت پرده در سینما نیز اشاره کرد و گفت که او و همسرش به دنبال ارتباطات خاص نیستند. وی گفت که به دلیل نداشتن ارتباطات خاص، گاهی حتی پس از عقد قرارداد، شخصی دیگر جایگزین او شده است. او ابراز امیدواری کرد که مسائل غیراخلاقی و لابی بازی ها در سینما پایان یابد.

برادر خود من با اینکه شغلی در بازار آزاد داشت، در دوره ای مجبور شد در اسنپ کار کند. این وضع درست نیست. فقر بزرگترین توهین به بشریت است و آرزوی من برای مردم، سلامتی و اقتصاد درست در خانواده هاست

بهنوش بختیاری همچنین درباره کمپین «فرمان اول» خبرفوری، که به پیشنهاد اولین دستور رئیس جمهور آینده اختصاص دارد، گفت: از رئیس جمهور بعدی تقاضا دارم که جیب ما را نزن، کار دیگری نمی خواهد انجام بدهید.

او با بیان اینکه هرچه که تا به حال گفتیم نشده است، ادامه داد: حق مردم این نیست که درگیر این مشکلات باشند. حداقل امکانات زندگی باید برای مردم فراهم باشند. چرا کسی دو شغل باید کار داشته باشد اما برای مخارج زندگی باز کم بیاورد؟

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: برادر خود من با اینکه شغلی در بازار آزاد داشت، در دوره ای مجبور شد در اسنپ کار کند. این وضع درست نیست. فقر بزرگترین توهین به بشریت است و آرزوی من برای مردم، سلامتی و اقتصاد درست در خانواده هاست.

بهنوش بختیاری در بخش پایانی این گفتگو درباره پرداختن تلویزیون به مسائلی مانند قاعدگی زنان که در هفته های اخیر جنجال به پا کرده است، نیز گفت که از ورود رسانه ملی در این موضوعات استقبال می کند و معتقد است که صداوسیما باید به مسائل آموزش های جنسی برای نوجوانان ورود کند تا بیماری های جنسی کنترل شود.

مشروح این گفتگو را می توانید در ادامه ببینید.

منبع: خبرفوری

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 48
  • دل
    0

    اره به واسطه سینما زندگی لاکچری ساختن الان تحمل یکم سختی را ندارن اینها که راه به راه از خودشان خانه شان سفرهای خارجیشان عکس میزارن چرا میرنالن؟

  • کاربر ناشناس
    0

    از این خانم بیشتر نباید توقع کرد چونکه خیلی نرمال نیست وصحبتهایش از روی عقل نیست

  • علی
    0

    باز اینا دم انتخابات اومدن

  • مهدی
    0

    یکی از آدمهای نان به نرخ روز تو هستی

  • ساسان
    0

    همین بازیگرای بیشعور روحانی رو حمایت کردن حالا میگن جیب ما رو نزن. شما جیبتون از تبلیغات و هزار کوفت و زهرمار دیگه پره این مردم هستن که زندگیشون سخت بود سختتر شده. تو همه چی دخالت میکنن اینم وضع مملکت ما شده

  • محمد
    0

    کاهش ارزش پول ملی یعنی جیب زنی و این هم تبدیل به یک رویه شده است

  • دل
    0

    همه دیگه کارشناس شدن هر روز دارن از زندگی لاکچریشان تو اینترنت فیلم میزارن

  • تورج
    0

    تو دیگه چرا خانم متخصص!!! تو که کیک جنش تولدت رو با اب طلا تزئین کرده بودی! اینک شدی مدافع جیب مردم

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      حالا یک زن مردصفت پیدا شده و حرف حق زده چرا تو ذوقش میزنی؟

  • کاربر ناشناس
    0

    امثال بهنوش بختیاری تو کشور هستند که به این روز افتادیم

  • رضا95
    0

    تودنیا همه مالیات می دهند.درایران حتی پاکبانان هم مالیات می دهند .ولی هنرپیشه ها مالیات نمی دهندودرآمدنجومی دارند واین ها مهم نیست اینا کارشناس درهرموردهستند.این هم به دلیل فرو رفتن درنقش خود درآن زمان است.شما زیادجدی نگیر.

  • اسماعیل نوغانچی صالح
    0

    اگر هنرمندانی مثل شما و ورزشکاران و کارگردانان وتهیه کنندگان از روحانی حمایت نمی‌کردند به درد امروز مردم گرفتار نبودنند پس خواهشا سخنگو مردم نباشید راه خود روید مردم تکلیف خود را میدانند بینش مردم از همه دانشمندان هم بیشتر است چون زندگی عامیانه روزمره خود را میبینند

  • پرتوی
    0

    شما هنرمندان بی هنر برای آقای روحانی خودتان را داشتنی می کشتین فراموش کردید.آقای رئیسی هر عقیده دارد مردانه مطرح می کند حداقل نفاق ندارد اگر در عقیده تند است وطن فروش ندارد.

  • وای به اینکه آموزش ببینند
    0

    جوانان ما آموزش جنسی ندیده دست همه سوپرمن های دنیا را از پشت بسته اند

    نظرات شما -
    • امیرعلی
      0

      جوان ایرانی آموزش نمیخواهد جوان ایرانی از خود آموز استفاده میکند

  • شهرام.ر
    0

    نظرات دوستان بیشتر درباره شخصیت فردی و تمایلات سیاسی ایشان بوده است. ایشون به شخصه باعث کوچک شدن سفره کسی نشده و اگر از شخص خاصی حمایت کرده در چهارچوب دموکراسی، چنین حقی برای تمامی مردم محفوظ است . شنونده باید عاقل باشد و تحت تاثیر تبلیغات دیگران قرار نگیرد . من با مطالبی که ایشون در متن بالا بیان کرده‌اند موافقم . هرچند که از نظر من هر دو جناح چپ و راست ، باعث بدبختی های مردمند. با کاندیداهایی که الان داریم ، اگه رای بدیم مردم بعدها ما را مقصر اصلی مشکلات خود می‌دانند و اگه رای ندیم (مث انتخابات مجلس) وضعیت ما بمراتب بدتر میشه ‌‌. تا وقتی که اینا بر سر قدرت هستند همین آش و همین کاسه.

  • ناشناس
    0

    مصاحبه با این خانم چه مشکلی را حل می کند لطفا به مخاطبان احترام بگذارید و با هرکس مصاحبه نکنید

  • دن کیشوت
    0

    معلوم است که مغز این زن به جیبش وصل است و فراتر از آن نمیرود. روح زنان اندیشمند این سرزمین شاد و یادشان گرامی

  • یاسین
    0

    آدم قحطیه که با این آدما گفتگو می کنید.

    نظرات شما -
    • خدیجه
      0

      درست صحبت کن یاسین

  • لیلا
    0

    تو بعنوان یک زن نه دانش سیاسی داری نه شعور درک مسایل اجتماعی. توبه مثابه ماده ای هستی که فقط باید مادگی کنی.

  • کاربر ناشناس
    0

    شایدهم کل زنها بیوه کنند شقایق جون کرونا

  • کاربر ناشناس
    0

    وای قربون جیبت برن ریس وروسا

    نظرات شما -
    • مخلباف
      0

      خخخخ حححح ههههه

  • محمود
    0

    هنرمند و هنرپیشه خوبی است اما گنده تر از دهنش حرف می زنه لذا محبوبیتش کاهش پیدا می کنه

  • کاربر ناشناس
    0

    باز چه مصرف کردی که جنسش خیلی خوبه از زمین ۴۵ هکتاری کرجت بگو

  • امین
    0

    اتفاقا بهنوش بختیاری یک هنرمند بسیار خوب و در حد خودش متبحر است و در جامعه در بین آقایان از محبوبیت خوبی برخوردار است ما که دوستش داریم

  • سرباز، مختارزمانه
    0

    باسلام.اگر انشاالله مرید دل مردم تو انتخابات شرکت کنه؛نه تنها کسی جرات زدن جیومان راداره بلکه همه جیوها پربرکت میشوند انشاالله..زنده باد دکتر احمدی نجات

  • معقولات در حقایق الحماقه ایران!
    0

    دولت مخواهد سهام شرکتهای با ارزش نفتی-پالایشی-پروشیمی ملی (برای جبران کسری بودجه ناشی سومدیریت ولخرجی ها) که متعلق به همه ملت است وارد بورس کند و به چنگ سرمایه دارها بیفتد و برای همشه شانس فقرزدایی از راه عدالت توزیعی از بین برود. بعد اجرای ناقص سهام به اصطلاح عدالت(؟1) که موجب شد 40% مردم ایران از جمله میلیون فرودستان محروم شوند و چندصد هزار فرادست صاحب سهام!، بجای اینکهi آن 40% جمعیت ایران که به طبیعت حق شهروندی حق برخوداری از آن سهام عدالت دارند، حالا این چوب حراج همه زده میشود. نسل سوزی با کهش ارزش پول ملی و تورم گرانی و احتکار بیکاری و افزایش سن ازدواج در سیطره و استیلای مفایای های بی وجدامن ضد ایرانی، حالا کامل میشود این نسل سوزی! ============== این کامنت فوق قبلا در سایت خبر فوری منتشر شد، با بازنشرش یک پارگراف اضافه کنم شیطنت عمدی یا حماقتهای ناخواسته کارگزاران جمهوری اسلامی، که چطوری با توزیع ناعدالانه و نابردانه این اندک سهام به اصطلاح عدالت که بعد بیش از ده سال به ارزش امروز اصلا یک شوخی زشت است! باعث شدند حدود 40% مردم- میلیون نفرشان رودستان محروم از این سهام هستند- احساس بیعدالتی و ناراضی از نظام بشوند و بسیاری بخاطر همین نابخردی ها و حماقتهای مدیریت کشور به جمع مخالفان نظام و پیاده نظام مفت وبدون مواجب تبلیغچی و پروپاگاندای برای اپوزیسیون و دشمنان ج.ا ایران شده اند بخاطر همین ناچیزها! اگر 40% را سهام میدادند یا بدهند، به اندزه یک درصد خسارات ناشی تحریم و سومدیریت و اختلاسها و فسادها و غیره نمیشود! حقیقتا حماقت در تاریخ حکمرانی ایران حد و تمامی ندارد؟!

  • معقول
    0

    با توجه به تحریم ظالمانه امریکا و متحدانش علیه مردم عادی ایران (از دارو و غذا تا وسایل منزل و خودرو.... با حربه تحریم بانگی) به بهانه مبارزه با اتمی-موشکی-منطقوی ج.ا، درود بر هر کشوری که بتواند کالاهای مثل نفت و پتروشیمی و غیره ایران بخرد و بجایش دارو غذا و دیگر مایحتاج بدهد تا هولوکاست توطئه قحطی و احتکار-گرانفروشی سرمایه داران جنایتکار مافیای داخلی و تبهکاران سیاسی خارجی-داخلی ضد ج.ا که میخواهند با تحریم عیله مردم عادی ج.ا مجبور به سازش کنند! اینکه نظام ج.ا ایران چه کاره است و چه میکند دلیل نمیشود امریکا و متحدانش مردم عادی ایران در تنگنای معیشتی و تحریم ظالمانه کالاهای بشردوتانه قرا دهند. امریکا و متحدانش ظلم آشکار و نقض حقوق بشر واضحی علیه مردم ایران و امثال ایران مثل یمن و.. انجام دادند! اثبات کرد امریکا هرگز لیاقت رهبری جهان ندارد و جهان نیازی به قلدر ظالمی مثل امریکا ندارد.

  • ایرانی
    0

    خبرفوری ! مگه امثال این زنهای بازیگر که برای بازیشون پولهای هنگفتی هم میگیرند، چه ارزشی بیشترازیه خانم پرستارزحمتکش ویا یه خانم کارگرزحمتکش دارند که امثال شما خبرفوری ها انهارا بت میکنید وهرروز وقت خودتون ومردم بخاطراونا هدرمیدید وچرندیاتشان رادرسایتتان با آب وتاب میگذارید!؟ اینااگه بازیگرندبخاطر پولش وشهرتش ولذت شون این کاره اند،ارزشی بیشتر ازبقیه مردم ندارندکه شماها اینقدربزرگشان میکنید. اینا چه حرف تازه ای وفکرخوبی !؟دارندکه دیگرون ندارند

    نظرات شما -
    • سیده زهرا
      0

      احسنت بر تو گل گفتی ایرانی

  • هادی
    0

    سلام خانم بهنوش بختیاری من شنیدم شما خیری منم یک کارگرساده ساختمان که این روزها کرونا هست بیکارم بیشتر روزها دوست دارم ازدواج کنم چندین سال ولی نمیشه بخاطر مشکلات مالی میشه کمکم کنی شماره عابر (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲) محمد قربانی،ناامیدم نکن

  • محمودی
    0

    اززمانی که به عنوان بهترین هنرمند زن در سیما با صحبتهای گریه مانند که دل مردم را بدرد اورد که بچه دار نمیشم تا زمانی که از درب ماشین گران قیمت با دو بادیگارد پیاده شدی زمانی نمی گذرد کسی باید از مردم صحبت کند که مانند آنها رنج وفقر با پوست وگوشتش لمس کرده باشد شما بازیگر خوبی هستین پس بزارید مردم شما را باهمان نقش ببیند نه چیز دیگر

  • محمد
    0

    مرگ بر دزدان جیب زن مردم

  • ص _ ن
    0

    خانم بهنوش بختیاری . هر چند عددی نیستی اسم تو بیارم . اما شرم و حیا هم خوب چیزیه .که تو نداری . چرا به رییس جمهور آینده که با رأی اکثریت مردم ایران انتخاب خواهد شد توهین می کنید .

    نظرات شما -
    • للیرضا8
      0

      خفه شو مزدورتو دیگه چی میگی تفاله.معلومه کاسه لیس روحانی هستی.

  • محمد جاوید
    0

    اولا .هیچ حرف سیاسی نزد ایشون . دوم. منظور ایشون از زدن جیب همین تورم وپایین اوردن ارزش پول ملی هست . متاسفانه هزینه دولت اقای روحانی در دوره اول دو و نیم برابر دولت قبلی بود در سال .نمیدونم چرا یک رئیس جمهور باید هزینش نسبت به رئیس جمهور قبلی یکدفعه دو و نیم برابرباشه اونم زمانی که هنوز دلار سه تومان بود و بالا نرفته بود

  • یک بدبخت
    0

    سلام تو را خدا کمکم کن،بخدا زیر فشار بدبختی بسر میبرم،مستأجر هستم با 4نفر خانواده شماره کارت 6037997590156932 تو را خدا جواب بده

  • امیر
    0

    سر کار خانم شما که خودت استادی

  • مهمان
    0

    تو اول برو یه نوجوان بنداز بعد این حرفا را بزن 45 سالت است و هنوز یه یچه نیاورده ای و فقط داری کفش تبیلغ می کنی

  • سید قاسم بابایی مقدم
    0

    سلام خوش نوش ببخشید به نوش از روحانی چه خبر.

    نظرات شما -
    • ث
      0

      بهتره اموزش جنسی قبل از اخبار هشت و سی دقیقه پخش بشه

  • ثریا
    0

    قراره اموزش جنسی از کدوم شبکه پخش بشه؟؟ شدیدا تشنمه.....

    نظرات شما -
    • javid
      0

      Ohyes..omayGod

  • هادی
    0

    رئیس جمهور اگر جیب زن نباشه که تایید نمیشه! بقول ایت الله ... امام زمان از اختلاس ناراحت نمیشه!! پس خالی کردن جیب مردم با هر شکل ممکن مانند مالیات بر ارزش افزوده و گرانی مجوز دینی دارد و امید به اصلاح امور با امدن رئیس جمهور بعدی سرابی بیش نیست. جوانان ما اغلب جنون جنسی دارند و هر اموزشی انها را هارتر میکند. اینجا سرزمین تشنگان جنس مخالف با تعصبات جنون امیز ناموسی است!

  • سراج
    0

    از آنجاییکه هر کار و گفتار ی عوارض و پیامدی دارد اول خود بهنوش اگه جرات و جسارت اینکارو داره در مدارس و رسانه های عمومی وملی به نمایش بزاره و در آن مدارس و رسانه ها بچه هاش هم اول آموزش جنسی بدهند و چند سال بعد اگه عوارض و مفاسدی نداره دیگران اینکارو تشویق کنند و انجام بدهند . !!! بهنوش کجای کاره که کشورهایی که معاهده 2030 رو قبول کردند اعتراض شدیدی به این سیاست و این طرح مزخرف دارن که جامعه انسانی را به انحراف و انحطاط کشونده و این راه عقلایی و منطقی نبوده است .. اصل بر این است که رفتار خانواده و افراد در آن بیشترین تاثیر برای کنترل مسائل جنسی را دارد یا پدر و مادر و رفتار و فرهنگ خانواده نوجوان را کنترل و مراقبت نموده و هدایت درست و صحیح مینماید یا والدین و اعضای خانواده با رفتارهای ولنگاری و بی تقیدی و رها شده و بی تقید به ارزشهای اخلاقی خصوص آموزه های دینی و ملی و اینکه با هر فکر و فرهنگ خصوص فرهنگ بیگانه در اثر تاثیر پذیری ازرسانه های اینترنتی و ماهواره ای بدون کنترل انتظار نداشته باشند که جوانان در خانواده ها به انحطاط جنسی و تباهی اخلاقی کشیده نشوند . امثال بهنوش انتظار دارند که در خانواده فرزندان با هر طرز و فکر فرهنگ و رفتار که رشد و پرورش داده شدند اصلاح و جبران کج اندیشی ها و رفتارهای ناصحیح و نا معقول و بی تقیدی به رفتارهای نا صحیح اخلاقی و انسانی و تربیتی را به جامعه واگذارند که چه اطمینانی است در هدایت و اصلاح تربیت شان.

  • محمدصادق
    0

    اگر خدای ناکرده عملکرد آقای رییسی هم در ادامه 8 ساله آقای روحانی باشه ، رییس جمهور منتخب در سال 1404 و یا 1408 جناب " آرای باطله " هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین خواننده سال" کدام خواننده بود؟