سریال بهروز افخمی از آنتن حذف شد

با گذشت چهار روز از ماه رمضان و پخش یک قسمت، شبکه تهران به حذف سریال «رعد و برق» از کنداکتور رمضان ۱۴۰۰ تصمیم گرفت.

سریال بهروز افخمی از آنتن حذف شد

سایت این شبکه در توضیح علت این تصمیم آورده است: «سریال رعد و برق به دلیل سنگینی پس‌تولید، از کنداکتور حذف شد و شبکه پنج سیما ضمن عذرخواهی از مخاطبان و همراهان همیشگی، آنها را به تماشای سریال "شکرانه" هر شب ساعت ۱۹ و سریال "با هم" محصول کشور چین در ساعت ۲۳ دعوت می کند.»

در ادامه این مطلب آمده است، «علیرغم برنامه ریزی در بیش از یک سال گذشته برای پخش سریال رعد و برق، اما به دلیل سنگینی پروژه، حجم زیاد جلوه های ویژه و تروکاژهای زیبا(تصویر پیوست)، عوامل سازنده رعد و برق موفق نشدند این سریال را به موقع و در زمان تعیین شده به آنتن برسانند، لذا این مجموعه تلویزیونی به صورت موقت از کنداکتور ماه رمضانی شبکه پنج سیما حذف شد.»

روابط عمومی شبکه پنج تاکید کرده است که «این تصمیم گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما، در راستای احترام به مخاطبان حرفه ای و به دلیل افزایش کیفیت سریال رعد و برق و انتظام در پخش تلویزیونی اتخاذ شده است. »

سریال"شکرانه"به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی محمد هادی کریمی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب ‌پور است و پوریا پورسرخ، زنده یاد حسن جوهرچی، عاطفه رضوی، فرهاد قائمیان، مریم کاویانی، هوشنگ توکلی و ... در آن ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان شکرانه آمده است: حامد برای تأسیس یک کارگاه، مجبور به دریافت کمک نقدی از پدرش می شود اما پس از مدتی متوجه می شود که پول دریافتی متعلق به زن عمویش است که در تاجیکستان به سر می برد. حامد که خود را مدیون او می داند به تاجیکستان می رود اما زن عمویش سالها پیش فوت کرده است و ...

سریال "با هم" محصول ۲۰۲۰ چین با موضوع شیوع بیماری کرونا و برخورد با این بیماری در کشور چین روی آنتن می رود. در این سریال اتحاد ملی و مبارزه برای ریشه کن کردن ویروس کووید ۱۹ به تصویرکشیده می شود.

منبع: شبکه تهران

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • نظرگو
    0

    اینو حذف کردن یه سریال تکراری به خوردمون دادن با یه اشانتیون چینی

    نظرات شما -
    • milad
      0

      معلومه از چي داره آب ميخوره.....اينها حتي مارو خر هم فرض نكردند كه چنين كار هايي ميكنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین خواننده سال" کدام خواننده بود؟