وجود نشانه‌هایی مبنی بر نامزد شدن رییسی موجب شده قالیباف وارد میدان نشود

مدیرمسئول روزنامه صبح نو نزدیک به محمد باقر قالیباف درباره احتمال نامزدی رییس مجلس گفت: آیت الله رییسی و دکتر قالیباف توانایی شکل دادان به ایده دولت ائتلافی را دارند.

وجود نشانه‌هایی مبنی بر نامزد شدن رییسی موجب شده قالیباف وارد میدان نشود

سعید آجورلو در گفت‌وگویی اظهار داشت: قالیباف آمادگی حضور در عرصه و برنامه برای اداره دولت را دارد اما به واسطه اینکه نشانه هایی مبنی بر ورود آقای رییسی به انتخابات وجود دارد یا حداقل حضور ایشان تاکنون منتفی نشده، به نفع جریان نمی داند که با تعدد نامزد مواجه شویم. در غیر این صورت آقای قالیباف با توجه به تحلیل دولت ائتلافی در صورتی که به هر دلیلی آقای رییسی وارد انتخابات نشوند، نامزد خواهند شد. در واقع قالیباف به صورت فردی نامزد نمی شود بلکه بر اساس خواست جریان حاضر است وارد میدان شود.

مطالبه زیادی از سوی بزرگان جریان انقلاب و اقشار مختلف از ایشان وجود دارد که وارد عرصه انتخابات شوند. قالیباف توانایی اداره کشور را دارد و سابقه ایشان موید این گزاره است. ایشان هم خلاق هستند هم جسور و هم با مشکلات ساختاری اقتصاد کشور آشنا هستند و هم برای حل آنها برنامه دارند. با این مختصات حتما بهترین آلترناتیو برای روحانی، ایشان است. نظرسنجی ها هم چنین وضعیتی را تایید می کند.اما با همه این احوال ایشان در حالی که نشانه هایی از ورود آقای رییسی وجود دارد، پیشقدم نمی شوند تا وحدت جریان آسیب نبیند.

اصلاح طلبان به واسطه کارنامه روحانی و فشار اجتماعی هنوز رغبتی به حمایت از لاریجانی نشان نداده اند و در عین حال راست سنتی هم آنگونه که ایشان پیش بینی می کرد تمایل به حمایت از او نشان نداده. به همین واسطه لاریجانی دچار تردید شده است

منبع: فارس

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهری
    0

    هر که میخواد کاندید ریاست جمهوری باش به طور مطلق باید در خط امام و رهبر باشد چون تنها کسیکه بیشتر ازهمه دلش برای انقلاب و اسلام و مردم میسوزد امام خامنه ای ست باید به صحبتهای امام خامنه ای گوش بدن و عمل کنند در غیر این صورت میشن دولت روحانی که چقدر کشور معطل برجام کوفتی کردن وپدر مردم دراوردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟