با اعلام پایان گفتگوهای جاری

مسکو: پیشرفت‌ها در نشست کمیسیون مشترک برجام رضایت‌بخش بود

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین با اعلام پایان گفتگوهای جاری اعلام کرد: پیشرفت‌ها در نشست کمیسیون مشترک برجام رضایت‌بخش بود.

مسکو: پیشرفت‌ها در نشست کمیسیون مشترک برجام رضایت‌بخش بود

به گزارش اسپوتنیک، «میخائیل اولیانوف» امروز شنبه در پیامی توییتری اعلام کرد: نشست کمیسیون مشترک برجام در وین تمام شد.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در این خصوص نوشت: شرکت‌کنندگان از پیشرفت های صورت گرفته تاکنون ابراز رضایت کردند و عزم خود را برای ادامه مذاکرات با هدف تکمیل موفقیت آمیز این روند در اسرع زمان ممکن ابراز داشتند.

«میخائیل اولیانوف» در توییت دیگری اضافه کرد: کمیسیون مشترک به گروه‌های کاری در سطح تخصصی در زمینه رفع تحریم های ایالات متحده و موضوعات هسته ای دستور داد که فعالیت خود را بعد از ظهر امروز شنبه (به وقت محلی)، یکشنبه و هفته آینده ادامه دهند تا زمان را هدر نداده و در مذاکرات برجام پیشرفت بیشتری داشته باشند.

مسکو: پیشرفت‌ها در نشست کمیسیون مشترک برجام رضایت‌بخش بود

این در حالیست که اولیانوف دیروز جمعه نیز از احتمال نشست امروز شنبه اعضای برجام در سطح رؤسای هیئت‌های شرکت کننده خبر داده بود.

پیشتر در نشست روز پنجشنبه، مقرر شد که گفتگوهای فنی در نشست‌های کارشناسی در دو حوزه رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای، ادامه یابد و نتایج آن‌ها به کمیسیون مشترک اعلام شود.

روز گذشته، اولیانوف و رئیس تیم مذاکره کننده چین با حضور در محل اقامت «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزارت خارجه و رئیس هیات مذاکره کننده ایران، در نشستی سه‌جانبه به بحث و رایزنی پرداختند.

همچنین هیات‌های سه کشور اروپایی عضو برجام هم با عراقچی دیدار و گفتگو کردند. دیدار جداگانه ای هم با «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا انجام شد.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بدون نام
    0

    خوب لامصب اونجور که ترامپ تو یه ساعت زد زیر برجام الان این همه کش دادن ماجرا چیه تحریم تو یه ساعت لغو کنیین بره اگه سرکارنیستیم

  • رد
    0

    چه طور ترامپ سریع زد زیرش الان باید این همه طول بکشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها