رئیس «صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه» خبر داد

آغاز تولید واکسن « اسپوتنیک وی»  به زودی در ایران

 رئیس «صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه»  اعلام کرد : تولید واکسن ضد کرونا «اسپوتنیک وی» روسی به زودی در ایران و صربستان آغاز می‌شود.

آغاز تولید واکسن « اسپوتنیک وی»  به زودی در ایران

"کریل دیمیتروف" اظهار کرد : تولید این واکسن در «آینده‌ای بسیار نزدیک» در ایران و صربستان و چند ماه بعد نیز در ایتالیا آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش کانال خبری سفارت ایران در مسکو، روسیه همچنین با اسپانیا، فرانسه و آلمان برای تولید واکسن اسپوتنیک در این کشورها نیز به توافق رسیده است.

روسیه تاکنون پنج محموله واکسن کرونا به میزان ۵۲۰ هزار دوز به ایران تحویل داده است .

روز پنچ شنبه هفته گذشته، کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه هم از نهایی شدن قرارداد خرید ۳۰ میلیون واکسن اسپوتنیک_ وی (۶۰ میلیون دوز) خبر داد و اعلام کرد : طبق زمان بندی توافق شده، این واکسن ها قرار است از خرداد تا آذر ماه ۱۴۰۰ به ایران ارسال شود .

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • م
    0

    معنی بزودی هم فهمیدیم از خرداد تا آذر . بنظرتون خیلی زود نیست؟

    نظرات شما -
    • !
      0

      مغز فندوقی ، به زودی خط تولید مشترک در ایران راه میفته و مابین خرداد تا آذر ۶۰ میلیون دوز از روسیه وارد میشه .

  • عدالتخواه
    0

    دست بردارید از این سیاه بازیها

  • داریوش
    0

    ‏حتی در کارتون پت و مت هم شاهد این نبودیم که ۱۵ روز عید وتعطیلات رو رها کنن به حال خودش و بعد ۱۰ روز کسب و کار مردم رو تعطیل کنند وبسپارند به تیغ قرنطینه!

  • ابو محمد
    0

    اكر دين نداريد آزاد مرد باشيد امام حسين ع. تورا خدا بسه اينقدر دروغ نكوييد ،،به اندازه كافي از كرونا ضربه روحي خورديم ديكه بسه

  • ل
    0

    فروش ایران بواسطه قرادادهای استعماری به کمونیست های سگ خور حتی برای مردم فایده خرید واکسن هم نداشت . ببین این قراردادها چقدر احمقانه بوده و غیر مردمی!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها