نخستین گروه پاکبان‌های کاشانی در مقابل کرونا واکسینه شدند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان از واکسیناسیون نخستین گروه پاکبان‌های کاشانی در مقابل کرونا خبر داد.

نخستین گروه پاکبان‌های کاشانی در مقابل کرونا واکسینه شدند

واکسیناسیون کرونا در شهرستان کاشان مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته علیه این ویروس منحوس واکسینه شدند به نحوی که پاکبان‌ها نیز یکی از اولویت های تزریق واکسن کرونا به دلیل نوع حرفه و شغل آن است.

محمدرضا قنبری در این زمینه با بیان اینکه نخستین گروه پاک‎بانان کاشانی علیه کرونا واکسیناسیون شدند اظهار داشت: این گروه از واکسن سینوفارم دریافت کردند به نحوی که در مرحله نخست 40 نفر از پاک بانان بالای 50 سال که با زباله‌های عفونی نیز در تماس هستند، علیه بیماری کووید 19 واکسینه شدند.

وی با اشاره به اینکه پاکبانان در زمینه ابتلا به کروناویروس از اقشار در معرض خطر و آسیب زیاد محسوب می‌شوند، تأکید کرد: با توجه به اهتمام متولیان حوزه بهداشت، ستاد مقابله با کرونا و نیز مدیریت شهری برای صیانت از سلامتی نگهبانان پاکیزگی شهر این گروه در اولویت دریافت واکسن قرار گرفتند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان با بیان اینکه گروه دیگری از پاکبانان واجد شرایط نیز در روزهای آینده واکسن دریافت می‌کنند ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی به ویژه گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت نقش‌آفرینی قابل تقدیری داشتند.

وی با بیان اینکه طرح واکسیناسیون در چهار فاز اجرا می‌شود که گروه‌های مختلف منطقه بر اساس اولویت‌بندی تعیین شده علیه بیماری کووید 19 واکسیناسیون می‌شوند گفت: در صورتی که پاکبانی تمایل به تزریق واکسن نداشته باشد سهمیه او به پاکبان بعدی که در اولویت قرار دارد تزریق می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها