کشف بیش از ۱۴۰۰ حلب روغن نباتی از یک خانه‌ در مشهد 

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۴۰۰ حلب پنج کیلوگرمی روغن نباتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال از یک منزل مسکونی در مشهد کشف و ضبط شد.

کشف بیش از ۱۴۰۰ حلب روغن نباتی از یک خانه‌ در مشهد 

بخشعلی بیاتی اظهار کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با هماهنگی قضایی با جانشین دادگاه انقلاب اسلامی و با همکاری پلیس اقتصادی نیروی انتظامی از یک منزل مسکونی در مشهد، ۱۴۱۲ حلب پنج کیلوگرمی روغن نباتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

وی افزود: بازرسین پس از بررسی موضوع پرونده گزارش بازرسی تحت عنوان احتکار برای فرد متخلف دارنده این میزان روغن نباتی را تنظیم و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی تاکید کرد: میزان روغن احتکار شده با دستور شعبه تعزیرات حکومتی از طریق شبکه رسمی توزیع کالا شامل کاسبان امین زیر مجموعه اتاق اصناف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری با اولویت مناطق کم برخوردار با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    چراروغن کمیاب و گران می‌شودمسیولین ودولت مردان خدایاچقدربانان کارگری زجربکشیم تاکی خدابفریادبرسد خون‌مان رادر شیشه کردید

  • اسماعیل نوغانچی صالح
    0

    بی خیال ان فرد باشید چه کسی به او این روغنها را داده بیابید و جریمه اصلی را متوجه انها کنید همیشه در کارهای خلاف ریشه را بیابید وگرنه ساقه و برگها دوباره روئیده میشوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها