از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران

از سرگیری نشست کمیسیون مشترک برجام در وین

کمیسیون مشترک برجام ساعت ۱۵:۳۰ امروز با هدف بررسی روند و نتایج گفت‌وگوهای فنی کارشناسان، با شرکت هیأت‌های مذاکره‌کننده ایران و ۱+۴ و در سطح معاونان، کار خود را در گرندهتل وین از سر می‌گیرد.

از سرگیری نشست کمیسیون مشترک برجام در وین

امروز(شنبه) کمیسیون مشترک برجام مذاکرات خود را با هدف بررسی روند و نتایج گفت‌وگوهای فنی کارشناسان و با شرکت هیأت‌های مذاکره‌کننده ایران و ۱+۴ و در سطح معاونان از سر می‌گیرد.

ریاست هیأت ایرانی را در این جلسه سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان بر عهده خواهد داشت و ریاست جلسه نیز بر عهده انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس خدمات خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

قرار است در این جلسه که ساعت ١۵/٣٠ به وقت تهران برگزار می‌شود، در خصوص نحوه ادامه گفت‌وگوها بحث و تصمیم‌گیری شود.

دور تازه گفت‌وگوها در وین از روز پنج‌شنبه گذشته آغاز شده و علاوه بر یک جلسه کمیسیون مشترک، گفت‌وگوها در سطح کارشناسی در دو حوزه تحریم و مسائل هسته‌ای ادامه یافته است.

سید عباس عراقچی درخصوص نشست امروز کمیسیون مشترک برجام گفت: امروز هم رایزنی‌های ما هم در کارگروه‌های کاری، هم ملاقات‌ها و رایزنی‌های دو جانبه و چند جانبه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی یادآورشد: ما تصمیم گرفتیم امروز بعد از ظهر جلسه دیگر کمیسیون مشترک را برگزار کنیم تا آخرین وضعیت و گزارش کارگروه‌ها را بشنویم و درباره نحوه ادامه کار، سرعت کار و مسائلی که باید حل و فصل شود، تصمیم بگیریم.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها