برق رسانی به ۶۰۰ چادر در پی زلزله شهر سی سخت انجام شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برق رسانی به ۶۰۰ چادر مردم زلزله زده سی سخت خبر داد.

برق رسانی به ۶۰۰ چادر در پی زلزله شهر سی سخت انجام شد

جمال معتمدی زاده افزود: ۶۰۰ انشعاب موقت برق برای چادرهای تجمعی زلزله زدگان سی سختی نصب و تمامی چادرهای اسکان زلزله زدگان از نعمت برق برخوردار است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۴۰۰ انشعاب برق به درخواست مشترکین و ۹۰۰ انشعاب موقت تاکنون جمع آوری شده است، اظهار داشت: ۷۰۰ انشعاب موقت به درخواست مشترکین نیز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۶۵۰ روشنایی معابر در بلوارها و خیابان‌های شهر سی سخت زلزله زده تعمیر و روشن شده است.

معتمدی زاده از شکسته و آسیب شدید به ۸۵ اصله پایه برق به دلیل برخورد وسایط نقلیه آوار بردار هم خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۰۰ اصله پای فشار ضعیف به دلیل وقوع زلزله نیز رفع نقص شد.

وی گفت: افزایش بار ۹۸ دستگاه ترانسفورماتور به دلیل استفاده زلزله زدگان از وسایل گرمایشی مانند هیتر و آچارکشی ۴۸ دستگاه ترانسفورماتور از دیگر اقدامات انجام گرفته شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از زمان زلزله سی سخت تاکنون است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از تعویض و نصب پنج دستگاه ترانسفورماتو ر Kva۱۰۰ در شب اول زلزله در شهر سی سخت هم خبر داد و یادآور شد: سه هزار متر کابل کنتور برق مشترکین بطور رایگان تعویض شد.

معتمدی زاده افزود: برق شهر سی سخت زلزله زده در کمتر از ۲ ساعت از وقوع زلزله پنج و شش دهم ریشتری وارد مدار شد و هم اکنون نیز شهروندان مشکلی در زمینه برق ندارند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها