استاندار خوزستان از روند اجرایی پروژه های شوشتر بازدید کرد/ ایستگاه پمپاژ شهر شرافت شوشتر به بهره برداری رسید/ تصاویر

استاندار خوزستان در سفر کاری خود به شهرستان شوشتر ضمن بازدید از روند اجرایی طرح های مختلف این شهرستان و بررسی مشکلات آنها، طرح آبرسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر را افتتاح کرد.

استاندار خوزستان از روند اجرایی پروژه های شوشتر بازدید کرد/ ایستگاه پمپاژ شهر شرافت شوشتر به بهره برداری رسید/ تصاویر

قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در پایان بازدیدهای خود از پروژه ها و طرح های مختلف شهرستان شوشتر در گفتگو با خبرنگاران در خصوص بازدیدهای خود و هیات همراه توضیح داد: امروز برای دومین بار به طور رسمی و برای هشتمین بار در مجموع مسائل شهرستان شوشتر را بررسی کردیم.

استاندار خوزستان افزود: در نشست بررسی مشکلات شهرستان تقسیم کاری برای پروژه های مختلف انجام شد و امروز بازدید میدانی از این پروژه ها داشتیم و تصمیمات خوبی اتخاذ شد. همچنین در آخرین مرحله از سفر امروز افتتاح مجموعه ایستگاه پمپاژ آب شهر شرافت شوشتر انجام شد.

سلیمانی تصریح کرد: اولین طرحی که امروز بازدید کردیم پل بند قیر بود و اصرار و تاکید داشتیم بر تسریع در پروژه و مدیرکل راه و شهرسازی جدول زمانی مشخصی را ترسیم کرد که امیدواریم بر اساس این زمانبندی کار انجام شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: طرح بعدی ایستگاه پمپاژ دیلم برای آبرسانی به ۱۸ روستا بود که قرار شد تخصیص آب و تجهیز این ایستگاه پمپاژ انجام شود گرچه این ایستگاه مشکلاتی داشت و قرار شد برای سه چاه به صورت موقت مجوز داده شود و کار حفاری صورت گیرد که میزان آب را بالا ببرد تا زمانی که مسائل پمپاژ بررسی و حل شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: بازدید بعدی که داشتیم از ایستگاه برق ۱۳۲ کیلوولت میان آب شوشتر بود که مدیرعامل برق منطقه‌ای قول تکمیل آن را تا پایان تیرماه داده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: موضوع بعدی سفر امروز طراحی و اجرای میدان سه راهی شلیلی توسط راهداری بود که مباحثی در این رابطه داشتیم و قرار شد طراحی در خصوص آن انجام و به ما برای تصمیم گیری ارائه شود.

سلیمانی بیان کرد: طرح بعدی بازگشایی و تکمیل خیابان شیخ جعفر در بافت تاریخی بود که قرار شد ظرف دو هفته کار کارشناسی آن انجام شود و راه و شهرسازی از محل واگذاری ۱۰ درصد سهم شهرداری کمک کند و با همکاری دفتر فنی، معاون عمرانی استانداری، راه و شهرسازی و شهرداری جدول زمانی آن مشخص شود که این خیابان بازگشایی شود و تملک آن انجام شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: همچنین طراحی و اجرای پل بالای آرامگاه شیخ شوشتری در دو قسمت توسط شهرداری و راه و شهرسازی مطرح شد و قرار شد این طراحی به ما ارائه شود که تصمیم گیری نهایی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازدید بعدی از آبشارهای ثبت جهانی شوشتر بود که تصمیم خوب و انقلابی در این رابطه گرفته شد و قرار شد پشت بندها را لایروبی کنند و جلوی بندها را هم خاکبرداری کنند که حدود ۳.۵ میلیارد تومن هزینه دارد و شروع کار آن قرار شد از نیمه اردیبهشت به مدت ۴ ماه باشد.

سلیمانی بیان کرد:همچنین در خصوص زیرگذر شرافت بررسی صورت گرفت و مدیرکل راه و شهرسازی قول داد اسناد مناقصه آن را سریعتر منتشر نماید که سریعتر انجام شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها