محسن نامجو اتهام آزار جنسی را پذیرفت

محسن نامجو، خواننده و نوازنده ایرانی، که چندی پیش از سوی چند زن متهم به آزار جنسی شده بود با انتشار پیامی ویدئویی ضمن پذیرش اتهام خود، عذرخواهی کرد.

محسن نامجو اتهام آزار جنسی را پذیرفت

نامجو در بخشی از این پیام ویدئویی می‌گوید: «دوستان، خانم‌های محترم؛ بنده، محسن نامجو بابت هرگونه رفتار یا گفتاری که در سال‌های گذشته نسبت به شما اشتباه و یا آزاردهنده بوده صمیمانه، خالصانه و متواضعانه عذرخواهی می‌کنم؛ هم از شما و هم از خانواده‌ی نجیب و محترم‌تان و همچنین دوستان مشترک دلجویی می‌کنم.»

نامجو گفت: انتظاری هم ندارم عذر مرا همین الان بپذیرید، فقط امیدوارم با این پیام ویدئویی رنجتان کمی التیام پیدا کند. باور کنید رفتار و گفتار نابه‌هنجار من ناشی از شیطان صفتی یا خدای نکرده خودشیفتگی و احساس قدرت نبوده و نیست، بلکه ناشی از عدم آموزش روابط صحیح در یک فرهنگ هزاران ساله مردسالار است.

او ادامه داد: نسل من اولین نسلی است که در نیمه زندگی اش با این فرهنگ آشنا شده و امیدوار است از آن بیاموزد نه اینکه در برابرش بایستد و این را بدانید که من از هر گونه دلجویی و اقدامی برای ترمیم روابط آماده ام.

این خواننده افزود: از آن زمان چند سال می گذرد. حالا زمان آن است که جواب این چند ساله را گرفتم و خودکاوی و مطالعه درباره خشم زودگذر خویش را بدهم. و به شما ثابت کنم این شعار و تعارف نیست، من در این جهت قدم های اساسی برداشتم و باز هم در جهت عدالت و احقاق حقوق زنان گام برخواهم داشت.

او گفت: در کتاب چهار مقاله ام نوشتم که اصلاح خود را در رفتار با زنان نزدیک و زنان خانواده ات شروع کن.

من در این زمان، وقت و هزینه بسیار برای آموزش خود کرده ام. من مدت هاست مشغول واکاوی خود هستم. پس خواهش می کنم مرا ببخشید و به من فرصت جبران دهید.

نامجو ادامه داد: اما حرف صمیمانه و از سر تواضع با مخاطبان خودم، باور کنید من هیچوقت نخواستم پشت آثارم قایم شوم، من همان آدم ساده ام در روستایی از این جهان که سابقه ام مرا باقدرت نشان می دهد.

او تاکید کرد: نامجو سردرگمی است در این جهان که تنها توشه اش، خودآگاهی به ضعف های خود و فرهنگش است.

نامجو گفت: دوستان، من سالهاست در حال تغییرم و با جان و دل با این حرکت زنان همراه خواهم بود.

گفتنی است، محسن نامجو چند ماه قبل در پیامی ویدئویی اظهاراتی درباره‌ی اتهام‌ آزار جنسی را که علیه‌اش مطرح شده بود "شایعه" خوانده و گفته این اتهام‌ها را "قویا" رد می‌کند.

منبع: فرارو

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ..
    0

    با معذرت چیزی حل میشه؟؟؟اونم کار به این بزرگی..

  • حقیقت‌پناه
    0

    همش حرف مفت زد. با مظلوم نمایی چیزی عوض نمیشه

  • ریزه میزه
    0

    درخودت که واکاوی کردی آیا رضایت خدا ازخودت برایت مهم بود یاتعریف وتمجید مردم!؟آیا اینکه فرهنگی رازیرسوال ببری تا اشتباه خودت راتوحیه کنی، نتیجه واکاوی درخودت است!؟خداوخود وتقوا وبی تقوایی وانصاف وفطرت وهوای نفس را دراین واکاویها هم معیارت بودند...!؟عجب !هنرمند واینهمه بی هنری درلفاظی که چه...

  • ناشناس
    0

    امیدوارم از اون طرف بوم نیوفتی

  • ستمدیده
    0

    لااقل پولشو میدادی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کسی که خودت رو ستمدیده معرفی کردی ؛خیلی کثیفی

    • مهران
      0

      آدم احمق حرف دهنت بفهم نفهم

  • زهرا
    0

    انکر اصوات ترین خواننده جهان

    نظرات شما -
    • عقل
      0

      يكم مطالعه كن زهراجان

  • علی
    1

    الکی ندونسته قضاوت نکنید اصلا ماجرا آزارجنسی نبوده

  • zand
    0

    خود خواهی خود را پای فرهنگ ما مگذار

  • كاوه
    0

    دوباره نشئه كرد مهربون شد

  • ناشناس
    0

    آزارجنسی به معنای تجاوزنیست.منظورایته که با کلامش موجب آزارشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها