مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی هنرمندان استان البرز:

فعالیت باشگاه هنرمندان البرز از سر گرفته می‌شود

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی هنرمندان استان البرز گفت: افتتاحیه رسمی این باشگاه همزمان با ارائه طرح برگزاری جام چندجانبه هنرمندان کشور  به پیشنهاد و میزبانی این مجموعه در البرز برگزار می‌شود.

فعالیت باشگاه هنرمندان البرز از سر گرفته می‌شود

صابر روشن گفت: باشگاه هنرمندان استان البرز سال ۹۳ با هدف فعالیت‌های خیریه و عام‌المنفعه، ایجاد شور و نشاط در خانواده فرهنگ و هنر استان تشکیل شد.‌ در سال اول با ۷۵ عضو شروع به فعالیت و سال ۹۶ به ۱۸۳ عضو افزایش پیدا کرد ولی متاسفانه به دلایلی فعالیت باشگاه از سال ۹۸، حدود دو سال به تعویق افتاد.

وی در ادامه افزود: در این باشگاه هنرمندان رشته‌های متفاوت از شهرهای مختلف استان در کنار برخی چهره‌های ملی هنری و ورزشی کشور، زیر نظر بازیکن اسبق تیم ملی و چهره نام آشنای فوتبال ایران فرشاد فلاحت زاده به‌عنوان سرمربی تمرین می‌کردند.

روشن گفت: ما در سال ۱۴۰۰ تصمیم به شروع جدی فعالیت‌های باشگاه گرفته‌ایم. افتتاحیه رسمی باشگاه همزمان با ارائه طرح برگزاری جام چندجانبه هنرمندان کشور به پیشنهاد و میزبانی این مجموعه در البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: متاسفانه به دلیل شرایط بد اقتصادی و اپیدمی کرونا، هنوز نتوانسته‌ایم حامی جدی برای این مجموعه جذب کنیم. البته دوستانی در این زمینه به کمک ما آمده‌اند. مکاتباتی هم با مجموعه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج انجام داده‌ایم ولی متاسفانه هنوز پاسخ مناسبی دریافت نکرده‌ایم.

این هنرمند و مدیرعامل باشگاه هنرمندان درباره نحوه عضویت و فعالیت بانوان، توضیح داد: باشگاه هنرمندان عضویت و فعالیت بانوان را به‌صورت جدی پیگیری می‌کند. پیش از تعطیلی اجباری باشگاه، مجموعه ما اقدامی شایسته به تشکیل تیم فوتسال و والیبال بانوان کرد و تعدادی از بانوان توانمند و هنرمند استان به عضویت این باشگاه درآمدند ولی متاسفانه نتوانستیم این مسیر را به سرانجام برسانیم. امیدوارم با شروع دوباره فعالیت باشگاه این اتفاق بیافتد.

وی درمورد نحوه برگزاری تمرینات و مسابقات با توجه به شرایط اپیدمی کرونا گفت: تمام تمرینات تیم فوتبال هنرمندان را با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و هماهنگی و اخذ مجوز از دستگاه‌های زیربط جهت آماده‌سازی انجام خواهد شد.

این هنرمند البرزی با اشاره به این‌که سالی که گذشت یکی از سخت‌ترین دوران زندگی در تاریخ بشریت بود، گفت: زندگی‌ها به شدت درگیر فشارهای روحی، روانی و اقتصادی شده است ولی این روزهای سخت تمام و آرامش بر همه‌ ما باز خواهد گشت. در این میان هیچوقت فداکاری‌های انسان‌هایی که سخت‌ترین شرایط را پذیرفتند و با تخصص‌شان به دور از عزیزان‌شان در کنار مردم ماندند و از سلامتی و جان خود گذشتند تا از سلامتی و جان مردم محافظت کنند فراموش نخواهد شد.

روشن در ادامه افزود: بدون شک مردم قدرشناس کشورم ایران، پاسخ این بزرگی را بزرگانه خواهند داد. در این دوران، چون همیشه هنرمندان، این قشر آسیب دیده از اپیدمی جهانی پا به میدان گذاشتند تا از ظرفیت، تخصص هنری و جایگاه اجتماعی‌شان با پیوند ورزش برای به صحنه کشاندن و نمود دادن به این قدردانی، گامی هرچند کوچک بردارند. از این رو قرار است به همت باشگاه فرهنگی، ورزشی هنرمندان استان البرز در پاسداشت مقام شهدای سلامت و ارج نهادن به زحمات و از خودگذشتگی کادر محترم درمان و خانواده بزرگ سلامت کشور در قالب جام چندجانبه تیم‌های فوتبال هنرمندان کشور با بازی‌های دوستانه و عام المنفعه در مقابل هم، از تلفیق هنر و ورزش زمینه‌ای برای قدردانی از این عزیزان فراهم کنند.

روشن گفت: این جام در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود وتاکنون موافقت‌های اولیه برای برگزاری این مسابقات گرفته شده است. مکاتبه‌ای از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با ادارات کل استان‌های کشور برای اطلاع رسانی و دریافت اطلاعات تیم‌های فوتبال هنرمندان استان‌های مختلف صورت گرفته است. امیدواریم از این طریق با کمک اصحاب رسانه بتوانیم هنرمندان را از برپایی این رویداد مطلع نموده و به فرایند کار سرعت بخشیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها