کیهان: تأسیسات هسته ای "دیمونا" در اسرائیل را بزنید/ غنی سازی ۶۰ درصدی که جواب آن‌ها نیست


28 فروردین 1400 - 08:09
607a5762aba32_2021-04-17_08-04
روزنامه کیهان معتقد است که پاسخ اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی ایران، انجام اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی رژیم صهیونیستی است.

روزنامه کیهان نوشت: پاسخ اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی ایران، انجام اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی رژیم صهیونیستی است. نه اینکه ما استفاده از حقوق و صلاحیت‌های داخلی را به عنوان واکنش ایران به اعمال دشمنی اسرائیل سند بزنیم.

متأسفانه رئیس‌جمهور با طرح این مسئله که پاسخ ما نصب موتورهای نسل ۶ و آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصد است، در واقع اعلام کرد اقدام متقابلی علیه اسرائیل در کار نخواهد بود! این پالس غلط می‌تواند منشأ اقدامات ضدامنیتی جدید دشمنان علیه تأسیسات حساس و افراد متخصص ایرانی باشد.

البته جمهوری اسلامی دست‌بسته نیست و پاسخ متناسب را دنبال می‌کند. براساس فرمول «چشم در برابر چشم» و «تهدید متقابل و هم‌طراز»، در پاسخ به حادثه نطنز، ایران باید اقداماتی را علیه تأسیسات «دیمونا»ی اسرائیل به اجرا بگذارد چرا که واکنش در هیچ سطح دیگری هم‌طراز و بازدارنده نخواهد بود. واکنش ایران باید اولاً داخل رژیم اسرائیل و ثانیاً تأسیسات هسته‌ای آن را هدف قرار دهد.

روزنامه کیهان معتقد است که پاسخ اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی ایران، انجام اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی رژیم صهیونیستی است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

607a5762aba32_2021-04-17_08-04
28 فروردین 1400 - 08:09

روزنامه کیهان نوشت: پاسخ اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی ایران، انجام اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی رژیم صهیونیستی است. نه اینکه ما استفاده از حقوق و صلاحیت‌های داخلی را به عنوان واکنش ایران به اعمال دشمنی اسرائیل سند بزنیم.

متأسفانه رئیس‌جمهور با طرح این مسئله که پاسخ ما نصب موتورهای نسل ۶ و آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصد است، در واقع اعلام کرد اقدام متقابلی علیه اسرائیل در کار نخواهد بود! این پالس غلط می‌تواند منشأ اقدامات ضدامنیتی جدید دشمنان علیه تأسیسات حساس و افراد متخصص ایرانی باشد.

البته جمهوری اسلامی دست‌بسته نیست و پاسخ متناسب را دنبال می‌کند. براساس فرمول «چشم در برابر چشم» و «تهدید متقابل و هم‌طراز»، در پاسخ به حادثه نطنز، ایران باید اقداماتی را علیه تأسیسات «دیمونا»ی اسرائیل به اجرا بگذارد چرا که واکنش در هیچ سطح دیگری هم‌طراز و بازدارنده نخواهد بود. واکنش ایران باید اولاً داخل رژیم اسرائیل و ثانیاً تأسیسات هسته‌ای آن را هدف قرار دهد.

66

نظرات 102
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ظفرآقازاده 0 0 پاسخ 1400/1/30 -09:18

باید زد

الن 1 1 پاسخ 1400/1/29 -21:27

شریعتمداری از زیر لحاف گرم و نرم میگه لنگش کن.

بردیا 0 0 پاسخ 1400/1/29 -16:01

بعضی نظرات فقط از روی احساس است و متاسفانه احساسات جای خود را به عقل و منطق داده که جای نگرانی دارد

S 0 1 پاسخ 1400/1/29 -15:30

حتما بزنید

الن 3 2 پاسخ 1400/1/29 -08:23

جناب شریعتمداری فیلم زیاد میبینه ، نکشیمون فرانکی !!

البرز 0 1 پاسخ 1400/1/29 -07:31

همیشه نشون دادیم که حرف زیاد میزنیم و نتوانستنهامون رو به آینده موکول میکنیم،واقعن جای سواله که چرا جایی به این مهمی(تاسیسات نطنز) انقد باید از لحاظ اطلاعاتی ول باشه که یه شاسکول ریقویی بیاد به این راحتی وارد سیستمش بشه و اینکارو بکنه با خیال راحت هم از مملکت خارج بشه؟تازه با کمال وقاهت بعد از اینکه همه ی کارا انجام شده و مرغ از قفس پریده میان میگن با تلاش سربازان گمنام فرد خاطی شناسایی شده!! حالا طرف به چه عنوانی اونجا با خیال راحت رفت و آمد داشته و کسی پیگیری اطلاعاتی ازش نمیکرده بماند،شانس آوردیم فقط به برق دسترسی داشته والا چه ها که نمیشد

شهروند 1 3 پاسخ 1400/1/29 -05:34

موافقیم. بزنید.

یه بنده خدا و حساس به حفظ نظام 1 1 پاسخ 1400/1/29 -05:34

رئیس جمهور متاسفانه به نظر می‌رسد عامل خارجی است از تبلیغات گستر ده‌ای که به هنگام انتخاب ایشان در خارج کشور در آن زمان بود معلوم بود به نظر می‌رسد شورای نگهبان هم در تایید صلاحیت ایشان در آن زمان هم ندانم کاری کرده است

سیدقاسم دادور 2 2 پاسخ 1400/1/29 -04:56

سلام موقع زدن تاسیسات اسراییله

سیدرضا 3 1 پاسخ 1400/1/29 -04:50

باید تاسیسات دیمونا هدف قرار گیرد چشم در مقابل چشم

ح 4 0 پاسخ 1400/1/29 -03:50

منم منم نکنید اونا زدند شما هم بزنید ...نزنی میزنند بزنید این اسرائيل کودک کش حرومزاده را فقط منم منم نکنید زود جوابش بدید کفتم که نزنی میزنند به گفته حضرت آقا خامنه ای زمان بزنو در رو تمام شده بزنید این اسرائيل حرومزاده رو تا دل مردم ایران خنگ بشه درود بر نظام جمهوری اسلامي ایران قوی و قدرتمند

حسین 2 0 پاسخ 1400/1/29 -01:38

اگه شعاره بزنی میخوری صحت داشته باشه باید بزنه.نزنه شعار دروغه

عباس قیومی 0 0 پاسخ 1400/1/29 -01:04

تراز واژه ایست پارسی ، که از زبان پارسی به زبان تازیان وارد شده و در زبان تازیان طراز گفته میشه ، پس هنگامیکه به زبان پارسی مینویسیم نباید از واژگان زشت و زننده تازیان بهره بگیریم

Dvd 2 1 پاسخ 1400/1/29 -00:40

هیچکی نیست دهن این شریعتمداری نجومی بگیر رو گل بگیره گل نه گل (ترکیب خاک رس +اب)

محمد 1 1 پاسخ 1400/1/29 -00:40

بنظرم اگر جواب نظامی ندیم دوباره خرابکاری میکنن از زمان ترور شهید فخری زاده که جواب درست وحسابی ندادیم پشت سرهم ضربه میخوریم البته باید بگم از زمان شهادت حاج قاسم... فعلا ترس ازدشمن و نظر داشتن به غرب کشور را بیراهه برده

بن لادن 1 0 پاسخ 1400/1/29 -00:34

بسمه تعالی عملیات با رمز یا حسین شروع میکنیم. موشک برای جنگ است نه انبار ,حالا که اسراییل شروع کرده ,فرمانده سپاه و ارتش بسم الله .وسط اسراییل اماده مهمانی موشک های شماست.بزنید .نزنید ضررکردید .اینو بدونید.

برجامی 8 2 پاسخ 1400/1/28 -23:14

وقتی خائنین از داخل کشورمان هستن چرا گله از بیگانگان؟ ما هم باید مخالفان داخل رژیم صهیونیستی رو شناسایی کنیم البته اگه مثل برخی داخلی های ماخائن باشن سپس اقدام متقابل انجام دهیم.مرگ بر حروم زاده های وطن فروش!

ممد 1400/1/29 -16:03

مخت بد جور رد داده برجامی هرچند قابل درمون هم نیستی

ناشناس 10 3 پاسخ 1400/1/28 -23:06

کیهان چکار به رییس جمهور داری به اونایی که موشکا دستشونه بگو کل اسراییل را بزنند اصلا به فرمانده کل قوا بگو رییس جمهور را ول کن

Fred 4 2 پاسخ 1400/1/28 -21:54

یک پیشنهاد برای خبر فوری،یک پرینت از نظرات زیر بگیرید و برای مدیر متوهم کیهان ارسال کنید هر چند تاثیری ندارد ولی جهت اطلاع او بد نیست.میخ اهنین نرود در آهن سرد.

متين 6 3 پاسخ 1400/1/28 -19:49

مديران مسئول کيهان را به جرم تشويش و تحريک اذهان عمومي جهان تحت تعقيب قضايي قرار داد

ایرانی 10 2 پاسخ 1400/1/28 -19:43

اول اینکه رئیس جمهور دستور دهنده اقدام جنگی نیست ولی می تواند مثل یک مرد مدعی باشد- دوم اینکه کسی دم از جنگ نزد بلکه اقدام متقابل بود که حتی اگر به جنگ نیز ختم شود اقدام متقابل باید انجام شود _ سوم ( در مقابل مدافعین افکار افرادی که میگویند ما از امروز انتقام می گیریم و به جای ۳ درصد ۶۰ درصد غنی سازی میکنیم )باید گفت اینکه حتی یک مرغ مادر از جوجه هایش در مقابل حیوانات با تمام قدرت دفاع میکند هیچگاه از ترس نمی گوید من از شما انتقام میگیرم و به جای جوجه ای که از من بردید سه تخم می گذارم ، به آنهایی که با ادعای بروز جنگ دیگران را می ترسانند باید گفت اندازه یک مرغ غیرت باید داشت . مرغ در مقایسه با بعضی افراد خیلی مردتره

Fred 1400/1/28 -21:03

اینکه خودت را با مرغ قیاس کردی عالیه ولی به دیگران نسبت نده قیاس مع الفارق است اما بگو ببینم مرغ عزیز چند تا از جوجه هات را از عراق پس گرفتی؟ بجاش رفتی برای عراقی ها تخم می گذاری. خدا رحمت کنه تمام شهدا و غیور مردان آن زمان را.

fred2 1400/1/28 -22:09

یه سوال ازت دارم fred. اگر به هر دلیلی الآن جنگ بشه، تو چکار میکنی؟؟ میری میجنگی؟؟ ایرانی خودش رو با مرغ مقایسه نکرد. یه مثال زد که تو کودن بفهمی که نفهمیدی. اما تو خودت رو با یه موجود بی غیرت مقایسه کردی و اثبات کردی که همونی هستی که داری میگی.

سینا 8 3 پاسخ 1400/1/28 -19:12

حداقل دانشمندان هسته ای آنها را ترور و حذف کنید بهترین روش پاسخ می باشد

نمیشه 4 2 پاسخ 1400/1/28 -17:54

اگر میشد میزدیم

علی۵ 17 1 پاسخ 1400/1/28 -16:09

اگر اون بچه های بی ادعای و مخلص زمان جنگ بودند و اگر هنوز هستند بسم الله ولی این دولتی ها که تمام خانواده و زن و بچه هاشون اون ور آب جواب چشم آبی ها چی بدهند؟

علیرضا 11 7 پاسخ 1400/1/28 -16:06

یکی از کاسبان جنگ و تحریم.

رضا 13 10 پاسخ 1400/1/28 -16:04

کیهان کاملا درست گفته ما باید جواب کوبنده ای به اسرائیل بدهیم تا دیگر از این غلط ها نکند.

متين 5 15 پاسخ 1400/1/28 -15:59

کيهان زده به سرت ، دنبال شر ميگردي , الان هيچکس به کيهانيها اعتماد نداره و همش طبل جنگ و تشويش جهاني مي زنه

رضا 1400/1/28 -16:03

ما دنبال شر نمی گردیم اسرائیل به دنبال شر می گرده! اگه یه روزی توی خونت بمب گذاشتند شکایت نکن!

ممد 1400/1/28 -19:50

چرت نگو رضا

به ممد 1400/1/28 -21:13

رضا کاملا درست میگه. انگار غیرت تو تن بعضی ها نیست...

به ممد 1400/1/28 -22:33

شما غیرت را در چه می بینید متاسفم برای شما

الن 1400/1/29 -21:29

جناب رضا شماها هی داد نزنید مرگ بر اسراییل و یا برای نابودی اون از تریبون وقت تعیین نکنید ، اسرائییل با شما همکاری نداره

ت 9 3 پاسخ 1400/1/28 -15:45

حالا زیاد جوش نیارید.با این اظهار نظر ها میخوان نطر مردم را محک بزنند ببیند هوای دهنشون چیه

ناشناس 6 4 پاسخ 1400/1/28 -15:42

ای حسین شریعتمداری نادان! مگر رئیس جمهور ایران فرمانده کل قواست که او را بابت عدم دستور حمله به تأسیسات اتمی اسرائیل تخطئه و سرزش می کنید؟! همین صدور دستور غنی سازی 20% و یا 60% اورانیوم و یا لغو آن از اختیارات عملی او نیست چه رسد به صدور دستور حمله نظامی که از اختیارات فرماندهی کل قواست.

کاووس 1400/1/28 -21:23

نظر شما درسته. ولی روی صحبت شریعتمداری فقط با رئیس جمهور نیست. البته خدا رو شکر که فرمانده کل قوا رئیس جمهور نیست که اگر بود، هرگز ایران دو تا ترقه هم نداشت دیگه چه برسه به موشک بالستیک. اسرائیل هم به ایران حمله نظامی نکرده که ایران در جوابش حمله نظامی کنه و البته حرفی از حمله نظامی هم نزده.

غم 15 8 پاسخ 1400/1/28 -15:19

ما جنگ نمی خواهیم ۸ سال با عراق جنگیدیم الان شده دوست وبرادر تاوانش را مردم دادن نه امثال این اقا درمورد گرانی تیتر بزنه

دن کیشوت 13 4 پاسخ 1400/1/28 -15:17

آخه اگه جنگ بشه، شریعتمداری و سردارها میرند خط مقدم و در برابر گلوله ها سینه سپر میکنند، مدیونید اگه فکر کنید بچه های مردم رو میفرستن دم گلوله

بابک 13 9 پاسخ 1400/1/28 -14:15

هر کسی که توی این شرایط دم از جنگ می زند اطمینان داشته باشید دلسوز مردم و کشور نیست و دشمن این مملکت است. آقای شریعتمداری ، به چه می خواهید برسید که این حرفها را می زنید.. می خواهید چه چیز را ثابت کنید....؟

ایرانی 6 1 پاسخ 1400/1/28 -13:39

خطر حمله به تاسیسات هسته ای کمتر خطر انفجار بمب هسته ای از لحاظ نشر آلودگی مواد رادیو اکتیو نیست ،من نمیدانم چرا با اعتراف صریح نتانیاهو اینقدر وزارت خارجه ما ضعیف عمل میکند وفقط با اعلامیه اعتراضی به آژانس هسته ای اکتفا میکند وآن درحالیستکه به تاسیسات منطبق با برجام یعنی نسل یک سانتریفیوژها حمله شده وبه دلیل خطرناک بودن چنین حملاتی در سطح بین الملل بایست یک پیش نویس قطعنامه به کمک چین وروسیه به شورای امنیت درمحکومیت اسراییل ارسال شود وهشدار لازم از امکان انجام عمل تلافی جویانه داده شود که اگر رای نیاورد ،هشدار لازم داده شده ودست ما برای تلافی باز است واگر رای آورد امنیت تاسیسات خود را بالا بردیم..حال اگر ما اول به تاسیسات اسراییل حمله میکردیم آیا غرب قطعنامه به شورای امنیت ارسال نمیکرد؟چرا همه انرژی خودرا صرف احیا برجام سوخته کردید بابا برجام مرد وروی قبری که دراون مرده نیست گریه نکنید.اصل را به خود اتکایی وگسترش تاسیسات هسته ای وانعقاد قرارداد با چین در قالب پروژه های برد برد بگذارید خواهید دید که آمریکا برای مهار چین هم که شده بدون احیای برجام تمام کشورهایی نیابتی خود را که خودش در شرکتهای آنها سهم دارد به سمت ایران گسیل میکند وامتیاز میدهد وبرجام به زباله دان تاریخ می افتد.

علی 11 10 پاسخ 1400/1/28 -13:32

آره آره حتما بزنید ، انتقام سخت از ملت بگیرید درس عبرت برا صهیونیست بشه

حامد 1400/1/28 -15:32

حمله به تاسیسات هسته ای. آن هم اسراییلی که جنگ را در خاورمیانه گسترش خواهد داد. فکر میکنید اونها هم می ایستند تماشا میکنند. وقتی حمله به تاسیسیات هسته ای اسراییل صورت بگیرد بر اثر انفجار مواد هسته ای فکر کردید چه آلودگی خطر ناکی در منطقه پخش خواهد شد. آلودگی تشعشعات هسته ای تا دهها سال بر نسل های مردم کل خاو رمیانه اثر خواهد گذاشت. همراه با اختلالات ژنتیکی و فرزندان ناقص الخلقه. همینطور کشکی که نیست بزنید. تاسیسات هسته ای هست و تشعشعات سرطان زا و خطرناکش

کاووس 1400/1/28 -21:25

فعلا که اسرائیل جونت دائم داره ایران رو میزنه. تو هم برو پی معیشتت.

ناشناس 19 7 پاسخ 1400/1/28 -13:13

این شریعت مداری را ببندید سر یک موشک با هم بفرستینشون اسراییل هم ما راحت میشیم هم خودش

رضا. 9 6 پاسخ 1400/1/28 -13:04

هنوز زخم 8 سال جنگ با کشور همسایه التیام نیافته حالا هوس جنگ دارید؟ ملت به لحاظ اقتصادی و معیشتی در تنگنا هستند؟ این هم وضعیت کرونا و واکسبناسیون کشور؟ از جان مردم چه میخواهید؟ چرا اجازه نمیدهید ملت دمی آرامش و راحتی داشته باشند؟ ایران چه وقت میتونه یه روابط نرمال و بدون تنش با همه دنیا داشته باشه؟ آنقدر کمبود نقصان در کشور وجود داره که اگه حاکمیت فقط و فقط به فکر درست کردن اوضاع داخل باشد سالها طول میکشه. یکم به داخل نگاه کنید به فکر مهار تورم و ایجاد شغل و مسکن و مبارزه با فساد و ایجاد امنیت همه جانبه برای ملت باشید.

ع 1400/1/28 -15:36

همه اینایی که گفتی درست اما ما نمیتونیم از حقمون بگذریم انرژی هسته ای حق مسلم ماست و ارزشش خیلی بیشتر از ایناست

بهرام 1400/1/28 -15:50

بخدا قسم این آقای شریعتمداری اگر فقط یک شب مثل ما برای معیشت شرمنده خانواده اش میشد هیچ موقع صحبت جنگ را نمیکرد . البته این را هم بگم اگر جنگی اتفاق بیافته و به ما حقوقی بدهند که شرمنده زن و بچه نشویم شک نکن حتما در جنگ شرکت میکنیم نه برای صوابش صرفا فقط برای حمایت از معیشت خانواده

نادر 1400/1/28 -21:33

اون زخم رو کی به تن کشور زد؟؟ اگر جوون های غیور اون روز، نمیرفتن دفاع، شرایط کشور الآن چی بود؟؟ مثلا اگر الآن کسی، هر کسی، به ایران حمله کنه و کشور دوباره درگیر جنگ ناخواسته بشه، تو پا میشی میری از ناموس و کشور دفاع میکنی؟؟ هرگز. تو فقط میشینی روشنفکرانه، از زخم جنگ حرف میزنی فقط و عجیبه که هنوز نمیتونی دست هایی که به عمد گرونی و فشار اقتصادی به بار میارن رو ببینی. جوجه هایی که با لودر خاک میکردن یادت نیست؟؟ 50 میلیارد دلار و شصت تن طلا توی بهبوهه دلار 4200 چطور؟؟ همش همین جوره.

رضا. 1400/1/31 -20:29

جناب نادر خان از جوانهای اون زمان که در دوران جنگ بودند یکیشون خود بنده بوده. متاسفانه کسانی که جنگ و صدمات آن را لمس نکردند معمولا زود رگ گردنشان ورم میکند و شعار های قشنگ میدهند؟ شما مردم 40 سال پیش را با حالا قیاس میکنید؟ آن زمان همه ساده و بی آلایش و اعتقاد و ایمان به حاکمیت داشتند چون هنوز روی رشت سکه را ندیده بودند. رانت خواری و اختلاس و تبعیض و آقازادگی و سوء مدیریت و بیکاری و تورم و هزاران معظل اجتماعی خود را عیان نکرده بود. کسی دروغ تحویل مردم نمیداد.جنگ زشت است ولی اصرار به جنگ و ایجاد تنش و بردن کشور به سمت بی ثباتی و احتمال جنگ از آن زشت تر است. کشور باید همه توان خود را به کار بگیرد تا به لحاظ اقتصادی جزو 10 کشور قدرتمند دنیا بشود نه اینکه مدام پرچم اسراییل و انریکا را بسوزانیم و از دیوار سفارت خانه ها بالا برویم و چند دهه کشور را در تحریم قرار دهیم. راه چاره دوستی و تعامل با همه دنیا است و لاغیر.

تعصب کور میکند 6 11 پاسخ 1400/1/28 -13:00

سپاه تا شورای امنیت ملی دستور نده کاری نمیکنه ،رییس شورای امنیت هم که خود روحانی و شمخانی و. هست اگر با سپاه بود امنیت داخلی سایت های هسته ای رو پوشش میداد ،لکن امنیت داخلی سایت ها دست وزارت اطلاعات روحانی هست ،،

علی 11 3 پاسخ 1400/1/28 -12:48

در دنیا قانون جنگل حاکم هست . اگر نخوری ، میخورنت واگر نزنی ، می زنند . پس همیشه در این دنیا باید دست بزن داشت . کمی تاریخ عراق ، لیبی ، افغانستان ، سوریه و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس را مرور کنیم . کشورهای قدرتمند کشورهای ضعیف به شکلها مختلف به اقمار گرفته اند ازکشورهای حوزه خلیج فارس که پول دارند اخاذی میکنند و انها را گاو شیرده می نامند . کشورهایی دیگر را محل پایگاه خود قرار میدهند شرارت میکنند. پس واقعا باید قوی بود و زد.

علیرضا 1400/1/28 -15:17

درود بر شرفت ، از بین کلی نظر احمقانه یک نفر هم عاقل بود ، تازگیا آلبانی نشین ها حوصله شان سرمیرود میان زرزر میکنند

جنگل نشین 1400/1/28 -15:39

عجب بزن بزنی بشه تو این جنگل

احمد 14 1 پاسخ 1400/1/28 -12:46

هیچکس خواهان جنگ نیست جنگ خانمان سوز است اما جواب دشمن باید داده شود مگه ما دانشمندان هسته ای اسرائیل را ترور کرده ایم که آنها این کار می کنند

علی 5 3 پاسخ 1400/1/28 -12:18

وقتی کییفور باشی ازاین عراجیف هم میگی.... اتفاقا اونا از خدامیخوان جنگی بشه، چون میدونن مردم ما، از مسؤلین متنفرن و همراهی نمیکنن

نادر 1400/1/28 -21:35

بر عکس. اسرائیل مثل سگ از جنگ میترسه. مثل سگ.

.. 9 6 پاسخ 1400/1/28 -12:03

دوستان کیهان جرات هم پرسی ندارند چه برسد به حمله به اسراییل

ممد 8 4 پاسخ 1400/1/28 -12:02

کیهان جون مگه کشکه ! خوبه مملکت بدست کیهانیها نیوفتاده!!

ناشناس 4 2 پاسخ 1400/1/28 -11:54

حالا یه نفس عمیق بکش و آرامش خودتو حفظ کن یه کم فکر کن اگه قرار باشه این کار رو بکنن بجاش چندتا هواپیما و کشتی و ...... هدف قرارمیگیرن ؟

ایرانی 2 2 پاسخ 1400/1/28 -11:51

باز ببینیم کجا رو خراب می کنید...

خورشید 3 3 پاسخ 1400/1/28 -11:49

کیهان ..در خیر تو امیدی نیست .شر مرسان

محسن 15 2 پاسخ 1400/1/28 -11:10

اینکه بخواد بزنه سپاه باید بزنه. سپاه که دست روحانی نیست که شریعتمداری میگه روحانی چرا اینجوری گفته. سپاه دست دوستان خودته آقای شریعتمداری. دست کسانی هست که شما رو به عنوان نماینده ویژه در کیهان گذاشتن. اینقدر کنار گود نشین اورد بده. حالا جالبه شما یه روز میگی اسراییل میخواد ما رو پای میز مذاکره بکشه. میگیم پس چرا تنش درست میکنه که ضد مذاکرست. میگید نه این ها جنگ زرگریه ما خیلی باهوشیم .این ها میخوان ما حتما مذاکره کنیم این ها ظاهر قضیه است. خب با این طرز فکر توهم آلود ما هم بگیم عزیز من اون ها میخوان ما رو تحریک کنن تا به جنگ بکشونن. شهید فخری زاده رو زدن چرا یکی از هم تراز های اسراییلیش رو نزدید؟؟ این مملکت دست یک مشت متوهم افتاده تا حرف هم میزنی میگن این ها جاسوسن فاسدن منافقن . منافق شمایید با جای داغ بر پیشانیتون . والله ما هم از خدامونه عزت داشته باشه این مملکت. ولی شما مملکت رو به اینجا کشوندید. همه تقصیر ها رو هم میندازید گردن دولت. امسال بیاید دولت هم بگیرید ببینیم دیگه تقصیر ها رو گردن کی میخواید بندازید

ناشناس 1400/1/28 -12:29

آخه وقتی دست خودشون باشه همه چی را گل وبلبل میبینند مگه تا حال اینجوری نبوده؟

رزمنده هشت سال جنگ دفاع مقدس 5 3 پاسخ 1400/1/28 -11:05

باید بزنند الا اسراییل گستاخ تر و گستاخ تر می شود اگر مدیران عالی کشور ترسو نیستند بزنند تا درسی باشد برای صهیونیست ها

Sharona 3 5 پاسخ 1400/1/28 -11:01

متاسفم برای روزنامه کیهان با این تیتر خبری‌اش. بهتره با دم شیر بازی نکنید.

سیداحمد 3 1 پاسخ 1400/1/28 -10:57

و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه ..... اضربوا اوکار الشیاطین الیهود

امیر 2 2 پاسخ 1400/1/28 -10:53

کیهان هم یک تختش کم شده حالا پوشیم بریم برای چهار تا دیگه و یک مشت لوله جنگ جهانی راه بیندازیم اینا که میان کامنت میزارن بزنیم بزنیم ده جور حقوق و مزایا دارن و یک فروشگاه مخصوص خودشون پس نگوید خواسته همه مردم ایران است دوم این نظامی ها آنقدرقدرت دوست و دنیادوست شدن که فعلا سرشون گرم تبلیغات انتخاباتی هست تا اسرائیل

حق دوست 1 2 پاسخ 1400/1/28 -10:52

جناب توکه خودتازحضرات هستی وبهترازهمه میدانی این کارها واقدامهادرحوزه اختیار روحانی نیست ودرکشورما همه تصمیمات مهم روشخص اول میگیره بی خود سرمردم رو دردنیار

شهرام.ر 6 3 پاسخ 1400/1/28 -10:52

اگه یک «کله خری » مث خودت در اسراییل ، تصمیم گرفت که با یکی از صدها بمب اتمی که داره یکی از شهرهای ما رو بزنه چی؟ جوابگوی میلیونها نفر کشته و داغدار هستی ؟ همه دنیا به دنبال ارتباط با همدیگه هستند و ما هنوز شعار جنگ جنگ تا پیروزی سر میدیم واقعا تا کی ؟؟؟؟

به شهرام.ر 1400/1/28 -18:39

چه جوابی دادی کمر شکن بور دهنت سرویس

ناشناس 4 0 پاسخ 1400/1/28 -10:49

خوب تا کی می خواین به مردم دروغ بگید تو رو به همون خدایی که نمی پرستید دیگه دست از ماجراجویی بردارید یا هواپیما رو می زنید و ملت رو مسخره می کنید یا تو مراسم تشییع سردار سلیمانی که از دست شما یزیدی ها راحت شد اون همه آدم رو قربانی کردید یا ناوچه خودی رو می زنید و جوانهای مردم رو پرپر می کنید یا این همه دانشمند هسته ای رو که ترور کردن فقط زرزر کردین که ما اشراف اطلاعاتی داریم و خیلی .... یا مردم رو به بورس دعوت می کنید و زیر پاشون رو خالی می کنید یا تو قضیه بنزین و اعتراض مردم ، گلوله نثار مردم می کنید و خونها می ریزید .حانواده هاتون همه خارج از کشورن و خودتون هم تابعیت چند تا کشور رو دارید و تو تظاهرات هم که می آین حتی شعار نمیدین فقط پیاده روی می کنین و .... تف بر ذات پلید شما ریاکاران بزدل و خونخوار

ناشناس 1 0 پاسخ 1400/1/28 -10:47

شاید حق با کیهان باشه ولی از حق نباید گذشت وقتی رییس جمهور محترم خبر واکنش ایران به حمله اسرائیل به نطنز رو که اعلام میکرد با شجاعت وقهرمانانه همانند سرداران بزرگ کمی اخم کرده بود واین یعنی رییس جمهور نه تنها با تدبیر است بلکه شجاع هم است

آرش علوی 2 1 پاسخ 1400/1/28 -10:40

عاقل ها باید تصمیم بگیرند نه کیهان. آیا امریکا توانست طالبان را نابود کند؟ هرگز

علی 1 2 پاسخ 1400/1/28 -10:38

مال این حرفا نیستید کشتی های عبوری رو فقط میتونید بزنید .

مهرداد سربندی 1 0 پاسخ 1400/1/28 -10:29

آقای شریعتمداری احمدی نژاد رفتار و گفتار و کرداری دارد که در واقع مرد میدان می طلبد و تلاش می کند نظام را با خودش درگیرکند. چرا؟ اسرائیل آمد در کشورهای همسایه ایران پایگاه زد تا به ایران نزدیک شود و هر روز تلاش می کند ایران را با خود درگیر کند . چرا؟ اوپزیسیون و رضا پهلوی هم تلاش می کنند مردم با نظام درگیر شوند. چرا؟ شما و همفکراتان هم تلاش می کنید ایران با اسرائیل درگیر شود. چرا؟ آیا همه شما وجه تشابه و مافع مشابه دارید؟ آیا چون کمتر از صد روز به انتخابات مانده قرار است در یک اقدام مشترک مملکت به هم بریزید؟ جالب است که شما و احمدی نژادی ها و دشمنان خارجی و اسرائیل دلتان می خواهد مذاکرات برجام متوقف شود یا اصلا به نتیجه نرسد. واقعا چا شما مثل اسرائیل فکر می کنید؟