تکمیل ظرفیت سردخانه ایذه تکذیب شد/ ثبت روز بدون فوتی کرونایی در ایذه

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در واکنش به خبر و انتشار فیلمی درباره اشباع سردخانه ایذه گفت: این خبر از اساس صحت ندارد و امروز ایذه هیچ فوتی ناشی از کرونا نداشته است.

تکمیل ظرفیت سردخانه ایذه تکذیب شد/ ثبت روز بدون فوتی کرونایی در ایذه

عرفان مردانی اظهار داشت: شهرستان ایذه یکی از شهرهای قرمز و پرخطر کرونایی استان است که روند ابتلا در این شهر صعودی است.

وی افزود: علت این روند افزایشی در این شهر، برگزاری اجتماعات شلوغ و بدون ضابطه است. در این مدت بیش از 40 تجمع برگزار شده که هر یک از این اجتماعات به مثابه یک بمب ساعتی کرونا است.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با انتقاد از برگزار شدن این تجمعات و فشار بر روی کادر سلامت در این شهرستان بیان داشت: ستاد کرونا هر گونه تجمع را ممنوع کرده و متولی این امر هم مشخص است و این افراد باید در برابر این کوتاهی پاسخگو باشند.

مردانی بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی حافظ سلامت مردم است و هیچ ابزار و تکلیفی برای مقابله با برگزاری تجمعات ندارد و تا این تجمعات در شهرها است، قطعا روند ابتلا و فوتی نیز سیر صعودی خواهد داشت.

وی به فیلم منتشر شده در برخی شبکه های اجتماعی و سوءاستفاده شبکه های رسانه ای معاند از این فیلم گفت: در این ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی اظهار می شود که ظرفیت سردخانه ایذه تکمیل است که این صحت ندارد.

مردانی همچنین تصریح کرد: با وجود قرمز بودن وضعیت کرونا، امروز با تلاش مدافعان سلامت، شهر ایذه امروز هیچ فوتی ناشی از کرونا نداشته است.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها