اظهارات احمدی‌نژاد درباره مذاکرات وین/ مذاکره‌ای در کار نیست!

رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: مذاکره‌ای در کار نیست. بحث بر سر این است که چه چیز دیگری را باید بدهند. بعد می‌گویند اگر ما نبودیم باید همه‌اش را می‌دادند.

اظهارات احمدی‌نژاد درباره مذاکرات وین/ مذاکره‌ای در کار نیست!

محمود احمدی‌نژاد گفت: سابقه این حرف در تاریخ ایران به دوران فتحعلی شاه باز می‌گردد که نصف بیشتر ایران را داد و جشن شکرگزاری برگزار کرد و مدّعی شد که آنها تهران را می‌خواستند و ما ندادیم.

احمدی نژاد در ادامه افزود: خوش‌بینانه می‌گویم، کسانی که معلوم شد بلد نیستند و نمی‌توانند مذاکره کنند و سرشان کلاه می‌گذارند، چرا دوباره باید از طرف ملّت ایران برای مذاکره بروند؟ آنها نشان داده‌اند که صلاحیت چنین کاری را ندارند. همین‌ها با قرارداد الجزایر در موضوع لانه جاسوسی آمریکا قراردادی را بستند که تا کنون بیش از ده میلیارد دلار غرامت داده‌ایم اما یک ریال هم نتوانسته‌ایم از آمریکایی‌ها پس بگیریم. چه کسی و به چه حقّی به شما اجازه داده است برای مذاکرات بروید؟ ملّت ایران، امروز شما را از اساس قبول ندارد و بنا بر نظرسنجی‌هایی که خودتان انجام داده‌اید رئیس دولت‌تان، فقط دو درصد محبوبیت دارد. از طرف چه کسی می‌خواهید بروید تعهّد بدهید و تبعات آن را به گردن ملت بیندازید؟

وی با تأکید بر ضرورت نظرخواهی از مردم برای انجام هرگونه مذاکراتی که به سرنوشت کشور مربوط می‌شود گفت: مذاکره‌ای در کار نیست. بحث بر سر این است که چه چیز دیگری را باید بدهند. بعد می‌گویند اگر ما نبودیم باید همه‌اش را می‌دادند! سابقه این حرف در تاریخ ایران به دوران فتحعلی شاه باز می‌گردد که نصف بیشتر ایران را داد و جشن شکرگزاری برگزار کرد و مدّعی شد که آنها تهران را می‌خواستند و ما ندادیم.

وی به انفجار تأسیسات هسته‌ای ایران و وارد آمدن چند میلیارد دلار خسارت به آن اشاره کرد و گفت: از آن طرف دنیا تأسیسات ما را منفجر می‌کنند و بعد شما می‌خواهید برای مذاکره بروید. این بار چه چیزی را می‌خواهید معامله کنید. یک فضایی هم درست کرده‌اید که هیچکس حرف نزند! چرا حرف نزنیم؟ این کشور متعلّق به تک تک مردم ایران است. اگر قرار بود عدّه‌ای خود را صاحب و مالک کشور بدانند و بی‌خیال مردم باشند، چرا انقلاب کردیم؟ ملّت انقلاب کرد تا برای حرف زدن آزاد باشد.

استاد دانشگاه علم وصنعت به ساخت و پخش سریال در سیمای جمهوری اسلامی دایر بر جاسوس بودن مذاکره‌کنندگان اشاره کرد و گفت: من شنیدم که می‌گفت وزارت امورخارجه ما جولانگاه جاسوس‌هاست. اگر اینها جاسوس هستند چرا باید دوباره همین‌ها راهی انجام مذاکرات شوند؟ جوانی که در انقلاب به دنیا آمده و این رفتارها را می‌بیند چه قضاوتی می‌کند و ما چه پاسخی برای پرسش‌های او داریم؟ دولتی که دو ماه دیگر از عمرش باقی مانده است، چه حقّی دارد از طرف ملّت ایران تعهّد بدهد و مردم تبعات آن را تحمل کنند!

وی افزود: برجام و تحریم‌هایی که بعد از آن تحمیل شد و صنعت هسته‌ای را نابود کرد، از جیب چه کسی رفته است؟ آیا از جیب مقامات رفته است؟ این فشار تورم و گرانی و بدبختی‌ها را آنها دارند تحمل می‌کنند یا ملّت؟ یکی از آنها بگوید که این تحریم‌ها از گوشه سفره رنگی‌اش یک میلیمتر کم کرده است. خودش هم بگوید قبول است. برایشان سفره می‌اندازند و ۲۰ نوع غذا می‌آورند و ده نوع صبحانه باید بخورند. برای خودشان نوشابه باز می‌کنند، خودشان را قهرمان می‌خوانند و به خودشان مدال می‌دهند و تازه بر سر ملّت هم منت می‌گذارند. اینگونه اقدامات بیانگر رفتار فتحعلیشاهی است.

احمدی‌نژاد به نحوه تصویب برجام در مجلس اشاره کرد و گفت: در دوره مذاکرات برجام، هر کس می‌خواست اعتراض کند، صد تا وصله به او می‌چسباندند و توهین و تحقیر می‌کردند. طبق قانون اساسی باید بند به بند قراردادها در مجلس خوانده شود و رادیو نیز آن را پخش کند و مطبوعات منتشر کنند تا همه مردم بفهمند و بدانند که چه تصمیمی دارد برای کشور گرفته می‌شود اما برجام را به مجلس بردند و برخلاف قانون اساسی و بدون آنکه در آن را باز کنند، در ۲۰ دقیقه به تصویب رساندند. آنهایی که باید دروازه‌بانی می‌کردند یا اصلاً در دروازه نبودند یا پشت‌شان را کردند تا خالی بودن دروازه را به دشمن نشان دهند.

وی افزود: یک سندی را امضا کرده اند که ۴ سال است رئیس جمهور آمریکا آن را زیر پایش گذاشته است و اروپایی‌ها هم یقه ما را گرفته‌اند و مدّعی هستند که حق نداریم از برجام خارج شویم. می‌گوییم دعوای ما با آمریکا بود حالا او رفته است بیرون و ما چه چیزی را باید اجرا کنیم؟ می‌گویند تخلّف است. یک چیزی به نام اینستکس درست کرده‌اند که ما نفت بفروشیم و پولش را نزد اروپایی‌ها بگذاریم تا آنها دارو و غذا برایمان تهیه کنند. این بدتر از آن چیزی است که بر سر عراق و لیبی آوردند و اینها هم قبول کرده اند!

متأسفانه عدّه‌ای در سال‌های ۸۲ و ۸۳، به عنوان اينكه ما می‌خواهيم غنی‌سازی داشته باشيم، يكسری فعّاليت‌ها را شكل دادند و بعداً خودشان در كتاب‌هايشان نوشتند كه ما سانتريفيوژ آلوده از بيرون وارد كرديم و همين امر، بهانه سختگيری قدرت‌های جهان شده است

رئیس سابق دولت های نهم و دهم از حکومت قاجار و پهلوی به عنوان منفورترین حکومت‌های تاریخ ایران نام برد و افزود: ملّت ایران، نجیب، وفادار و انقلابی است و از آرمان‌هایش دفاع می کند. حتی نسل جدید که اینها می‌گویند بی دین شده است، پای انقلاب و آرمان‌ها و کشور محکم ایستاده است. اگر ما حکومت فتحعلیشاهی می خواستیم، قاجار بود. من قاطعانه اعلام می‌کنم که مردم هیأت مذاکره کننده را قبول ندارند و بدون گرفتن رای اعتماد از مردم حق انجام مذاکره و سپردن هیچگونه تعهّدی را ندارند.

وی تصریح کرد: این قاعده حقوق بین‌الملل و حقوق اساسی هر ملّتی در کلّ دنیاست که وقتی یک دولت می‌خواهد کار بزرگی را انجام دهد، باید از مردمش رأی اعتماد بگیرد. اصل مذاکره را نمی‌توان منتفی کرد. ولی شرایط مذاکره بسیار مهم است که بر اساس عدالت و احترام باشد. ما نمی‌گوییم که مسائل با دعوا حل بشود، امّا با وادادگی و فروش وطن هم مسأله حل نمی‌شود و بدتر خواهد شد. هسته‌ای را دادید آیا اقتصاد بهتر شد؟ می‌خواهند مشکلات را به گردن رئیس‌جمهور قبلی بیندازند، در حالی که سیاست خارجی آمریکا را رئیس‌جمهور تعیین نمی‌کند. این آقا هم که آمده است یک میلیمتر به شما تخفیف نداده است. نه‌تنها به اساس تحریم‌ها دست نمی‌زنند بلکه می‌خواهند سایر موارد از جمله موضوع موشکی را هم به آن اضافه کنند.

وی تعطیل کردن بسیاری از کارها در کشور و گره زدن حل مشکلات به برجام و ادامه مذاکرات را تقبیح کرد و گفت: اگر قطار در مسير درست حرکت کند، توقف‌ها و کم و زیاد شدن سرعت آن، مشکلی را در رسیدن به مقصد بوجود نمی‌آورد و می‌دانیم که مقصد، پیش روی ماست اما اکنون از ۸۵ ميليون ايرانی بپرسيم كه به كدام سمت در حرکت هستیم و مقصد ما کجاست، هیچکس نمی‌داند و نمی‌تواند بگوید که وضعیت اخلاق، علم، فرهنگ، دانش، پیشرفت، عمران و آبادانی کشور رو به بهبود است! این وضعیت نشان می‌دهد که قطار كلاً از ريل اصلی خارج شده است و به جایی که از قبل تعیین شده بود، نخواهیم رسید.

احمدی‌نژاد بر نقش پیشران بودن برخی از علوم مانند هوافضا، نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی و هسته‌ای نسبت به سایر علوم تأکید کرد و گفت: انرژی هسته‌ای از جمله علومی است که هر ملّتی آن را نداشته باشد، انگ عقب ماندگی روي پيشانی‌اش خواهد خورد، حقوقش پايمال می‌شود و روي سعادت و رفاه را نخواهد ديد. مستكبران و شياطين حاكم بر جهان، می‌خواهند هميشه حاكم باشند و ابزار اصلی پيشرفت نیز در انحصار خود آنها باشد، لذا آن می‌کوشند آن را به هيچكس و به ویژه ملّت ایران ندهند. من در روز خلیج فارس در باره این موضوع صحبت خواهم کرد.

وی افزود: متأسفانه عدّه‌ای در سال‌های ۸۲ و ۸۳، به عنوان اينكه ما می‌خواهيم غنی‌سازی داشته باشيم، يكسری فعّاليت‌ها را شكل دادند و بعداً خودشان در كتاب‌هايشان نوشتند كه ما سانتريفيوژ آلوده از بيرون وارد كرديم و همين امر، بهانه سختگيری قدرت‌های جهان شده است. آنها كارهایی كردند و رفتارهایی نشان دادند كه تا امروز تمام قطعنامه‌ها علیه ایران، به خاطر همان كارها و رفتارهای آنهاست و با اينكه اصل صنعت هسته‌ای در دولت‌های نهم و دهم انجام شد، در هيچكدام از اين قطعنامه‌ها، كوچكترين اشاره‌ای به هسته‌ای در دوره دولت قبل نشده است.

استاد دانشگاه علم و صنعت، همچنین روند دولت‌های نهم و دهم در هسته‌ای کردن ایران را تشریح کرد و در پایان سخنانش ضمن تجلیل از مردم یزد گفت: يزدی‌ها واجد همه زيبایی‌های اخلاقی و انسانی اقوام مختلف ايران از صفا و صميميت و صداقت و قناعت و پركاری، دوستی و محبت و پركاری و مردمداری و شجاعت هستند و هميشه در خدمت كشور، ملّت و آرمان‌های بلند ملت، ارزش‌های الهی و انسانی بوده‌اند. چهارهزار شهيد در دفاع مقدس نیز نشان دهنده عزم و اراده و ايمان مستحكم و باورهای عميق مردم استان يزد است.

منبع: دولت بهار

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 138
  • ناشناس
    0

    دمت گرم احمدی نژاد خیلی مردی ..

  • علی۵
    0

    دولتی که لحظه های آخرش رو میگذارند خوایش برای چی باید مذاکره کنه؟انتخابات نزدیک و دیگر کسی هم نمی توانه جلوی افشا گری ها رو بگیره.

  • ناشناس
    0

    درود خدا بر تو مرد اهل کار و باهمت راست گو

    نظرات شما -
    • هم وطن
      0

      خداوند به عزتش بیفزاید

    • ناشناس
      0

      اندک اندک جمع مستان میرسد،دوستان بهاری در بهار در راه است

  • ۰۰۰۰۰۰۰
    0

    دقیقا درست فرمودین احمدی عزیز

  • میثم
    0

    آفرین بر تو بزرگ مرد اگر جناب احمدی نژاد حرفش غلط هست فردا شب در گفتگو خبری بیایید و بگید در این چند جلسه چه گذشت نرید به فنا دهید بعد بگوئید آمریکا غلط کرد آمریکا بد قول است این حرف ها را ما شنیده ایم شما وطن فروش هستید تاریخ خواهد ثبت کرد و جنایات دولت روحانی ثبت شده و خواهد شد

  • احمد
    0

    هشت صد میلیارد دلار را چکاره کردی .طلا هاو پولهای که در ترکیه گرفتند چکار کردی آقای احمدی نژاد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      با این ادعاتمام قوه قضاییه وزارت اطلاعات وتمام دستگاههای حسابرسی ومرکز پژوهشهای مجلس وشورای نگهبان به فنا رفت،نگی همه آنها تحت مدیریت آقای دکتر احمدی نژاد است؟

    • علی مهدوی
      0

      5 میلیون واحد خانه ساختم، به اندازه ی همه ی دولت ها سد و جاده ساختم - یارانه دادم ملت گوشت و مرغ بخورن - پول های ترکیه رم فرستادم لبنان حزب الله به جای تو برن جنگ.

    • محمد
      0

      اون پولا دست مردم بود تا اینکه روحانی بادعوت به بورس ازدستشون درآورد

  • فرهاد
    0

    احمدی نژادهرچی گفتن به واقعیت پیوسته اما خائنین به ملت به کشور فقط به فکر غارتگری بیت المال فساد اختلاس رانتخواری هستندیکی نیست بگن مگر ما بدون اون برجام لعنتی نمیتونیم کاری انجام بدیم تا کی میخواهین سر ملت کلاه بزارین مگر تعهد دادیم باید برجام لعنتی زندگی را ادامه بدیم اگر سند برجام لعنتی هستندکه نیست همین الان به ملت نشون بدین تا همه بدونن دلسوزان کشور چه کسایی هستن

  • و
    0

    مذاکره کننده فقط سعید جلیلی می رفت یک بیانیه می خواند بر می گشت هر دفعه که می‌رفت چند تا تحریم اضافه میشد

    نظرات شما -
    • مورچه خوار
      0

      اصلا بدتر و بیعرضه تر از جلیلی مگر سراغ داریم با چه رویی هم میخواد نامزد بشه تعداد آرائش منفی هشتاد میلیون میشه خخخخ

  • خدایار
    0

    احمدی نژاد روی معاویه را سفید کرد تحریم کاغذپاره بود بلایی بر سر ملت نیاورده که حالا بخواهند با مذاکره این بلا را رفع کنند همه بلاها بخاطر بی تدبیری هست تحریم اصلا برکت است نعمت است تولید است اشتغال است از بین بردن صف مرغ و تخم مرغ و روغن و ....است بله راست میگه کشورهایی که هسته ای ندارند که بیش از ۱۰۰ کشور هستند همه در حال نابودین تا چند سال دیگه چند کشور انگشت شمار روی کره خاکی جا خوش خواهند کرد و بقیه محو میشن چون انرژی هسته ای ندارند الحمدلله کشور ما از این نعمت برخوداره و یه دختری تو زیرزمین خونشون تو زودپز انرژی هسته ای درست کرده

    نظرات شما -
    • خلج
      0

      خدایار چه میگویی، مگر ترامپ تابت نکرد که هم تحریم وهم لغو آن کاغذ پاره ای ببیش نیست قدرت در تدبیر وعمل در داخل است که دکتر ثابت کرده چنین مردی است فقط این را بدان که قطار هسته‌ای دکتر است که میتازد خاتمی وروحانی با مذاکره وامتیاز دهی چه به دست آوردند؟

  • ؟
    0

    برجام نبود ، امتیاز هم نداده بودیم ، تحریم بودیم و تحت فشار . برجام شد امتیاز دادیم ولی هنوز تحت فشار و تحریم هستیم . فایده برجام چه بود؟؟

  • سلام
    0

    بعد از نا امید شدن از معاون اولی فائزه هاشمی زده به سیم اخر گوسفند وقتی سرش میبرن اول دسیت وپا نمیزنه وقتی جونش داره در میاد شروع میکنه دست و پا زدن...... تائید نمیشی با این حرفا هرکار بلد بودی میبایست تو اون هشت سال میکردی هرچه میکشیم از مدیریت توست

  • علیقلی
    0

    یعنی گوبلز باید جلوی اینها لنگ بندازه.شما الان اسامی رهبران و روسای جمهور دویست سال اخیر ایرانو منتشر کن و بعد از مردم نظرسنجی کن تا دستت بیاد که کیا منفور و کیا محبونند.

    نظرات شما -
    • حسین محمدی
      0

      چاکر عموی عزیزم درست فرمودبن

  • کفن مرده
    0

    تو رو خدا ببین کی داره از مهارت دیپلماتیک حرف میزنه؟آخه یکی نیست به این مردک بگه هرچی تحریم و قطعنامه بین المللی علیه ملت ایران صادرشد در زمان بی کفایتی شما بود که خدا رو بنده نبودی و حتی دست حامیان اصلی ات هم گاز گرفتی از سویی هم صدها میایارد دلار ثروت مردم رو معلوم نشد چگونه هزینه کردی حالا اومدی داعیه ریاست مردم رو می کنی ؟واقعا مرده رو که رو بدی به کفنش هم .... میکنه.خبر فوری چرا مطالبم رو درج نمیکمی ؟با سبک و سیاقت جور در نمیاد؟

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      بیشترین قطعنامه های سازمان ملل علیه اسراییله چرا اثری نداره دنیا دنیای قدرت وزوره نه قانون وقطعنامه اگه ما آب سنگین اراک رو داشتیم وتوش بتن نمیریختیم ادبیات دنیا با ما فرق میکرد اینو بفهم

  • فاطمه
    0

    حرف راست رو باید از احمدی‌نژاد شنید درود بر مرد خدا

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      ریاکارها همه بتهاشون رو به خدا نسبت میدن!!! زیاد دیدیم برامون عجیب نیستید!!!

  • شهروند
    0

    اینها نتیجه کاغذ پاره خواندن قطعنامه ای بود که شما عامل آن بودی ،کم حافظه شدی دکتر

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      اون اگه گفت کاغذ پارن راست هم گفت بلد بود چه جوری دورشون بزنه هیچ فشاری به مردم نیامد

  • ناشناس
    0

    احمدی نژاد ففط از مسئولین مملکت تو حرف حق و خداپسندانه میزنی و در عمل نیز اثبات کردی که به تمام معنی خواهان عزت و سعادت ملت ایران هستی. خدای احد تو را یاری نمایید. عدالت در ایران یعنی احمدی نژاد. مرد عمل و شجاع و غیرت و خداشناس احمدی نژاد.

  • hadad
    0

    دولت شما را هم دیدیم! شما نبودید که با دانشمندان هسته و سانتریفیوژ باز شده عکس گرفتید و در سایت ریاست جمهوری منتشر کردید؟ گسترش قنعت هسته ای را هم مصادره نکنید که تمام تصمیمات ان در اختیار رهبری است. شما بفرمایید صندوق ذخیره ارزی را با 14 میلیارد دلار تحویل گرفتید، هفتصد میلیارد دلار نفت فروختید، چی تحویل دادید؟

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      صندوق پر تحویل می‌داد که آقازاده ها می‌خورند .برای مردم خانه ساخت جاده ساخت خیلی‌ هم خوب کرد .دمش هم گرم

  • میرزا
    0

    هرچی میکشیم از دست دولت توست زمانی به شهر ها وروستاها سفر کردی وبه به مردن شعار انرژی هسته ای سر دادن پرداختند

  • بهروزجعفری
    0

    اسم سایت خبر فوری رو بزارن خبراحمدی

  • ابراهیم حامدی
    0

    احمدی نژاد دزدگیر نظام است و هرچه گفته درست درآمده.هر کدوم ادعا میکنه احمدی نژاد اشتباه میگه بیاد رو در رو باهاش مناظره کنه .

    نظرات شما -
    • ب ابراهیم خالی بند
      0

      فقط زارت زارت زارت زرررشک زرررشک زرررشک زارت زرررشک زرررشک زارت زارت زرررشک زرررشک زارت

  • احمد
    0

    مطلبی که آقای احمدی نژاد فرمودند که : ؛ طبق قانون اساسی باید بند به بند قراردادها در مجلس خوانده شود و رادیو نیز آن را پخش کند و مطبوعات منتشر کنند تا همه مردم بفهمند و بدانند ؛ مطلب بسیار مهمی است. خوب است که برای همه قراردادها مانند قرارداد حق ماهیگیری در دریاهای ایران به چین و قرارداد ۲۵ ساله با چین و قراداد هایی که با کشورهای حاشیه خزر و نیز کشور روسیه منعقد می شود این اطلاع رسانی انجام گیرد.

  • ایران
    0

    اقای احمدی نژاد دکلهای نفتی چی شدند ؟؟ ۸۰۰ میلیارد دلار درامد نفت چه شد ؟؟؟؟ راستی از بابک زنجانی عزیز چه خبر.؟؟؟ کسی اگر قدر تو رو نداند یا شب میمیره یا روز !!!

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      هر موقع شما آمدی گفتی چرا فریدون برادر رئیس جمهور با وثیقه ۵۰ میلیاردی تحت محاکمه هست و هر موقع گفتی چرا برادر جهانگیری بخاطر فساد مالی زندان هست و هر موقع گفتی چرا دختر وزیر چرا بخاطر دارو تحت پیگرد قانون هست و هر موقع توضیح دادی چرا باجناق وزیر بابت واردات گوشت تحت پیگرد قانون هست بهمراه پسر وزیر هرموقع توضیح دادی چرا خانه و خودرو و ارزو دلار قیمت فضایی گرفت یکسری از دوستان نزدیک دولت یک شبه مولتی میلیارد شدندو مردم فقیر تر شدند مردم بجای احمدی نژاد به شما راجب دکل توضیح می دهند اینها که گفتم هر کدام ۱۰ تا دکل توش داشت

  • عبدالباقی
    0

    درود بر شما.با آمریکا -شیطان - بزرگ نباید و نمی توان مذاکره کرد .چون اوبا اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله در جنگ است.

  • کاربر
    0

    تو هم ازاین ریشه هستی دروغگو قبلا کجا بودی این حرف را بزنی برای داغ کردن انتخابات است فریب کار نیرنگ فقط به مردم نیرنگ می زنند مرد باش اگر با مردم هستی همه تان دستتان دریک کاسه است چنگ زرگری به راه انداختی خودتی نه مردم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگه تحریم بودیم، حداقلش این بود باج به هیچ بنی بشری ندادم.هسته ای که الان دارن پوزشو می دن زمان احمدی نژاد به ثمر نشست.

  • ناشناس
    0

    این تحریمها همش دوران احمدی نژاد شروع شد یادت رفته میگفتی این تحریما کاغذ پاره بیش نیست یادت رفته میگفتی اون قدر قطعنامه صادر کن تا قطعنامه دونت پاره شه حالا چشمات رو باز کن ببین تحریم کاغذ پاره نیست...در ضمن 90 درصد مردم تو رو قبول ندارن ....بگم بگمت چی شد اخر نگفتی...

    نظرات شما -
    • وجدان
      0

      خیلی بی وجدان هستی ناشناس بیجدان

    • اسداللله
      0

      بله شما درست میگی ولی چرا نمیگی که بعد از اینکه اقای روحانی درـدره دوم ریاست جمهوری خاتمی کل فعالیتهای هسته ای را تعلیق کرد و سه ماه اخر دوران حاکمیت خاتمی نظام تصمیم گرفت که فعالیتهای هسته ای خود را مجددا اغاز کند و تنها سه ماه بعد از خروج روحانی از تعلیق که برخلاف میل خود ناچار به انجام ان شد امور به دولت احمدی نژاد رسید،و در واقع خطای راهبردی روحانی در شورای امنیت و مسول پرونده هسته ای باعث تحریم ایران و صدور قطعنامه های ظالمانه شد. مصیبت خود روحانیه ،درک این واقعیت پیچیده نیست البته اگر کمی غیر و انصف داشته باشید.

    • .
      0

      آنها که منفی میدهند همه بیسواد یا دزد هستند که پول خوبی در زمان احمدی نژاد به چیز زدن

    • رضا
      0

      سر از سیاست و تارخ در نمی آوری بیخودی اظهار فضل نکن برو بیشتر مطالعه کن بیسواد

    • به وجدان
      0

      اگر ترامپ میخورد به زمان احمدیتون الان روزی هزاربار به خودش میگفتی بی وجدان نه بقیه!!!

    • ناشناس
      0

      در پاسخ به وجدان.. اولا بی وجدان خودتی شنیدن حرف حق تلخه مگه غیر اینه اگه حرفی داری بزن در پاسخ ناشناس.. من از روحانی دفاعی نکردم این هم بدتر از احمدی نژاده.. ولی اگه بتونه برجام زنده کنه کار خوبی کرده به نفع مردم و به ضرر کاسبان تحریم

    • ب ناشناس
      0

      شما دراین نظرسنجی هدف مشخصی دارید انهم پشتیبانی ازمهدی هاشمی ایاپول گرفتی یا از نادانی شما است

  • کارگری
    0

    حیف جوانی!!! ولی خودمانیم درجوانی هم چیزی نبودی ها

  • مورچه
    0

    احمدی نژادحقیقت دیگرران کامل بیان کرده تیم مذاکره کننده ایران سواد مذاکره دراین سطح راندارد

  • کاربر ناشناس
    0

    احمدی مرد پاک ودرستییه درود

  • اسداللله
    0

    من خیلی خیلی احمدی نژاد رو دوست میدارم و به حس وطن پرستی و ایمان انقلابی ایشون ارادت قلبی دارم. تمام صحبتهای ایشون را عین حقیقت میدانم. چرا روحانی که برای اصل انقلاب درخواست رفراندوم میکند برای مذاکرات هسته ای درخواست رفراندم نمیکنند.اگر اقای روحانی در برابر انقلابی است و یار بیگانگان،چرا نیروهای انقلاب را تحقیر میکنه؟چرا اصل انقلاب رو زیر سوال میبره؟!چرا با دشمنان قسم خورده انقلاب و مردم دوستانه رفتار میکند؟! ،چرا فتنه گران رو دور خودش جمع کرده؟!چرا هر وقت رهبر عزیزمان تذکری و یا هشداری میدهند ایشون به نوعی فرمایش رهبری رو نادیده میگیرند و یا تحریف میکنند؟!چرا برجام را امضا کردند؟!چرا جواسیس را در تیمهای مڋاکره کننده بکار میگیرد؟!چرا جواسیسی که خیانتشان در مراجع قضایی ثابت شده را حتی بعد از ثابت شدن تبرئه و دفاع میکند؟چرا کنار تحریم در داخل همسو با اهداف دشمنان یک شبه ارزش پول ملی را یک ششم ارزش واقعی پایین اورد؟!چرا مسکن مهر را تعطیل و به ان تاخت؟!چرا توزیع مایحتاع عمومی مردم را تا مرز قحطی بیش برز؟!و ..... واقعا ادم یا سلاطین فاسد دوره قاجار و صفویه میافتد.

  • ایرانی
    0

    خس و خاشاک . یادش رفته

  • محسن
    0

    سلام آقای احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری خیلی تندروی کرد تا اینکه شورای امنیت علیه ایران چند قطعنامه صادر کردند حتی روسیه و چین نیز مشارکت کردند . ایشان بجای یافتن راه حل موضوع گفتند مصوبات شورای امنیت فقط کاغذ پاره است و هیچ غلطی نمی توانند بکنند که مردم دیدند که از اون زمان امریکای جنایتکار تحریم هارو شروع کرد مشابه همین رفتار را قذافی در سازمان ملل انجام داد و موصوبات سازمان ملل را پاره کرد و ....... و چند ماه بعد جنازه قذافی را از لوله فاضلاب لیبی پیدا کردند فکر میکنم این بار نیز ریاست جمهوری بعهده ایشان خواهد بود چرا که سیاست و رفتار ایشان مورد تائید قرار خواهد گرفت و خدا کند این بار روش خود را تغییر دهد تا تعداد دشمنان ایران کمتر و مقدار سرمایه گذاران خارجی افزایش یابد

  • کاربر ناشناس
    0

    بجای اینکه به کسی توحین کنید کار درست بکنید خودتون با این دعوا ها سر گرم کنید تا یه بر جام دیگه وبدتر تحمیل کنن اینبار بدتر راست میگه مگه ندیدید چقدر به کشور وملت خسارت زدن رو حانی چرا میخواد زود یه برجام دیگه به ریشما ببنده بزاره دولت بعدی اینکارو بکنه

  • حق گو
    0

    دشمن تبعیض و فساد محمود احمدی نژاد سهام عدالت - سهمیه بندی بنزین - مسکن مهر و ... درود بر امیر کبیر زمان قدر امیر کبیر رو هم توو زمان خودش نفهمیدن این مردم ...

    نظرات شما -
    • سلطان
      0

      آب که سربااا بره قورباغه ابوعطا می خونه.مموتی و حرف راست.مموتی سلطان چاخان. مموتی سلطان ادب از در عقب.

  • محمودالف
    0

    جناب اقای احمدی نژاداینجانب زحمات شما رادرباره مسکن مهرکه بیخانمانها راصاحب خانه کردیدقدرمینهم وحتی درپاسخ اقای داوری ازشما دفاع کردم ولی دوحرف زده شده درخبرامروز شما رابشدت محکوم میکنم (یک =گفته ایدکه حکومت پهلوی ازمنفورترین حکومتهای تاریخ ایران است بدینوسیله یاداوری میشودرضا شاه مردمش راازخرسواری به ماشین سواری رساند وشاه مردمش راازماشین سواری به هواپیما سواری رساندتا جایی که درخارج ازکشور ریال بجای دلارخرج میکردندجناب اقای احمدی نژادشما که استاد دانشگاه هستید این راباید بدانیدکه تاریخ گذشتگان راایندگان خواهند نوشت وبه قضاوت خواهند نشست)(دو=تحریمهایی که ازان نام میبرید بیشترینش دردوران شما وضع گردیدآیا شما دران دوران نگفتید که تحریمها کاغذ پاره ای بیش نیست ایا شما نگفتید انقدرقطعنامه صادرکنید تا قطعنامه تانتان ....شود) امید است دومورد فوق را ازمنظرعدالت جویی مجددا مورد واکاوی قراردهیدموفق باشید

    نظرات شما -
    • مورچه خوار
      0

      ای ول داداش واقعآ زدی تو خال منم مموتی رو دوست دارم ولی در مورد این دو موضوع حرف حق رو گفتید و مموتی باید تجدید نظر کنه و از مردم عذرخواهی کنه الانم که الانشه هنوز خیلی چیزهایی که در ایران زمین داریم مرقون زحمات آن عزیزان از دست رفته هست روحشان شاد و یادشان گرامی باد

  • کاربر ناشناس
    0

    اینای که اینقدر سنگ روحانی ودار دستش رو به سینه میزنن کین همونای هستن که خون مردم تو شیشه کردن الانم احمدی نژادو مسخره میکنن شما اگه ایران نابود بشه بیخیالید چون فقط منافه خودتان مهمه

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      نخیر جناب...روحانی بد بود خیلی بد ولی هزار بار از احمدی نژاد بهتره... مثل انتخاب بین بد و بدترینه که احمدی نژاد بدترینه

  • کاربر ناشناس
    0

    هر بلای اسراعیل سرما میاره دولت رو حانی فقط میگن این حق برای خودمان محفوزه جم کنید بابا بخدا بوقتش برای این کاراتو یه روز مردم محاکمتو ن میکنن دولت بی عرض تدبیر وامید که مردم نا امید کرد

  • مهدی
    0

    درود بر دکتر احمدی‌نژاد مرد عمل

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      فعلا که با معترضین جلوی گراند هتل وین همصدا و هم عقیده است!!!

  • علی عبدالهی
    0

    مگه ممد فرج کمکمون کنه

  • محمد
    0

    درود خدا بر احمدى قهرمان تاكنون ثابت كردى كه مستقل هستيد نه چپ و نه راست و تاكنون هرچه گفتى ثابت شد كه درست گفتى اما يك مشكل داريد عزيز دل و آن اينه كه وارد حياط خلوت و آبشخور خيلى از آقايان على و صادق لاريجانى و هاشمى و .... شديد عزيز دل آخه تاكنون هر كى مسوليت داشته سهم همه را داده تو اين كار را نكردى بچه هات هم كه آقازاده نيستند هيچ كسى تاكنون هيچ مداركى دال بر فساد مالى و ... از شما نداشته و ندارد اگر در زمان صادق لاريجانى يك برگ باطله اى از شما داشتند اعدام كمترين حكمى بود كه برات صادر مى كردند گير دادند به بقائي و مشايى كه رمال و فال گير هستند مردم همه به اين طرز فكر مى خندند چرا ترسيدن جلسه محاكمه بقائي كه تاكيد داشت علنى بر گزار كنند

    نظرات شما -
    • ج
      0

      فساد دور و بری ها و مدال افتخار رانت و اختلاس و دزدی و زندان بر گردن معاون اول ایشان آقای رحیمی ، سپس اسفنیار رحیم مشایی بعد هم بقایی و گم شدن دکل نفتی و مدرک تقلبی دکترا کردان افتخار سیاست خارجی ونزوئلا و بغل کردن مادر هوگو چاوز ، ماجرای هاله نور ، بیشترین برداشت از صندوق ذخیره ارزی درحالیکه بالاترین رقم فروش نفت را داشتند بنزین را ۸۰ تومان تحویل گرفته و ۱۰۰۰ تومان تحویل دادند تورم بالای چهار ساله دوم استیضاح وزرا درحدی که اگر یک وزیر دیگرشان استیضاح میشد کل کابینه منحل و میبایست رای اعتماد مجدد میگرفت و برکناری شبانه وزرا و نمونه هایی مثل متکی، ماجرای هاله نور ، توسل به جن ها و احضار آنها توسط دوستان نزدیکش مانند مشایی و بقایی که اکنون در زندانند ، خس و خاشاک نامیدن ملت ، کسی که قطع نامه شورای امنیت را کاغذپاره میخوند ولی در عمل درمانده و سر در گم در سیاست و اقتصاد و تجارت بود، ماجرای علی آبادی از وزارت ورزش به عنوان وزیر نفت و رئیس دوره ای اوپک !!! که مضحکه خاص و عام شد و ..... احسنت بر این حافظه تاریخی ملت!!!!!!

  • ایمان
    0

    اینا کلا فیلم، اگه تو دلسوز مردمت بودی نمیمدی یارانه ای را که هیچ دولتی صلاح نمیدید آزاد کند ،آزاد کردی ببین چه کلاهی سر ملتت گذاشتی،همه بدبختیا از دوران احمدی نژاد شروع شد،درآمد های نفتی میلیارد دلاری و یارانه 45تومنی که مردم خیال میکردنن خیلی هست،اون موقع باید نفری 450تومان یارنه میگرفتن که شما امدید 45 تومن دادید مردم بقیش رو از جیب مردم گرفتید،الانم هر ایرانی باید چهار میلیون و پانصد هزار تومان یارنه هر ماه بگیرد تا مشکلاتش حل شود،شما دیدید آخرای کار هر کی داره یه گازی میزنه به تن این ملت تا ببینه چه چیزی به دهنش میگیره،،،،.هیچکدومتون دلسوز مردم نیستید،الانم این مزخرفات داری میگی برای رای آوردنت،هر کدمتون بیایید سر کار هیچ اثر مفیدی برا مردم ندارید،فقط مضر هستید

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      مبلغ یارانه زمان دکتر حدود ۴۵ دلاربود که مبلغ قابل توجهی بودشیخ حسن یارانه رابه ۱.۵دلار کاهش داد یعنی تنزل ۳۰برابری ازجیب مردم به نفع ثروتمندان. دولت سرمایه داری شیخ حسن مملکت رابه فنا داد حالا هم دراین ۳ماه باقیمانده میخواهد بیش از پیش آینده کشور رابه بیگانگان واگذارکند

    • وکیل
      0

      تو یا دست نشانده ای یا احمق که این همه مینویسی و هیچکسم نمیخونه

    • رضا
      0

      وقتی می گویم سر از سیاست نمی آورید بیراه نگفتم داداش وقتی مجلس تصویب می کند دولت نمی تواند زیرش بزند می دانی ؟ بلد نیستی برو بپرس یاد بگیری

    • کارگر
      0

      سایبریهای احمدی باز دارند با لایکها و دیسلایکها بازی میکنن مثل انتخاباتشون!!!! خبر فوری چرا رسیگی نمیکنی؟

  • وکیل
    0

    جان ما فدای عقیده و شجاعت و مردانگی و راهت

  • علی
    0

    بی صبرانه منتظرت هستیم ای مردمردمی ای وطن دوست دشمن شکن این ها می خواهند دوباره برجام را زنده کنند یک دو تا بند فلان فلان برایش اضافه کنند که دولت بعدی امد کاری نتوانت بکند اگر دولت بعدی هر حرکتی انجام داد بلافاصله پرونده را ببرند به شورای امنیت قطعنامه صادر کنند بگویند خود دولت شما طبق این سند تعهد داد بیشتر دست دولت بعدی را ببندند

  • رامین
    0

    دکتر احمدی نژاد عزیز آب چشمه دولت شما رو هم خوردیم و عطشمون بیشتر شد... شما یه بار امتحانت رو پس دادی و دیگران هم بعدازشما نقدی اگر به دولت کنونی وارده همه قبول داریم...ولی خرابکاریهای دولت شما هم خوب در اذهان ملت مانده... مهم اصلاحات ساختاری و اساسی است که هیچ کس زیربار اون نمیره... حالاحالاها همینیم که هستیم

  • علی
    0

    ایشون حرف منطقی درستی زدن دولتی که این همه خسارت به کشور ومردم ایجاد کرده است ومحبوبیت ۲ درصدی دارد قطعا صلاحیت گفتگو ندارد

  • حرف دل
    0

    روحانی چهارسال اول چه قمپوزی درمیکرد حالا به فلاکت افتاده ، اون چهارسال اولم بخاطر برکت های خدمت احمدی نژاد بود که تونستی قمپوز دربیاری

  • رهام
    0

    خطاب به امنیتی ها: عهد بستیم برآن مرد که هستیم

  • محمد
    0

    برید از کارخانه دارهای ورشکسته بپرسید همه یک صدا می گویند تحریم خارجی کاری نکرد بدبختی مردم از تحریم داخلی است کالاها در گمرک ترخیص نکردن تا فاسد شود دلارها دادن به دارو دسته خودشان به اسم کالا اساسی ولی غذای سگ وارد کردن یک شبه بنزین از 400 رساندن به3000 پولش چه کردن حتی پول زمان شاه گرفتن پول بلوکه چهارسال آخر احمد نژاد گرفتن چه کردن برای گرفتن 200 گرین کارت کشور علمش ودانشمندانش همه نابود کردن از کسی که فرزندانش در آمریکاست که نان آن کشور می خورند چه انتظاری دارید عمدا می خواهند کشور را به هم بریزن احمدی نژاد حداقل بر دوزانو دست بوش عرب ها نشد آنها برسر این که راننده ماشینش بشون افتخار می کردن خانه ها ساخت راهها ساخت پایشگاههای بنزین ساخت اینها چه کردن جز وعده صد روزه دروغ قسم جلاله دروغ افتخار به گرون کردن کالا ورنگ کردن ریش چه کردن

  • نوید قهرمان
    0

    همتون مثل هم هستید وقتی تو قدرت نیستید دلسوز مردم میشید وقتی قدرت دارید مردم میشن خس وخاشاک

  • احمد
    0

    چقدر شما باشعور بودی تازه اینقدر شعور پیدا کردی یا 8 سالی که هر روز یه گند تازه میزدی به مملکت هم اینقدر شعور داشتی، بابا بیخیال

  • مورچه خوار
    0

    ای ول به بزرگ مرد پاکدست. زدی به برجک همشون. خدا لعنتشون کنه که مردم رو چندین سال عقب انداختن و به آحاد جامعه خیانت کردن اون زمانی هم که این وطن فروشان به مسند قدرت رسیدن اگه التهاب و ترس در جامعه درست نمیکردن عمرن رآی میاوردن. خدا تک تکشون رو لعنت کنه... رآی بی رآی فقط رفراندم

    نظرات شما -
    • مورچه
      0

      چی شدمورچه خور توکه همیشه مخالف رفراندوم بودی و موافق رای دادن ب دزدان دوحزب ادمخوار بودی وباها ب من حمله کردی کردی کردی توهین کردی باشه عیبی نداره انشاالله خدا ب همه مردم دانش واگاهی بدهد تابلکه دزدان دروغگورا بیشتر بشناسند امین

  • سجاد
    0

    اقای احمدی نژاد خواهد امد و انشا الله شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست را دوباره احیا خواهد کرد و آن روز روزی است که مشکلات مردم برای همیشه حل خواهد شد انشالله

  • ذبیحی
    0

    چرا متن قاطی و درهم برهمه

  • من وما=ایران
    0

    باسلام به مخاطبان عزیز..۸سال دوره خوده دکتر محمود بود،،۸سال هم از دولتش میگذره..تویه این ۱۶ سال یک مدرک رو کنید که محمود ما فساد مالی..اختلاص.. و......کرده .اونموقع حرف شما حق هست ..ملت الکی عاشق محمود نیستن که...خدا حفظت کنه دکتر ..پشتت ی ملت ایستاده .با اقتدار بیا.

  • ایرانی
    0

    بی شک دولت روحانی ضعیفترین در سیاست خارجه ،منهدم کننده مسکن ،سقوط آزاد دادن ارزش ریالی و دروغگوترین دولت چه دروعده قبل از انتخابات وچه درجریان کار است .ما شانس آوردیم که ترامپ از برجام خارج شد والا اگر میماند ،آمریکا ماراوادار میکرد خودمان طناب را دور گردنمان حلقه کنیم به عبارتی داشت با پنبه سرما را میبرید. و تا لحظه اعدام از به به وچه چه زدن روحانی از بابت برجام با صنعت هسته ای نیمه تعطیل و تورم بالا مواجه میشدیم .باور کنید گرچه ترامپ به ما ضربه سختی زد ولی با این حماقتش هم مارا هشیار کرد هم دروغگویی وبی کفایتی این دولت را برملا کرد وهم به ما یاد داد که ما بی برجام وبا برجام و چه قانونی و چه غیر قانونی حتی با رفع تحریم کاغذی باید تحریم شویم وتنها راه ما خود اتکاییست اینرا به زور ترامپ بما یاد داد .اگر هشیاری مجلس فعلی نبود چه بسا ضررهای بسیار بیشتری میبایست متحمل میشدیم .دولتی که حتی نمیتواند قیمت یک مرغ را هم تثبیت کند حق ندارد نماینده ای دردولت بعدی کاندید کند.

  • ح .ش
    0

    باسلام وعرض ادب..دکتر عزیزاحمدی نژاد بایک سخنرانی در سازمان ملل چنان ستونهای کاخ سیاه را به لرزه داورد که هنوزم تو شوک به سر میبرن؛اما این اقایان ازاولش با خنده ..‌‌‌‌‌...وارد شدندو با ضعف وبی برنامگی مملکت را به ویرانه تبدیل کردن ،که خدا ازشون نگذره.یک ضرب المثل داریم که میگه(کار هر بز نیست خرمن کفتن،گاو نر میخواهد ومرد کهن)زنده باد احمدی نجات که این همه به کشور ومردم تعصب دارد...انشاالله سرت سلامت دکتر عزیز

  • ناشناس
    0

    پس میرن دست جمعی میزنن؟؟الکی وقت مردمو میگیرن...

  • ناشناس
    0

    آقای دکتر احمدی نژاد از قدیم گفتند این خانه از پای بست ویران است دلم هم برای همدردی میسوزه هم برای خانواده ام هم برای شما آقای دکتر از قدیم گفتند خانه از پای بست ویران است مگر مردم این هشت سال چشم و گوش و عقل نداشتند مگر خیانتهای روحانیو و وزیران و اطرافیانش را ندیدند از ساختمان پلاسما بگو تا این تورم و بیکاری و دزدی غارت و چپاول وووووو ندیدند الان هم که با افتخار تو صدها وای مستند اونم با ده برابر قیمت بازم تا باهات همخوانی میکنیم یا نوشته ادمو چاپ نمیکنند یا نگاه میکنی همه عین دوران امام حسن مظلوم ع میخواهن تیکه پارت کنند بزار بلایی که نگرانش هستی بر سر این ملت بیاد اینا لیاقتشان همینه بزار آمریکا بیاد مثل دانش تیکه پارشون کنه هر چیزی لیاقت میخواد که اینها ندارند آره بزار با همین دردها بمیرند تو دیگه مقصر نیستی از قدیم گفتند نرود میخ آهنین در سنگ ما هم خشک و تر به پای اینها میسوزیم خوش بحال اونا که داشتند از این کشور رفتند

  • ح
    0

    دولت تا روز آخر نماینده مردم است.وانگهی مسئله هسته ای فراتر از دولت استو کل حکومت در این خصوص تصمیم می گیرد. دولت در این مقولات کاره ای نیست و فقط نامه رسان هستند حال خواه ۴ سال از عمرش باقی باشد خواه یک روز.زمان جنابعالی را هم همه دیدند اقا محمود که پراید را یک شبه از ۷ میلیون تومن به ۲۱ میلیون تومن رساندی.این بدبختی ها بخش عمده اش مال زمان شماست که با دنیا در افتادی .گفتی هولوکاست دروغه.مرد حسابی این به ما چه یک مشکلی است بین اروپا اسراییل و اعراب به ایران هیچ ربطی ندارد

  • فتاحی
    0

    دکتر مرد روزهای سخت ، مرد سیاست ، مرد انقلابی ، مرد ملی و ایرانی ، ای درود بر شرفت خیلی از داخلیها و همه ی خارجیها دشمنتن حتی چین و روسیه که حداقل به قطع نامه ها رأی مثبت دادن ، پس باید استقلال کامل بدست آورد.

  • سعید
    0

    سلام بر سلطان محمود احمدی رییس جمهور 1400.

  • طاهری
    0

    سلام درود فراوان بر دکتر محمود احمدی نژاد مرد عمل شجاع ودلسوز کشور ایران خدا قوت ان شاالله بیایی وبه ملت بزرگ ایران خدمت کنی...

  • خسرونژاد
    0

    جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد سلام بعنوان یک شهروند ایرانی که جنابعالی بیان انتقاد و اعتراض به حکومت را برایم حق مسلم دانسته و مشروعیت تمام تصمیمات مهم حکومت را در کسب اجازه از مردم می دانید از شما انتظار پاسخ موارد ذیل را دارم. 1_هیچ انگاری و کاغذ پاره خواندن تحریمها و تاثیرغمبار و دردناک آن بر اقتصادکشور و معیشت مردم در دوران ریاست‌جمهوری تان را با ادعایتان بر الزام دولت بعدی در اخذ اجازه از مردم جهت انجام مذاکره برای رفع تحریم‌ها را چگونه توجیه میکنید؟ ۲_توجیه شما بابت ادعای ترسیدن مردم کشور از اظهار نظر ، با توهین‌های بی پروا و اتهام‌های ناجوانمردانه تان به ارکان نظام و حتی رهبر معظم در طی چند سال اخیر چه میتواند باشد؟ ۳_آیا از یک سو ادعایتان مبنی بر ایستادن جوانان نسل جدید بر پای انقلاب و آرمانها و کشور و از سوی دیگر ادعایتان بر خارج شدن قطار انقلاب از ریل ، عین رفتار منافقانه نیست؟ ۴_,سینه چاک نشان دادن خود به ارزشهای انقلاب و دشمنی امروزتان با آمریکا و رییس جمهور سابق و فعلی این کشور را با نامه نگاری و دست دوستی دراز کردن دیروزتان به همین دشمنان نشانه چیست؟ در خاتمه لازم است بدانیم که بزرگترین مصیبت وارده بر نظام و انقلاب ظهور جاهلان انقلابی نما در کشور است بطوریکه خسارت اعمال و گفتار نابخردانه و کج اندیش حاصل از کج فهمیشان برای نظام بسیار سنگین و غیر قابل جبران است

  • اشی
    0

    این رو خب اومدی دکتر اینا روی حکومت قاجاری رو هم سفید کردن ننگ بر دولت گرین کارتی دو تابعیتیها

  • ahmad
    0

    تو که از اونا بدتری طمع ریاست جمهوری بد جوری تو دهنت مزه کرده

  • ناشناس
    0

    کارکن خبرفوری خیلی نامردی نظر دشمنای احمدی نژادرو میزاری چه هیزم تری بهت فروختم خدا نشناس

  • ت
    0

    احمقانه ترین دولت پس از انقلاب زمان ریاست جمهوری همین بابا بود کشور رو بر باد فنا داد...با این ترفند می خوان عوام فریبی کنن شاید دوباره سواری بگیرن...لعنت بر جهل و پوپولیسم...

  • هامون
    0

    زنده باد دکتراحمدی نژاد که شجاعتش بی همتاست و از هیچکسی ترسی نداره و تنها به پشتیبانی ملت سخن میگه و یگانه مسئول صادق و راستگو میباشه.خدا پشت و پناهش باشه و روزبه روز بر عزتش بیافزاید

  • معقول
    0

    امریکا اولین سازنده و تنها استفاده کننده بمب اتمی (هسته ای) است، تمام کشورهای دارای بمب اتمی، علیه هم یک طومار و بلکه کتابها از نقش حقوق بشر دارند، در همین سایتهای فارسی زبان خارجی، براحتی هر نوع انتقاد و گفتن این حقایق سانسور میکنند، هند و پاکستان و اسرائیل عضو NPT (Nuclear Non-Proliferation) نیست، اینها اول بمب اتم ساختند و بعد با حماقت حکومت شاه پهلوی NPT امضا کردند و بخیتار هم قرارداد خرید تسلیحاتی چند روز قبل از 22 بهمن 57 با امریکا لغو و موجب شد امریکا پول النها بر اساس شرط قرارداد بالا بکشد! از دست خیانتها و حماقتها توسط حکام بی لیاقت در تاریخ ایران بسیار است، و بدتر جمهوری اسلامی، هنوز عرق انقلابش خشک نشده بود شعار مرگ مرگ و دشمنی هزینه ساز بیفایده چهل تحمیل کرد! یک چیزی ایرانی جماعت-از ادم عامی تا حاکم- یاد گرفته، یعنی هر غلطی دلش میخواهد میکند و بعد مسئولیتش قبول نکند! راهش خوب بلند! ایرانی جماعت را مغرشویی کردن با توهم تمدن چندهزارساله، از سال 157 تاکنون براساس تخمین بالغ دو تریلیون دلار خسارت به منافع ملی ایران بخاطر سیاستهای غلط حکومتیها بر مردم ایران تحمیل شد، امرکیا و متحدانش نقش اصلی با تحریم داشتند. ترامپی ها به تنهایی 200 میلایرد دلار خسارت زدند به منافع ملی ایران! اینها همه رسانه داخلی و خارجی سانسور میکنند! همزمانی سانسور اپوزیسیون و پوزیسیون جمهوری اسلامی در قسمت گفتن حقایقی گاهی شگفت انگیز است! جهان جنگل دروغهای دوگانه دیکتانوری-دموکراسی است، دنیا مملو از پلشتی سیاسی کارها است، میلیاردها دلار در قضیه کرسنت به منافع ملی خسارت وارد شد بخاطر رشوه چند هزار دلاری! محمدخان قاجار جنایت زیاد کرد ولی بعد 100 سال دوبراه ایران به حدود صفوی رساند و اما از شدت حمقات بخاطر توبیخ دوتا سرباز خربزه خور سرش برباد رفت، نادرشاه جهانگشا را از فرط بدبینی (کور کننده پسرش) آخر سر چند خائن اردویش کشتند! داستان حماقت و جنایت ایرانی جماعت تمامی ندارد! همه میدانند جمهوری اسلامی باید توان بازدارندگی داشته باشد و اما نباید حماقت امپراتوری کند که میکند! افسانه هخامنشی بخش بزرگی ایرانی جماعت دیوانه و مالیخولیایی کرده باعث نسل سوزی چهل سال و دهها سال بعد!و اگر سر قضیه هسته ای و موشکی و منطقه ای کوتاه بیاد عاقبتش بدتر لیبی قذافی است، اگر گکوتاه نیاید میشود حدفاصل کره شمالی و عراق صدامی، یعنی چون غنی است هیچ وقت کره شمالی نمیشود، و چون در دست مفسدان خائن و مافیای محتکری است که خدا وشرف و حق الناس برایشان پشیزی ارزش ندارد! بطور مصنوعی قحطی درست میکنند و میلیون نفر رد فقر و مرگ بخاطر دزدی و رانت! به این میگونند آچمز مردم در زندان کشور مفلوک!

  • معقول
    0

    امریکا اولین سازنده و تنها استفاده کننده بمب اتمی (هسته ای) است، تمام کشورهای دارای بمب اتمی، علیه هم یک طومار و بلکه کتابها از نقش حقوق بشر دارند، در همین سایتهای فارسی زبان خارجی، براحتی هر نوع انتقاد و گفتن این حقایق سانسور میکنند، هند و پاکستان و اسرائیل عضو NPT (Nuclear Non-Proliferation) نیست، اینها اول بمب اتم ساختند و بعد با حماقت حکومت شاه پهلوی NPT امضا کردند و بخیتار هم قرارداد خرید تسلیحاتی چند روز قبل از 22 بهمن 57 با امریکا لغو و موجب شد امریکا پول انها بر اساس شرط قرارداد بالا بکشد! از دست خیانتها و حماقتها توسط حکام بی لیاقت در تاریخ ایران بسیار است، و بدتر جمهوری اسلامی، هنوز عرق انقلابش خشک نشده بود شعار مرگ مرگ و دشمنی هزینه ساز بیفایده چهل سال تحمیل کرد! یک چیزی ایرانی جماعت-از ادم عامی تا حاکم- یاد گرفته، یعنی هر غلطی دلش میخواهد میکند و بعد مسئولیتش قبول نکند! راهش خوب بلند! ایرانی جماعت را مغرشویی کردن با توهم تمدن چندهزارساله، از سال 1357 تاکنون براساس تخمین بالغ دو تریلیون دلار خسارت به منافع ملی ایران بخاطر سیاستهای غلط حکومتیها بر مردم ایران تحمیل شد، امریکا و متحدانش نقش اصلی با تحریم داشتند. ترامپی ها به تنهایی 200 میلیارد دلار خسارت زدند به منافع ملی ایران! اینها همه رسانه داخلی و خارجی سانسور میکنند! همزمانی سانسور اپوزیسیون و پوزیسیون جمهوری اسلامی در قسمت گفتن حقایقی گاهی شگفت انگیز است! جهان جنگل دروغهای دوگانه دیکتانوری-دموکراسی است، دنیا مملو از پلشتی سیاسی کارها است، میلیاردها دلار در قضیه کرسنت به منافع ملی خسارت وارد شد بخاطر رشوه چند هزار دلاری! محمدخان قاجار جنایت زیاد کرد ولی بعد 100 سال دوباره ایران به حدود صفوی رساند و اما از شدت حماقت بخاطر توبیخ دوتا سرباز خربزه خور سرش برباد رفت، نادرشاه جهانگشا را از فرط بدبینی (کور کننده پسرش) آخر سر چند خائن اردویش کشتند! داستان حماقت و جنایت ایرانی جماعت تمامی ندارد! همه میدانند جمهوری اسلامی باید توان بازدارندگی داشته باشد و اما نباید حماقت امپراتوری کند که میکند! افسانه هخامنشی بخش بزرگی ایرانی جماعت دیوانه و مالیخولیایی کرده باعث نسل سوزی چهل سال و دهها سال بعد!و اگر سر قضیه هسته ای و موشکی و منطقه ای کوتاه بیاد عاقبتش بدتر لیبی قذافی است، اگر کوتاه نیاید میشود حدفاصل کره شمالی و عراق صدامی، یعنی چون غنی است هیچ وقت کره شمالی نمیشود، و چون در دست مفسدان خائن و مافیای محتکری است که خدا وشرف و حق الناس برایشان پشیزی ارزش ندارد! بطور مصنوعی قحطی درست میکنند و میلیون نفر در فقر و مرگ بخاطر دزدی و رانت! به این میگونند آچمز مردم در زندان کشور مفلوک!

  • مجیددوشی
    0

    دکترمحموداحمدی نژاد.مردی.دلسوزفداکاره.ازجنس.مردم..مرسی که هستی.پاینده دکتراحمدی نژادپاینده ایران

    نظرات شما -
    • امین
      0

      ای کاش یکبار دیگه ایشون تایید بشه و رای بیاره و حال و روز شماها را بعد از 8 سال ببینم. درسته با خاک یکی میشیم حداقل امثال تو میفهمی ریشه مشکلات از کجاست

  • بهنام
    0

    درود به شرف دکتر احمدی نژاد

  • محمود
    0

    دوست دارم آقای احمدی نژاد رئیس جمهور شود میدانم که اگه ایشان مورد تائید بزرگان هستند اگر رییس جمهور شوند آقای قالی باف و آقای رئیسی ( روسای مجلس و قوه قضاییه ) هر دو در مقابل ایشان تسلیم خواهند شد و بساط هر نوع گلایه و کینه توزی ها برچیده خواهد شد چون ایشان مورد تائید هستند

    نظرات شما -
    • جهان
      0

      تحلیل درستی نکردی اگه او بیایید هیچ سازگاری با انهانخواهد کرد

  • محمود
    0

    اگه این بار شورای نگهبان با ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد مخالفت کند پرونده تک تک اعضای شورای نگهبان را در سایت ها در معرض دید مردم خواهد گذاشت . چون چند سال قبل مهر تائید بر پیشانی ایشان خورده است.

  • مهدی
    0

    الان اگه دستت بند بود و شما سهمی داشتید این حرفها را نمیزدی ۸سال تو این مملکت چکار کردی اینقدر سیاست نداشتی ۲۰روز رفتی تو خانه نشستی حالا چی میگی

  • سید محسن موسوی
    0

    بسمه تعالي با سلام اين حرفهايي كه ايشان زده صد در صد قبول دارم فقط برخی اعتقادات ایشان مشکل دار است و یک سوال من این است چرا الان این حرفها را می زند قبلا ساکت بود گاهی هم از اسرائیل و آمریکا دفاع می کند که با این حرفها نمی سازد و الله العالم

  • ناشناس
    0

    احسنت اگر اینها به سخنان رهبری گوش می دادند امروز این وضعیت نداشتیم چقدر رهبری از دست اینها تحمل کند خدا صبرش دهد

  • غفاری
    0

    دمت گرم جناب احمدی نژاد... این آقایون با فیس و افاده چنان موضع می گیرند که گویا این حضرات بلدچی تمام مذاکرات دنیا هستند و از حادثه کربلا هم درس مذاکره می گیرند ..... ولی الان بدجوری رسوا شده اند و مردم هم دانستند که حکمرانی به داشتن ریش پرفسوری و با کلاس بودن نیست اما به بهای شهادت فخری زاده و نابودی نیروگاه نطنز .....

    نظرات شما -
    • علی
      0

      عوامفریبی نکن حرفهای احساسی نزن برجام خیلی هم خوب بود ارباب هات نگذاشتند جون بگیره بجای پاسخگویی انگار طلب کار هم شده اید ؟؟؟

  • جواد
    0

    اگه دوتا آدم درست کار در مملکت باشد به نظرمن یکی ازآنها احمدی نژاد است . درود برشرفت احمدی نژاد.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      درست کار دومی هم حتما" خودتی آقا جواد .

  • کاظم حسین نسب
    0

    طفلکو چون تو بازی راه نمیدن داره میسوزه . نمیخواد دم از حقوق مردم بزنی وقتی خودت سال88 اونارو خس و خاشاک خطاب کردی

  • شاد پر
    0

    دوباره سر و کله بگم بگم پیدا شد. خدا بخیر کنه

  • احمد
    0

    از این دولت بعید نیست

  • بینام.
    0

    احمدی نژاد و مسولین روزنامه کیهان دقیقا در زمین اسراییل بازی می کنند. خیلی مشکوکند تاریخ بعدا ثابت خواهد کرد اینان جاسوسان اسراییل هستند در لباس خودی.

    نظرات شما -
    • بینام
      0

      غلط کردم این نظرراگذاشتم حنسش خوب بود زیادی زده بودم

    • حق گو
      0

      عجب حنسی بوده لامسب خخخخخخخخ

  • همشهری
    0

    سطح آگاهی و شعور ملت ها دیگه بالا رفته همه میدونن که پیروزی در انتخابات صرفا" نه به خاطر این است که برنده انتخاب بر دیگر نامزدها برتری داره بلکه باید بتونه از یک حقه انتخاباتی استفاده کنه تا پیروز میدان بشه .

  • احمد
    0

    ادمین محترم خبری فوری لطفا گفتگوی تلویزیونی آقای مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی که در سال 1394 انجام شده را تهیه کنید وبه مردم نشون بدید هر چه درمورد برجام گفته درست از آب درامده است خواهشا این کار را بکنید

    نظرات شما -
    • امین
      0

      برجام که خیلی هم خوب بود دسته خودتون خراب کرد طلب کار هم هستید انگار؟؟

  • احمدی
    0

    با سلام ، عملکرد احمدی نژاد در ۸ سال مسئولیت اجرایی کشور با بالاترین درآمد ارزی کشور معادل ۸۰۰ میلیارد دلار بر کسی پوشیده نیست . تمام طرحهای او با شکست مواجهه شد ، از مسکن مهر تا بنگاههای زودبازده تا بی اعتنایی به قطعنامه های ضد ملی شورای امنیت سازمان ملل و عادی شدن اختلاس و غیره .

    نظرات شما -
    • علی
      0

      این چرندیات رو از کجا میگی - این سیستم تشنه به خون احمدی نژاده اگه کوچکترین نقطه ی سیاهی بود تا الان اعدامش کرده بودن مرد حسابی

    • امین
      0

      آفرین که واقعیت را گفتی. کشورهای عربی آن زمان با فروش نفت 110 دلاری و استفاده از رکود در غرب ، سهام بسیاری از شرکت های غربی را خریدند این آقا عمده طرح هاش غیرکارشناسی بود. و جالبه ببینید خزانه را با چه شرایطی تحویل داد. این آقا باید محاکمه بشه روزی. این ملت فراموشکار هم حقشونه هر چی سرشون بیاد... هرچند شخصا معتقدم مشکل ما از انتخاب رییس جمهورها نیست و بهمین دلیل دیگه رای نخواهم داد

  • الا مراد
    0

    درود بر احمدی نژاد شیر مرد ایرانی درود. درود. درود حرف دل ملت را می زنید کسی که توان باری ندارد بر ندارد اگر زور بزند کمرش می شکند وحالا هم

  • احسان
    0

    نو که رئیس جمهور بودی هیچ غلطی نکردی برو خونت بشین دست از سر این مردم بردار

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای احمدی نژاد شما از نظر نظام جمهوری اسلامی و مردم متعهد و مسلمان و وطن پرست ضد انقلاب محسوب می شوید. و خودتان هم این تعبیر را بیشتر از هر تعریفی دوست دارید. پست ریاست جمهوری بزرگتر از ظرفیت شما بود و شما را دچار خود شیفتگی مفرط کرده است. حالا زور میزنید که دیده شوید. در حالیکه برای کسانی که باز شاهی را روی سرتان نشاندند و شما برای خنده روزگار رئیس جمهور کردند تاریخ مصرفتان تمام شد. آنها کارشان را با شما انجام دادندو شما را به سطل انداختند. با خودت فکر کن چه رئیس جمهوری بودی که تمام یارانت به جرم اختلاس و رشوه و زد وبند و غارت بیت المال در زندان هستند. و تو رئیس آنها بودی آزاد هستی؟ به قول آقای اژه ای این مسئله حکمت دارد. به نظر شما حکمت آن چیست؟ اگر دلت برای مردم می سوزد هر چه خوردی پس بده.

  • علی
    0

    دراینکه در دولت احمدی نژاد وضعیت معیشت مردم و اشتغال جوانان خیلی بهتر از این دولت بود شکی نیست . خیلی از مردم بوسیله مسکن مهر صاحب خانه شدن . سراغ دارم تعدادی با استفاده از یارانه صاحب خودرو شدند . درمان رایگان مصدومین تصادفات در دولت ایشان صورت گرفته . پرتاب موشک های ماهواره بر . برگزاری جشن انرژی هسته ای . طرح تکریم ارباب رجوع در ادارت و خدمات دیگری که قابل ستایش هست . ولی در دوسال اخر حکومت وی عده ای خان زاده گراهای تحرم مملکت را به امریکا و اسرایل دادند باید سراغ انها رفت . خداوند از سر تقصراتشان نگذرد و پدرشان را نیامرزد .

    نظرات شما -
    • امین
      0

      آقای علی خان که مثل همفکرانت ، روی هوا حرف میزنی اولا احمدی نزاد چه خزانه ای تحویل گرفت و روحانی چی ؟ دوما نفت احمدی نزاد 110 دلاری بود همین کشورهای عربی سهام کلی از شرکت های غربی را خریدند این آقا این همه پول را چکار کرد؟ خزانه را چطور تحویل روحانی داد ؟ وقتی واقعیت را بفهمید سر به کوه خواهید گذاشت امثال تو در آخر مگه زمان روحانی شدیدترین تحریم ها اعمال نشد؟؟ که مجبور شدند جیب ملت را در بورس بزنند... اینها را نمیبینی؟؟ مرد حسابی تحریم های فعلی شدیدتریت تحریم های تاریخ ماست چرا بدون سند حرف میزنی؟؟ ولی دیگه بازی تمامه... رای بی رای

  • ایرانی
    0

    تمام کامنتها را خوندم فقط این کامنت چون عین واقعیت بود پسندیدم/// فساد دور و بری ها و مدال افتخار رانت و اختلاس و دزدی و زندان بر گردن معاون اول ایشان آقای رحیمی ، سپس اسفنیار رحیم مشایی بعد هم بقایی و گم شدن دکل نفتی و مدرک تقلبی دکترا کردان افتخار سیاست خارجی ونزوئلا و بغل کردن مادر هوگو چاوز ، ماجرای هاله نور ، بیشترین برداشت از صندوق ذخیره ارزی درحالیکه بالاترین رقم فروش نفت را داشتند بنزین را ۸۰ تومان تحویل گرفته و ۱۰۰۰ تومان تحویل دادند تورم بالای چهار ساله دوم استیضاح وزرا درحدی که اگر یک وزیر دیگرشان استیضاح میشد کل کابینه منحل و میبایست رای اعتماد مجدد میگرفت و برکناری شبانه وزرا و نمونه هایی مثل متکی، ماجرای هاله نور ، توسل به جن ها و احضار آنها توسط دوستان نزدیکش مانند مشایی و بقایی که اکنون در زندانند ، خس و خاشاک نامیدن ملت ، کسی که قطع نامه شورای امنیت را کاغذپاره میخوند ولی در عمل درمانده و سر در گم در سیاست و اقتصاد و تجارت بود، ماجرای علی آبادی از وزارت ورزش به عنوان وزیر نفت و رئیس دوره ای اوپک !!! که مضحکه خاص و عام شد و ..... احسنت بر این حافظه تاریخی ملت!!!!!!

  • ایرانی
    0

    همه این مصیبت ها و مشکلات و هزینه های امروز نتیجه سنگ هایی است که این آقا در ۸سال در چاه انداخت. اگر قطعنامه‌ها و تحریم های زمان احمدی نژاد که آنها را کاغذ پاره می‌دانست نبود نیازی به برجام و مذاکره نبود که حالا طلبکار هم شده

  • ممد
    0

    محمود چی میگی ؟!!

  • یوسف هارون رشیدی
    0

    دورد خدا بر دکتر احمدی نژاد بخدا قسم ، اگر مسلمانی هست تو این مملکت فقط دکتر احمدی نژاد است خدا حفظ کنه شما را

  • ناشناس
    0

    عوام فریب هوچی دروغگو قدرت طلب دیکتاتور!

  • بیچاره
    0

    برای آینده فرزندم رای بی رای%

  • بختیاری
    0

    چرا موقع انتخابات همه خوب میشن و افشا گری میکنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟