سخنگوی سازمان غذا و دارو:

برای خرید ۶۰ میلیون دُز واکسن اسپوتنیک با روسیه مذاکره کرده‌ایم

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: برای تامین ۶۰ میلیون دُز با طرف های روسی برای چند ماه آینده مذاکره شده است.

برای خرید ۶۰ میلیون دُز واکسن اسپوتنیک با روسیه مذاکره کرده‌ایم

کیانوش جهانپور گفت: با توجه به استقبال افرادی که در فاز یک واکسن اسپوتنیک دریافت کرده بودند برای تامین ۶۰ میلیون دزُ با طرف های روسی برای چند ماه آینده مذاکره شده است و این ۶۰ میلیون دُز بطور جداگانه از محل تولیدات موسسه گامالیا روسیه خریداری می شود.

منبع: صداوسیما

66

حجم ویدیو: 20.59M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • جمعه
    0

    یکسال و اندی از فراگیری کرونا میگذرد شما کارتون شده گفتار درمانی.اما اعضای ستاد کرونا واکسیناسیون را انجام داده اند.اما کشورهای همجوار مثل امارات و ترکیه و کویت و کشور دوستمان ونزوئلا بصورت نمادین واکسیناسیون انجام دادند.خوشبحال ملت ایران که خادمینی مثل تو و نمکی و رحمانی فضلی دارند.

  • ناشناس
    0

    بزک نمیر بهار میاد کمپوزه با خیارمیاد.مثال الان ماست

  • بر
    0

    همین که شما میگین اسراییل بد است تمام دز اول واکسیناسیون مردمش را کامل زده بطوریکه مردمش جشن گرفته بودن کاشکی این حکومت ایران هم مردمی بود ولی افسوس...

  • م.م.
    0

    بجای این مذاکرات یه مذاکره ای هم با آقایون دولت خودتون بکنید. شما انقدر دوگانگی در تصمیم گیری و سومدیریت و عدم هماهنگی با سایر بخش ها دارید که نتیجه میشه راههارو برای سفر باز میکنند و سلامت مردم و امنیت روانی و اقتصادی شغل های آزاد و روح و جسم خانواده هارو بخطر میندازند. فقط شما بیشتر یاد گرفتید مردمو بترسونید و آمار فوتی هارو اعلام کنید. خدا میدونه چه هماهنگی برای وارد کردن واکسن دارید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها