کشتی‌گیر ایرانی:

اول فکر کردم اعزامم به قهرمانی آسیا شوخی است

قهرمان سنگین وزن جام دانکلوف تاکید کرد که با وجودی که قرار است یک هفته بعد از جام دانکلوف در آلماتی کشتی بگیرد، اما انگیزه کافی برای موفقیت در قهرمانی آسیا را دارد.

اول فکر کردم اعزامم به قهرمانی آسیا شوخی است

امین طاهری در گفت‌وگویی در مورد کسب مدال طلای جام بین المللی دانکلوف اظهار داشت: خیلی حریف جدی در این رقابت‌ها نداشتم، اما شرایط خودم خوب بود و وضعیت آمادگی‌ام جوری بود که می‌توانستم خیلی راحت حریفان بهتر را هم شکست دهم.

این کشتی گیر تهرانی در مورد اینکه 24 ساعت بعد از بازگشت از بلغارستان قرار است همراه تیم ملی عازم مسابقات آسیایی شود، تصریح کرد: 6 صبح به تهران رسیدم، من را مستقیم از فرودگاه به خانه کشتی آوردند و ابتدا که نماینده فدراسیون به من گفت قرار است در آلماتی کشتی بگیرم، فکر کردم دارد شوخی می‌کند. بعد متوجه شدم که تست کرونای امیرحسین زارع مثبت شده و کادرفنی صلاح دانسته من به این رقابت‌ها بروم. البته شرایط ویژه‌ای هم بود و نمی‌شد دیگر در فاصله یک روز تا اعزام تصمیم دیگری گرفت.

طاهری با اشاره به اینکه بدنش شاید خسته باشد اما انگیزه اش زیاد است، تاکید کرد: خستگی سفر در بدنم هست، اما قطعا انگیزه بالایی خواهم داشت. در این فاصله باید با کمک بزرگترها و کادرفنی خودم را جمع و آماده مسابقه کنم. باید کشتی‌های خوبی در قزاقستان بگیرم. من هدفم کسب مدال المپیک است، آسیایی هم می‌تواند مقدمه‌ای برای هدف بزرگم باشد و یک محک جدی خواهم خورد.

وی در خاتمه برای رقیبش آرزوی سلامتی کرد و گفت: امیدوارم امیرحسین زارع زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد و به اردو و مسابقات برگردد.

منبع: تسنیم

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها