اختلاف تازه بین وزارت بهداشت و ستاد کرونا/ تکذیب سیاه شدن وضعیت کرونایی در ۶۳ شهرستان کشور

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با تأکید بر اینکه رنگ‌بندی جدید استان‌ها باید توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود، گفت: رنگبندی اعلام شده در روز ۲۶ فروردین صحت ندارد.

اختلاف تازه بین وزارت بهداشت و ستاد کرونا/ تکذیب سیاه شدن وضعیت کرونایی در ۶۳ شهرستان کشور

دکتر علیرضا رئیسی با بیان اینکه مبنای رسمی اعلام رنگ بندی کرونایی شهرها، ستاد ملی مقابله با کرونا است،‌ اظهار کرد: رنگ بندی جدیدی که اعلام شده است صحت ندارد و می‌بایست رنگبندی که ستاد اعلام می‌کند و توسط وزارت کشور به استان‌ها ابلاغ می‌شود مبنای کار قرار گیرد.

وی افزود: از نظر تغییر آماری ۶۳ شهر در وضعیتی هستند که از شاخصی که برای رنگ قرمز در نظر گرفتیم فراتر رفته است به همین دلیل این تعبیر به کار برده شده است که وضعیت سیاه رنگ است.

رئیسی تاکید کرد: رنگ سیاه به هیچ وجه درست نیست.

این در حالی است که با آمارهای تازه وزارت بهداشت و نرم‌افزار ماسک؛ ۶۳شهرستان در وضعیت سیاه، ۸۵ شهرستان در وضعیت فوق قرمز، ۱۷۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۷۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۹ شهرستان در وضعیت زرد و تنها هفت شهرستان در وضعیت آبی کرونا هستند.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • سید
    0

    وقتی نهاد تصمیم گیری می شود استانداری و گردشگری وضعیت کشور بهتر از این نمی شود وقتی نهاد اصلی که تمام آمار و ارقام دست آنها است قدرت تصمیم گیری ندارند و رئیس گردشگری برای مردم تصمیم می گیرد نتیجه می شود این شاید تلخ و ناراحت کننده باشد ولی این تازه اول راه است و خدا می داند تا این موج تمام شود چه اتفاقات و خبرهای ناخوش در راه است . چه کسی جوابگوی این تصمیم اشتباه و باز شدن راهها در نوروز است چرا آنهایی که مقصر اصلی هستند پشت دیگران پنهان می شوند مگر جان مردم ارزشی ندارد. در تمام کشورها وزارت بهداشت حرف اول و آخر را می زند در کشور ما سازمان گردشگری و استانداری ها باعث تاسف است حالا این دو نهاد بیایند و سود حاصل از گردشگری 13 روز عید را مقایسه کنند با تلفات مرگ ومیر مردم ببینند که می ارزید بخاطر 13 روز این همه تلفات و بسته شدن مشاغل و به چالش کشیدن مملکت در این برهه از زمان , باعث تاسف است برای همه آنهایی که با تصمیماتشان زندگی بد این روزهای مردم را بیشتر به چالش کشیدند و می خواهند با پرداخت میانگین 45000 تومان رونق به زندگی مردم بدهند .( خبر فوری اگر دنبال جناح سیاسی هستی می توانی انتشار ندهی کامنت من را مهم نیست مردم خودشان می فهمند مصوبان این اتفاق چه کسانی هستند)

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      تا جاییکه من فهمیدم خبر فوری جناح بندی نمیکنه ولی توهین و تهمت و یا هر کامنتی در مورد رهبری رو منتشر نمیکنه.

    • مهدی
      0

      و همینطور لعنت به هرکسی و الفاظ زشت رو هم منتشر نمیکنه

  • خ
    0

    از ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت، تقاضا دارم از رنگ بنفش هم اسفاده کنید چون بسیار رنگ قشنگی هست و میتوانید ترکیبی هم باشد مثلا گربه ای باتشکر از زحمات ستاد مبارزه و مخصوص حجت السلام نمکی و حجت السلام روحانا

  • هادی
    0

    روزگار مردم سیاه شده از فقر و کرونا و بیکاری و گرانی

  • پروین
    0

    با کتمان و انکار که وضعیت درست نمی شود. این زندگی ماست. مجبوریم بیرون باشیم. دیگر سیاه و قرمز هم فرقی ندارد. همه ی کشور هم که سیاه شود فایده اش چیست... وقتی به فکرمان نیستید و زندگی ما مثل قبل است... بدون هیچ محدودیت و قرنطینه جدی، همه سرکار هستیم.

  • محمد
    0

    با تشکر از دوست عزیزمان خ و با تشکر از نمکی دوست داریم نمکی نمکی نمکی نمکی

  • کاربر ناشناس
    0

    برا ازاد کردن واردات واکسنهای خارجی توسط بخش خصوصصصصی اونم زمانی که تولیدات داخلی بزودی قراره وارد بازار بشه باید قبلش وضعیت سیاه بشه دیگه.

    نظرات شما -
    • چچج
      0

      برای دلال بازی؟ آره دقیقا

    • علی
      0

      کدوم واکسن؟؟؟؟!!!؟؟؟

  • اسماعیل نوغانچی صالح
    0

    به نظرم باید رنگهای جدیدی پدید بیاورید تا مرداد که این دولت مردم فریب هست

  • محمد اکبری
    0

    حالا رنگ شهر های ایران را سیاه سیاه جلوه کنید،دیگه دست شما رو شده است.خواهشا از دسمنی با مردم دست بردارید و یکبار هم که شده با مردم رو راست باشید و مطمین باشید مردم همانند گذشته در کنار شما خواهند بود.یا حق

  • حق گو
    0

    ما که رفتنی هستیم ماندهای مقصر تاوانش میدن به حق امام زمان عج یک هفته اس کرونا گرفتم حالم بده از قوم وخیش تهرانی انگار تو داهات حلوا پخش میکردن عید تهرانیا ریخته بودن داهات الوده مان کردن هر سرم میری میزنی صد هزار خرج داره حالا پولش جهنم خدا کنه زنده بمانیم نمیشد در وباز نکرد چون عمو دایی خواهر برادر بودن اومده بودن خاک بر سر مدیریتشان

  • ناشناس
    0

    به حق گو امیدوارم که حالت خوب بشه.برات دعا میکنم.عیدهم به فامیلت میگفتی به خاطر کرونا امسال مهمان نمی پذیرم .من پدر و مادر ندارم برادرم هر چی اصرار کرد که با فامیل در خانه اش جمع بشیم من به خاطر یه دونه بچم قبول نکردم .نه گفتن رو یاد بگیر برادرم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها