چه کسانی پشت صحنه فیلترینگ تلگرام بودند؟

72درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی خبرفوری، نهادهای غیرپاسخگو را عامل فیلترینگ دانستند

با رفع فیلتر تلگرام که گفته می شود به دستور رئیس جمهور صورت گرفته است، این سوال پیش روی مردم قرار گرفته که چه افرادی پشت پرده فیلتر تلگرام بودند؟

72درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی خبرفوری، نهادهای غیرپاسخگو را عامل فیلترینگ دانستند

به گزارش خبر فوری ، به دلیل اغتشاشات هفته گذشته، به طور موقت پیام رسان تلگرام فیلتر شد. با این وجود برخی تاکید داشتند که تلگرام باید برای همیشه فیلتر شود.

فارغ از اظهارنظرهای برخی مقامات قضایی که به درستی دغدغه سوءاستفاده ها از فضای مجازی را داشتند، بودند افرادی که به دلایلی نامعلوم از تداوم فیلترینگ تلگرام دفاع می کردند.

این درحالیست که بسیاری از کسب و کارهای تلگرامی به دنبال فیلتر تلگرام از رونق افتاده و بیکاری افزایش پیدا کرده بود.

براساس یک نظرسنجی که سایت خبر فوری صورت داد و بیش از 7500 نفر در آن شرکت کردند، 72/6درصد شرکت کنندگان، دست نهادهایی که نمی خواهند پاسخگو باشند را در پشت پرده این فیلترینگ می دیدند.

گزینه دیگری که در این نظرسنجی بیشترین رای را آورده بود، سوءاستفاده رسانه های معاند از فضای مبهم رسانه ای بود که 14/8درصد از شرکت کنندگان آن را انتخاب کرده بودند.

در این نظرسنجی فقط 12/6درصد موافق فیلتر تلگرام بودند و فکر می کردند که فیلترینگ تلگرام می تواند به نفع مردم و حافظ حریم خصوصی زندگی آنها باشد.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رضا
    0

    از حق نگذریم کانال های خبری و یا معروف دست و پا زدن کلی پول دادن ممبر جمع کردن و درامد داشتن بدون اینکه کار مفیدی بکنن یا چیزه سنگینی بلند کنن ماهی چند ده میلیون درامد دارن وگرنه مجبور میشدن برن کارگری برای 800 هزار تومن

    نظرات شما -
    • جواد رسالتی
      0

      فقط کانال های تلگرامی دنبال رفع فیلتر بودن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها