فرماندار شهرستان کهگیلویه:

وضعیت بیمارستان دهدشت تکان دهنده است

فرماندار شهرستان کهگیلویه با توجه موج افزایشی کرونا در شهرستان، همکاری مردم با کادر درمان را تنها راه قطع زنجیره ویروس کرونا عنوان کرد.

وضعیت بیمارستان دهدشت تکان دهنده است

دارا کریمی‌نژاد در بازدید از وضعیت بیمارستان معین امام خمینی(ره) دهدشت که این روزها چشم امید بیماران کرونایی سه شهرستان است آمار بستری بیماران در این مرکز درمانی را تکان دهنده و هشدار دهنده خواند.

وی افزود: افزایش شیوع بیماری کرونا و قرمز شدن وضعیت شهرستان، زمینه اوج گیری موج چهارم بیماری در این شهرستان شده و به همین خاطر مجبور هستیم مطابق مصوبات ستاد مدیریت کرونا محدودیت ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری در روزهای آینده مورد پایش قرار دهیم.

کریمی نژاد همچنین با تاکید براینکه برای قطع زنجیره و شیوع بیماری کرونا، چاره ای جز همکاری همه شهروندان و رعایت همه موارد شیوه نامه‌های بهداشتی است، گفت: مردم عامل اصلی قطع زنجیره بیماری کرونا هستند و با رعایت دستورالعمل‌ها این مهم محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و افزایش آمار بیماران کرونایی بار سنگینی بردوش کادر درمانی وارد خواهد کرد خاطر نشان کرد: لازم است افراد سلامتی خود، خانواده و جامعه اهمیت دهند و شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها