مدیر خاطی مدرسه حکم انفصال از خدمت دریافت کرد

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان از انفصال از خدمت مدیر خاطی یک مدرسه در کرمان در پی تنبیه بدنی که یک ماه پیش توسط او صورت گرفت خبر داد.

مدیر خاطی مدرسه حکم انفصال از خدمت دریافت کرد

به گزارش خبر فوری به نقل از برنا؛ امید سلاجقه، رییس روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، در گفت و گو با خبرنگار برنا در خصوص آخرین وضعیت پرونده دانیال رفیعی گفت: این مدیر در حال حاضر حکم انفصال از خدمت گرفته و پرونده او از طریق مجاری قانونی در حال پیگیری است.

او در پاسخ به این سوال که چرا حجم اخبار مربوط به تنبیه بدنی در کرمان بیش از سایر استان ها به نظر می آید؟ گفت: اینطور نیست که میزان تنبیه در این استان بیش از استان های دیگر باشد، استان کرمان پهناورترین استان کشور است و 1150 کیلومتر بین شمالی ترین و جنوبی ترین مدرسه ما فاصله است. حدود 50 هزار نیرو انسانی در این استان فعالند اما به هرحال پرونده های استان شاید بیش از استان های دیگر رسانه ای شده اند.

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان با بیان اینکه تنبیه بدنی در هیچ شرایطی قابل دفاع نیست، گفت: ما هم مسائل آموزش را به صورت جدی دنبال کردیم و هم اینکه به صورت جدی به دنبال تنبیه معلمان خاطی هستیم به طوری که مدیر آموزش و پرورش استان تنبیه بدنی را خط قرمز استان معرفی کرده و در صورت برخورد شایسته و آگاهانه با دانش آموزان دستور ویژه صادر کرده است.

سلاجقه اظهار کرد: در حال حاضر در خصوص پرونده معلمان و مدیران که با رفتارهای عجولانه و نادرست شرایط نامناسبی برای دانش آموزان ایجاد کرده بودند روال قانونی طی شده و منتظر صدور رای دادگاه و اجرا آن هستیم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حمیدخان
    0

    انفصال از خدمت این مردک باید به همراه پرداخت دیه و محرومیت اجتماعی باشد که زورش را به یک بچه بی دفاع نرساند

  • حمیدخان
    0

    مدیر قاطی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها