مجید صادقی نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر درگذشت +علت مرگ

مجید صادقی حبیب آباد - نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر- پس از مدتها در بستر بیماری بر اثر ایست قلبی امروز چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ از دنیا رفت.

مجید صادقی نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر درگذشت +علت مرگ

زنده یاد مجید صادقی متولد ۱۳۴۸، دارای مدرک تحصیلی لیسانس تئاتر، سال‌های سال به عنوان کارگردان و نویسنده در صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول فعالیت بود.
داستانی خروس، دست نوشته ها، مادر، داستانی پیرمرد و کوهستان، سریال سفر عشق، تله تئاتر عبور از شب و مستند گرنا دوال از سوابق کاری آن نویسنده درد آشنا می باشد.

زنده یادمجید صادقی عناوین و افتخاراتی را در حوزه هنری کسب کرد که می توان به می توان به جایزه بهترین مستند سازمان به خاطر مستند گرنا دوال، جایزه بهترین کارگردانی به خاطر مستند گرنادوال و اعزام به جشنواره میدان ایتالیا مستند گرنا دوال اشاره کرد.

خانواده مرحوم صادقی حبیب آباد پیامی در این خصوص صادر کرده اند که در این پیام آمده است؛

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال والاکرام
در آغازین روزهای فصل بهار مشیت الهی براین قرار گرفت که ازنای دل بانگ
برآوریم .
ای ساربان آهسته ران کا آرام جانم می‌رود
وان دلم که با خود داشتم با دلستانم می‌رود.
بادلی غمگین و چشمانی پرسرشک در عزای عزیزدل‌مان نشسته ایم.
عروج بهاری، هنرمندی توانمند و متعهد، بسیجی مخلص و یادگار هشت سال دفاع مقدس، نویسنده ای دردآشنا اوذکه تراوش قلمش سرشار از عرفان و معرفت و پژواک درد مردم محروم و بیان ایثار شهیدان شاهد و دفاع از ولایت بود.
بدینوسیله خبر عروج و آسمانی شدن هنرمند دیارمان مرحوم مجید صادقی رابه اطلاع عموم هم استانی‌های عزیزمان و مردم شریف بویراحمد بزرگ و اقوام و دوستان می‌رسانیم.
قبل از هر چیز جا دارد از لطف و محبت همه بزرگوارانی که در طول یکسال بیماری عزیزمان به عیادتشان شتافتند و یا با تماس های تلفنی جویای احوالشان بودند، تشکر کنیم.
با توجه به بیماری همه گیر کروناویروس،خود را ملزم به رعایت قوانین و مقررات وضع شده توسط ستاد کرونای استان می‌دانیم. هرچند دوست داشتیم قدوم مبارک‌تان را بر دیدگان‌مان می‌گذاشتید امّا خواهشمندیم برای مراسم دفن پاره تنمان از تجمع خود داری فرمایید.
به گزارش ایسنا، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی درگذشت کار گردان و نویسنده هم استانی استاد مجید صادقی حبیب آباد را تسلیت گفت.
در متن پیام آمده است:
در روزهای پاسداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، خبر آسمانی شدن یکی دیگر از هنرمندان متعهد و انقلابی استان، جامعه هنری را به سوگ نشاند.
مجید صادقی؛ هنرمند مخلص و متعهد عرصه فرهنگ و هنر استان کهگیلویه بویراحمد در آستانه ماه رحمت و مغفرت و پس از تحمل مدت‌ها بیماری به دیار حق شتافت.
او با خلق آثار فاخر و به یادماندنی مکتوب و تصویری و تربیت شاگردانی در این عرصه، نقشی برجسته در رشد هنر استان داشت و اخلاص، انسانیت و عشق به مردمان سرزمینش در آثار ماندگارش موج می زند.
اینجانب فقدان این هنرمند عزیز را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه هنری استان تسلیت می گویم و رحمت واسعه الهی برای آن فرهیخته ارجمند که عمری را در راه هنر متعهد، فاخر و مردمی سپری کرد، از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فاطمه
    0

    جمعیت داره کم میشه ولی امار ازدواج کم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها