واعظی: نشانه‌هایی از حادثه نطنز داریم که نشان می‌دهد اسرائیل پشت آن بوده است

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: علی‌رغم اینکه دولت جدید آمریکا اعلام کرده فشار حداکثری ترامپ شکست خورده، اما با حفظ تحریم‌ها نشان می‌دهد همان راه را ادامه می‌دهد.

واعظی: نشانه‌هایی از حادثه نطنز داریم که نشان می‌دهد اسرائیل پشت آن بوده است

محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۵ فروردین) هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره غنی‌سازی ۶۰ درصد و پیام آن به جهان، اظهار داشت: درباره غنی‌سازی ۶۰ درصد طبیعی است که پیام فعالیت‌های ما، پیام صلح‌آمیز است و همه این اقدامات طی یادداشت به آژانس اعلام و هدف آن مشخص می‌شود، بنابراین اهداف ما صلح‌آمیز است.

وی افزود: از سوی دیگر هرچه مذاکرات طولانی می‌شود فشار تحریم بیشتر می‌شود و علی‌رغم اینکه دولت جدید آمریکا اعلام کرده فشار حداکثری ترامپ شکست خورده، اما با حفظ تحریم‌ها نشان می‌دهد همان راه را ادامه می‌دهد.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: هم چنین ما نشانه‌هایی از اتفاق اخیر نطنز داریم که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی پشت آن بوده است؛ تصمیم گرفتیم راجع به زنجیره «آی‌آر ۶» و غنی‌سازی ۶۰ درصد کار‌هایی را انجام دهیم.

واعظی هم‌چنین درباره سفر لاوروف (وزیر امور خارجه روسیه) به تهران نیز گفت: انعقاد تفاهمنامه همکاری در این سفر مورد بررسی قرار گرفته و طبیعی است یکی از موضوعات مورد نیز بحث برجام بوده؛ روس‌ها همواره حمایت خود را اعلام کردند و در این‌سفر هم بر این موضوع تأکید شد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    عجب کشفی کردی چشم نخوری؟

  • علی محمد صادقیان
    0

    یعنی آمریکا و اروپا هیچ نقشی در این خرابکاری نداشتن ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها