۹۰ درصد استان البرز در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد/ بیش از ۸۹ هزار نفر در استان به کرونا مبتلا شدند

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونای استان البرز با بیان اینکه از ابتدا شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از ۸۹ هزار نفر در استان البرز به کرونا مبتلا شدند، گفت: ۹۰ درصد استان البرز در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد.

۹۰ درصد استان البرز در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد/ بیش از ۸۹ هزار نفر در استان به کرونا مبتلا شدند

مهرداد بابایی در خصوص وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان البرز، اظهارداشت: با توجه به اینکه شاهد افزایش بیش از پیش این بیماری در استان البرز هستیم.

وی با بیان اینکه شاهد رکوردزنی مبتلایان به ویروس کرونا در استان هستیم، افزود: در حال حاضر 999 نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونای استان البرز با عنوان اینکه در حال حاضر 90 درصد استان البرز در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد، بیان کرد: از 7 شهرستان استان 6 شهرستان قرمز و یک شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

بابایی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 3 هزار نفر به مراکز درمانی استان البرز مراجعه کردند، تصریح کرد: همچنین در این مدت تست کرونای 1576 نفر نیز مثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون در استان البرز 89 هزار 222 نفر به کرونا مبتلا شده اند، گفت: 50 درصد افرادی که در استان البرز تست PCR انجام داده اند کرونای آن ها مثبت بوده است.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونای استان البرز، گفت: در صورت تداوم این روند با افزایش فوتی های ناشی از این بیماری روبرو خواهیم بود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها