پاکشوما در سال 1402، بزرگترین گروه لوازم خانگی خاورمیانه برای صادرات به کشورهای اروپایی

پاکشوما در سال 1402 ، بزرگترین گروه لوازم خانگی خاورمیانه برای صادرات به کشورهای اروپایی خواهد بود.

پاکشوما در سال 1402، بزرگترین گروه لوازم خانگی خاورمیانه برای صادرات به کشورهای اروپایی

مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما آقای محمود ابراهیمی در همایشی که روز یکشنبه مورخ 22/01/1400 در جمع شرکای تجاری و نمایندگان رسمی فروش اظهار نمودند، با اجرای فاز های 3 و4 توسعه و افزایش سطح زیر بنای تولید تا 000/400 متر مربع، گروه پاکشوما تبدیل به بزرگترین کارخانه لوازم خانگی در سطح کشورهای منطقه خاورمیانه خواهد شد و این تازه شروع ماجراهای بزرگ صنعتی این گروه است!

گروه پاکشوما در سال 1399 با رشد تولید هم اکنون بالاترین سهم بازار را در بازار انواع ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی در اختیار دارد؛ همچنین ایشان عنوان نمودند که قصد داریم با خرید تجهیزات تست و آزمایشگاهی پیشرفته، به زودی آزمایشگاه گروه پاکشوما را مفتخر به آزمایشگاه همکار استاندارد ایران (آکردویته) در انواع محصولات لوازم خانگی (ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،جاروبرقی،یخچال فریزر و کولر گازی) کنیم.

در ضمن بیان داشتند که تجهیزات تولید و تست یخچال فریزر این گروه با همکاری شرکت های comi ایتالیا، ABB سوئیس و تجهیزات رباتیک از طریق KUKA آلمان تامین شده است.

لازم به ذکر است که پاکشوما در سال 1399 یکی از صادرکننده های نمونه در کشور بوده و قصد دارد تا سال 1402 به 15 کشور اروپایی، آفریقایی و آسیایی کالاهای خود را صادر نماید.

گروه پاکشوما در حال حاضر متنوع ترین سبد برندهای لوازم خانگی ( پرتفولیو )را در ایران داراست و با چندین برند اروپایی، آسیایی و ایرانی محصولات تولیدی گروه را به بازار عرضه میکند و در حال توسعه همکاری های تجاری با برندهای مختلف بین المللی بیشتری در سطح دنیا است.

گروه پاکشوما تا چند ماه دیگر از بزرگترین کارخانه تولید کولرگازی و تهویه مطبوع ایران (فاز 3 توسعه) با ظرفیت 000/300 دستگاه در سال رونمایی خواهد کرد.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها