روحانی اهل سنت گلستان: منتخبان ملت در انتخابات خلف وعده نکنند

 امام جمعه اهل سنت بندرترکمن در گلستان با اشاره به ضرورت حضور مستمر مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: نباید اجازه داد قول‌های بی‌سرانجام و خلف وعده برخی منتخبان، همراهی مردم برای شرکت در این رویداد مهم سیاسی را کم‌ کند.

روحانی اهل سنت گلستان: منتخبان ملت در انتخابات خلف وعده نکنند

آخوند حاج عبدالرحمن کر، اظهار داشت: مردم ایران از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در همه عرصه های انتخاباتی حضوری گرم و دلگرم کننده داشتند چرا که معتقدند سرنوشت کشور با حضور و رای آنان ترسیم می شود .

وی بیان کرد: نقدهایی به عملکرد مدیران و مسوولان جامعه و گلایه هایی نسبت به مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد اما مردم زمانی که پای حیثیت و آبروی نظام در میان باشد متحد شده و کنار همدیگر قرار می گیرند.

این روحانی اهل سنت ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم پشتوانه ای بی بدیل برای کشور در سطح بین المللی است و هر چقدر استقبال مردم در انتخابات زیادتر باشد مسوولیت منتخبان هم بیشتر است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان ترکمن گفت: انتخابات ریاست جمهوری پیش رو با توجه به شرایط حساس کشور دارای اهمیت زیادی است و بر این اساس داوطلبان حضور در این عرصه باید برنامه عملیاتی، کارشناسی و براساس واقعیت ارایه دهند تا مردم برای حضور در پای صندوق رای ترغیب شوند.

کر با تاکید بر اینکه دشمن در قالب جنگ روانی همواره به دنبال ایجاد بی‌انگیزگی در مردم است متذکر شد: بی‌اعتمادی و انفعال، بزرگترین آسیبی است که می‌تواند حرکت‌های رو به جلوی انقلاب را دچار خدشه کند.

وی تصریح کرد: در شرایط موجود و با وجود تلاش دشمنان برای کاهش انگیزه رای دهنگان، به هر میزان اصل امانت‌داری و بی‌طرفی از سوی مجریان انتخابات رعایت شود به همان اندازه اعتماد مردم افزایش یافته و شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ رای خواهیم بود.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان روز ۲۸ خردادماه امسال برگزار می شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها