لحظاتی جالب از خوشحالی بسیار زیاد نیمار از حذف بایرن مونیخ توسط پاری‌سن‌ژرمن/ تصاویر

در بازی بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن، بایرن مونیخ با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید، اما با توجه به شکستی که در دور رفت رقابت‌ها متحمل شده بود، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

لحظاتی جالب از خوشحالی بسیار زیاد نیمار از حذف بایرن مونیخ توسط پاری‌سن‌ژرمن/ تصاویر

پاری سن ژرمن در شبی که بدشانس بود و سه بار توپ را به دیرک دروازه بایرن مونیخ زد، در نهایت علیرغم شکست 0-1 مقابل بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافت.

در همان دقایق ابتدایی و در شلوغی محوطه جریمه بود که با اشتباه مدافعان بایرن این نیمار بود که در مقابل دروازه صاحب فرصت گلزنی شد، اما مانوئل نویر با خروج خود ایستادگی کرد.

در ادامه جاشوا کیمیچ، هافبک آلمانی بایرن مونیخ در پشت محوطه جریمه پاری سن ژرمن موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 28 نیمار در سمت راست محوطه جریمه بایرن مونیخ و با حرکتی تکنیکی فرصت داشت دروازه حریف را باز کند، اما ضربه او ابتدا به دست نویر و بعد به دیرک دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 37 باز هم نیمار با حرکتی تماشایی کینگزلی کومان را از پیش رو برداشته و از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد، اما او باز هم بدشانس بود و ضربه فنی او به دیرک خورد.

اما بدشانسی های نیمار در دقیقه 39 تکمیل شد و او روی پاس عمقی امباپه در موقعیتی تک به تک تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما این بار ضربه زمینی او به دیرک برخورد کرد.

اما بر خلاف جریان مسابقه این بایرن مونیخ بود که در دقیقه 40 به گل اول دست یافت. ضربه زمبینی کومان توسط کیلور ناواس مهار شد و در ریباند این اریک چوپو موتینگ بود که با ضربه سر موفق به گلزنی شد.

نیمار جونیور که در این بازی، بهترین بازیکن زمین هم شد، پس از بازی خوشحالی هایی فراتر از حد انتظار از خود بروز می‌داد به طوری که رفتار او به طور ویژه‌ای مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

 عکس؛ خوشحالی فراتر از حد نیمار؛ انتقام اشک‌هایش را می‌گرفت

نیمار جونیور پس از شکست مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته، اشک می‌ریخت و گریه‌ی او سوژه شده بود اما اکنون او به طور خاصی خوشحالی کرد و این بار این شادی زیاد از حد او بود که مورد توجه قرار گرفت به طوری که انگار او می‌خواست انتقام اشک هایی که پس از باخت در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل قبل ریخته را بگیرد.

 نیمار

نیمار به طور ویژه‌ای فریاد می‌زد و هوار خوشحالی سر می‌داد و همین مسئله موجب شد که برخی از کاربران شبکه های اجتماعی بگویند که نیمار به دنبال گرفتن انتقام اشک هایش در فینال گذشته بوده است و می‌خواسته به طور ویژه‌ای از بایرن مونیخ انتقام بگیرد و اکنون موفق به انجام این کار هم شده است.

 نیمار

باید دید که پاری سن ژرمن در این فصل از رقابت ها موفق به قهرمانی می‌شود یا باز هم به مشکل بر می‌خورد.

منبع: فوتبالی

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها