فرانسه آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصد توسط ایران را محکوم کرد


24 فروردین 1400 - 23:51
6075e8fdae8ff_6075e8fdae90d
کاخ الیزه فرانسه شامگاه سه‌شنبه اعلام ایران برای آغاز غنی سازی 60 درصد را محکوم کرد.

کاخ الیزه فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد که پاریس اعلام ایران درباره آغاز غنی‌سازی 60 درصد را تحولی جدی دانسته که نیازمند واکنشی هماهنگ شده از سوی کشورهای مشارکت کننده در مذاکرات هسته‌ای است.

کاخ الیزه فرانسه در ادامه اضافه کرد که این هماهنگی‌ها در حال انجام است.

«جن ساکی»،‌ سخنگوی کاخ سفید نیز ساعتی پیش گفت که اعلام تحریک آمیز ایران درباره غنی سازی اورانیوم تا 60 درصد را جدی می‌گیریم.

کاخ الیزه فرانسه شامگاه سه‌شنبه اعلام ایران برای آغاز غنی سازی 60 درصد را محکوم کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6075e8fdae8ff_6075e8fdae90d
24 فروردین 1400 - 23:51

کاخ الیزه فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد که پاریس اعلام ایران درباره آغاز غنی‌سازی 60 درصد را تحولی جدی دانسته که نیازمند واکنشی هماهنگ شده از سوی کشورهای مشارکت کننده در مذاکرات هسته‌ای است.

کاخ الیزه فرانسه در ادامه اضافه کرد که این هماهنگی‌ها در حال انجام است.

«جن ساکی»،‌ سخنگوی کاخ سفید نیز ساعتی پیش گفت که اعلام تحریک آمیز ایران درباره غنی سازی اورانیوم تا 60 درصد را جدی می‌گیریم.

منبع: فارس

38

نظرات 18
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 2 0 پاسخ 1400/1/25 -13:19

فرانسه نکبت خرابکاری نطنزو محکوم نکردی. غنی سازیو محکوم میکنی بیشرفی تا ب کجا

ARK 5 0 پاسخ 1400/1/25 -09:55

هیچ غلطی نمی توانند بکنند. پیش به سوی ایرانی مقتدرتر در صنعت هسته ای

سعید 7 0 پاسخ 1400/1/25 -07:00

کاخ الیزه غلط کرده،تاسیسات هسته ای نطنزرا عوامل صهیونیزم منفجرکردندیک کلمه محکوم نمی کنند؟!!اایران نبایداصلا توجه کنه ضعیف بشیم ذلیل میشیم توسری خورمیشیم کتک خورمیشیم من خودم طرفدارمذاکره بودم اما اینها مذاکره حالشون نیست هرکاری هم بکنیم مثل گرک درنده خو هستند دنبال فرصت برای تضعیف شکاروتکه پاره کردنش هستند.

امیر 1400/1/25 -08:45

غلط کردن مگه خودشون هر غلطی میخواهن دلشون میکنن مهم نیست ولی ما تا میخواهم در جهت پیشرفت کشور کاری انجام بدیم محکوم میشیم اصلا تباید توجه کنین

ممد 5 0 پاسخ 1400/1/25 -06:57

فقط بمب اتم،

ناشناس 5 0 پاسخ 1400/1/25 -05:50

خوب اینقدر محکوم کنه جونش دربره وقتی ایران صاحب تمدن آنها کجا بودن خودآنها توسعه بدن خوبه برای ما بده

کاربر ناشناس 5 0 پاسخ 1400/1/25 -05:39

غلط کرد

lممد 6 0 پاسخ 1400/1/25 -05:20

تاکنون ما جدی نگرفتیم حالا ماهم جدی میکیریم

حسین 3 0 پاسخ 1400/1/25 -05:01

ان موقع که در نطنز خرابکاری میکنید باید فکر اینجا را میکردید.حالا هم خفه شوید وفقط نگاه کنید

کاربر ناشناس 9 0 پاسخ 1400/1/25 -03:58

غلط کرداینقدرمحکوم کنه که اززبان بیوفته

کاربر ناشناس 4 0 پاسخ 1400/1/25 -01:53

غلط کرده.فرانسه و ژاپن و آمریکا دارن می سوزن ان شاالله غنی سازی رو صد در صد می کنیم.

محمد 2 0 پاسخ 1400/1/25 -01:09

بشین بینیم باااا

علی خارا 3 0 پاسخ 1400/1/25 -00:52

عجب عدالتی ؟ صهیونیسم را تشویق کنید ایران رامحکوم !!؟؟

ی ط 1 0 پاسخ 1400/1/25 -00:46

بقول آقای ظریف ای مگس عرصه‌ی سيمرغ نه جولانگاه توست......

م 3 0 پاسخ 1400/1/25 -00:34

قابل توجه تیم مذاکره کننده.در حین حضورتان در مذاکرات ، اروپا باز هم اشخاص و نهادهای ایران را تحریم می کند واسرائیل نطنز را مورد حمله سایبری قرار میدهد وباز شما ساکتید.و این هم از زبان درازی دوستان فرانسوی تان.... تاکی ذلت پذیری و مسامحه کاری!!!! غیرت هم خوب چیزیه.

کاربر ناشناس 14 0 پاسخ 1400/1/24 -23:57

غلت کرد کودکان کشتن محکم نمی کنی