جزییات دقیق دیدار سید حسن خمینی با رهبر معظم انقلاب

برادر سید حسن خمینی گفت: اخوی می گویند که بسیاری از بزرگان و جریانات سیاسی از ایشان خواسته اند که کاندیدای انتخابات شوند و از رهبری جویای نظر می شوند.

جزییات دقیق دیدار سید حسن خمینی با رهبر معظم انقلاب

گفت و گو با حجت الاسلام والمسلمین سید یاسر خمینی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری مشروح این مصاحبه در پی می آید:

نظر شما در خصوص اهمیت انتخابات پیش روی ریاست جمهوری چیست؟

به نظر من، با توجه به وضعیت خطیر فعلی به ویژه از جهت تهدیدهای خارجی و تحریم ها و مشکلات معیشتی مردم، به نظر می رسد با با برگزاری یک انتخابات بسیار پرشور و انتخاب یک رییس جمهور قوی و کاردان، می توانیم در زمانی کوتاه بسیاری از مشکلاتمان را حل کنیم.

از این رو، توجه به امر انتخابات و برگزاری هرچه باشکوه تر آن، یک ضرورت برای کشور و انقلاب است و همه دغدغه مندان به نظام جمهوری اسلامی وظیفه دارند برای تحقق چنین انتخاباتی تمام تلاش خود را معطوف کنند.

اخیرا گمانه زنی های فراوانی مبنی بر احتمال حضور یادگار امام در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است. آیا شما در این زمینه اطلاعی دارید؟

در هفته ها و بلکه ماه‌های اخیر، اقبال زیادی به اخوی گرامی جناب حاج حسن آقا شد و بزرگان زیادی از عاشقان امام، ایثارگران، مذهبیّون، خانواده های شهداء، سیاسیون و دانشگاهیان کشور ایشان را تنها کسی دانستند که می تواند کشور را با شعار «همه با هم» امام خمینی متحد کند.

اخوی می گویند که بسیاری از بزرگان و جریانات سیاسی از ایشان خواسته اند که کاندیدای انتخابات شوند و از رهبری جویای نظر می شوند، ایشان هم علی رغم اینکه معمولاً به این گونه امور وارد نمی شوند، اما به جهت رابطه خاصی که با اخوی دارند و تأکید اخوی بر اطلاع از نظر ایشان، صلاح را در این کار تشخیص نمی دهند و می فرمایند، اگر هریک از فرزندان من از من مشورت می گرفتند من همان را می گفتم.

آیا ایشان تصمیم قطعی در این زمینه گرفته‌اند؟

امروز مطابق با رویه ای که اخوی دارند، به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتند. نزدیکان می دانند که رابطه ایشان با رهبری، رابطه ای است که همانند پدر و فرزند است. در ضمن مباحث مطرح شده، طبیعی است که بحث به مسائل انتخابات و حضور مردم می کشد.

اخوی می گویند که بسیاری از بزرگان و جریانات سیاسی از ایشان خواسته اند که کاندیدای انتخابات شوند و از رهبری جویای نظر می شوند، ایشان هم علی رغم اینکه معمولاً به این گونه امور وارد نمی شوند، اما به جهت رابطه خاصی که با اخوی دارند و تأکید اخوی بر اطلاع از نظر ایشان، صلاح را در این کار تشخیص نمی دهند و می فرمایند، اگر هریک از فرزندان من از من مشورت می گرفتند من همان را می گفتم.

البته اخوی در پایان از ایشان اجازه می گیرند که مسأله را اعلام کنند و ایشان بزرگوارانه می پذیرند.

با توجه به این توصیه، طبیعی است که تصمیم ایشان روشن است و اخوی یقینا تصمیمی برای کاندیداتوری ندارند.

امیدوارم انتخابات پیش رو به صورت پرشوری برگزار شود.

لازم است، به نیابت از اخوی از همه شخصیت های حقیقی و حقوقی که از ایشان دعوت کردند تشکر کنم. ایشان خود را خدمتگزار مردم می داند و براى صلاحدید مردم و انقلاب حاضر به هرگونه ازخودگذشتگى است و در هر جایى باشد خدمتگزار و دلسوز مردم است.

منبع: جماران

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • محمدهادی
    0

    کی رای به این میده اخ

  • کاربر ناشناس
    0

    خدابزرگه

  • مومنی
    0

    احسنت بر فرزندان سید احمد خمینی ره و درود بر نوه های با بصیرت و هوشیار امام خمینی ره که ولایت پذیری و طاعت از رهبری معظم را معنا کردند ، و نقشه شیاطین داخلی را نقش بر آب کردند ، سید حسن اقا و سید یاسر اقا و سید علی اقا شما ها در قلب ما ملت انقلابی جا دارید .

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      من نمیدونم این شیاطین داخلی کیا هستند که شما مدام از اون ها حرف میزنید برای تطهیر خودتون..ولی خب با این حساب دیگه یه دفه به احمدی نژاد احسنت نگید . واسه اینکه حضرت آقا سال 96 احمدی نژاد رو هم قبل از انتخابات گفتند نیاد برای کاندیداتوری. ولی احمدی نژاد اومد و احتمالا به خاطر همون صحبت حضرت آقا هم رد صلاحیت شد. البته کاش تاییدش میکردن و رای می آورد و ترامپ هم وقتی از برجام خارج میشد و دلار 3 تومنی که میشد سی تومن الان به جای فحش دادن به روحانی همه به احمدی نژاد که اتفاقا باعث و بانی اولیه تحریم های اصلی ما بود بد وبیراه میگفتند و بعد هم امسال احتمالا ظریف میآمد و قطعا رای میآورد و 8 سال هم در ایران و هم در امریکا دولت اهل تنش زدایی و حل مشکلاتی که باعث افزایش تنش و نرخ دلار و تورم در جامعه میشد سر کار میآمدند.

  • م
    0

    خانواده حضرت امام ره عزیزندوپیرورهبری وولایت مقام عظمای ولایت هستندطلحه وزبیرهای زمان دست ازسرشان بردارندایشان صاحبان انقلابندنه تاجرهای جمل وبصره وصفی السلام علیک یاروح الله ره اللهم الحفظ السیدعلی الحسینی الخامنه ای

  • جانم فدای رهبر
    0

    قطعا رهبر عزیزمان به چیزی واقف بودند که اجازه ندادند ایشان کاندید شوند.

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      خبر رد صلاحیت را بهش داده

  • بر دشمنان بیت امام خمینی
    0

    لعنت خدا بر خوارج و متحجرین و دشمنان بیت امام خمینی درود بر شرف سید حسن خمینی و بیت بزرگوارشان

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط اصلاح طلبها نباشند کشور درست میشود. خرابی وفتنه زیر سر اصلاح طلبان است هرکجا اصلاح طلبی باشد فساد وخرابی هم هست مانند ویروس کرونا

  • علی
    0

    من از حسن و یاسر این دو یادگار امام شدیدا گله دارم :چرا و به چه علت در برابر اختلاسگران و چپاولگران بیت المال و رشوه خورها و مفسدان اقتصادی و سایر پدید اورندگان یاس و دلسردی به نظام که بعضا گوشه هایی از اینها را در تلویزیون منعکس میکنند ، موضع گیری و به داد ملت مظلوم نمی ایند . توصیه میکنم فقط بفکر بالا کشیدن خودشان نباشند که بطور اتوماتیک بالا نشین بوده و هستند ، ایده ها و نظرات خود را برای بهبود وضع ملت با صدای بلند و رسا بگویند و کمک یار مسولین گاها دلسوز اما تک و تنها مانده در برابر هجمه های دشمن و دوستان نادان ، باشید . سوال و جواب الهی در قیامت از شما سخت تر از من خواهد شد چون شما اگر بدانید قدرت بیان و تغییر وضعیت معیشتی مردم را دارید، و مسولید،

  • پرتوی
    0

    رهبری نصیحت پدرانه و هوشمندانه ایی کرد.اگر رای نیاورد آن وقت چه تفسیر می شود؟

  • حسن
    0

    بنده خدا جهت اخذ تایید صلاحیت فی الواقع رفته ،که معظم له هم محترمانه رد صلاحیت ایشان را به وی گوشزد کرده

  • ali
    0

    رخصت پهلووون همون بهتر که نیامدی . اگر رئیس جمهور میشدی اونموقع هم میخواستی سر هر مشکلی از ایشان نظر بخوای مملکت قانون داره مجلس داره شورای نگهبان و سه قوه داره . از 42 سال پیش قوه های زیادی به این نظام اضافه شد و قبلی ها فقط فورمالیته است چون نظر آخر را ایشان میفرمایند (حتی ترامپ هم این رو فهمید)

  • بازنشسته
    0

    مطمئناً خمینی ها هرگز رای نمی اورند.

  • علی
    0

    ایکاش مثل احمدی نزاد که با پررویی نامزد شدن کاندید میشد//100 در100 رای بالایی می اوردن//روح امام شاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها