آیا رونالدو در یوونتوس می‌ماند؟

تنها در صورتی که یوونتوس بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد می تواند از حضور کریستیانو رونالدو برای فصل بعد برخوردار باشد.

آیا رونالدو در یوونتوس می‌ماند؟

حذف یوونتوس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی در سری A باعث شده است تا رونالدو نسبت به آینده خود در این تیم مردد باشد.

یوونتوس سه سال پیش ۱۱۵ میلیون یورو برای انتقال رونالدو هزینه کرد ولی این تیم نتوانست در لیگ قهرمانان به قهرمانی برسد و امسال نیز توسط پورتو حذف شد. با این حال یوونتوس به فینال جام حذفی رسیده و باید برای تنها جام خود در این فصل با آتالانتا رقابت کند.

کریستیانو رونالدو با پیشنهاد بازی از منچستریونایتد و رئال مادرید روبرو شده است و در صورتی که یوونتوس نتواند سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل بعد را به دست بیاورد، از این تیم خواهد رفت. این مهاجم پرتغالی دوست دارد در لیگ قهرمانان بازی کند و به مدیران باشگاه اعلام کرده است در صورتی که یوونتوس نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل بعد به دست بیاورد، از این تیم خواهد رفت.

یوونتوس بعد از برتری برابر ناپولی و جنوا در رقابت های سری A، یک دیدار حساس برابر آتالانتا در لیگ در پیش دارد که تاثیر زیادی روی عملکرد این فصل تیم ایتالیایی در لیگ دارد.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها