اعتراف پدر به قتل پسر معتاد

پدر عصبانی که به‌دنبال درگیری با پسرش او را با چاقوی آشپزخانه به قتل رسانده بود دستگیر شد.

اعتراف پدر به قتل پسر معتاد

شامگاه 22 فروردین به‌دنبال تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش یک جنایت در یکی از محله‌های فردیس کرج اعلام شد.

خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی در محل جنایت که یک خانه مسکونی بود حضور یافتند وبا پیکر غرق در خون پسر 20ساله‌ای به نام سهراب روبه‌رو شدند.

بلافاصله تیم پزشکی سهراب را به بیمارستان منتقل کردند اما وی که از ناحیه قفسه سینه با ضربه چاقو مجروح شده بود جان باخت. به‌دنبال مرگ پسر جوان پدر او که خودش را عامل قتل معرفی کرده بود بازداشت شد.

پدر 48ساله پس از اعتراف در حالی‌که بشدت پشیمان بود در اعترافاتش گفت: پسرم چند وقتی بود که به مواد مخدر رو آورده و معتاد شده بود این موضوع باعث رنج و ناراحتی ما بود شب حادثه می‌خواست برای مصرف مواد از خانه بیرون برود که مانع خروجش شدم و گفتم اجازه نمی دهم سراغ دوستانت بروی اما او با من درگیر شد آنقدر عصبانی بودم که نمی‌دانم چه شد چاقو برداشتم و بعد با چاقو ضربه‌ای به قفسه سینه پسرم زدم.
متهم به‌قتل که کارگر است در ادامه گفت: من با کارگری و زحمت فراوان زندگی خانواده‌ام را تأمین کرده‌ام از اینکه می‌دیدم پسرم گرایش به مواد مخدر پیدا کرده بود رنج می‌بردم شب حادثه خون جلوی چشم‌ام را گرفته بود فقط می‌خواستم پسرم خانه بماند و بیرون نرود. سرهنگ محمد نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز درباره این پرونده گفت: موضوع اعتیاد جوانان باید از سوی خانواده‌ها و با استفاده از راهکارهای تخصصی و روانشناسی حل شود. بسیاری از قتل‌ها به‌دنبال خشونت رخ می‌دهد بنابراین لزوم رعایت کنترل خشم وآموزش آن نیز باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

منبع: ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محمدهادی
    0

    من بخودم گفتم امسال ازدواج نکنم از سال دیگه مشینم میکشم صنعتی و سنتی

  • کاربر ناشناس
    0

    لعنت برموادفروشان کهجان عزیزان رامیگیرنند

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط خدا میداند که این پدر چقدر برایش اعتیاد فرزند عذاب اور بوده.سخترین قسمت زندگی یک فرد اعتیاد اولادشه خدا به هیچ پدرومادری نشون نده

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      افرین به تو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها