احمدی نژاد: اگر ثروت بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را بین مردم توزیع کنیم، هیچ فقیری باقی نخواهد ماند

رئیس جمهور پیشین کشورمان گفت: در ذهن یک عدّه، توده‌های مردم اصلاً به حساب نمی آیند و به عنوان صاحبان حق و عقل و فهم به رسمیت شناخته نمی‌شوند، در حالی که فقط قدرت و نقش‌آفرینی مردم می‌تواند یک کشور را حفظ کند.

احمدی نژاد: اگر ثروت بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را بین مردم توزیع کنیم، هیچ فقیری باقی نخواهد ماند

محمود احمدی‌نژاد در دیدار با جمعی از مردم استان سمنان که عصر روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ در تهران برگزار شد، پنهان‌کاری در اتّخاذ تصمیمات کلان و انعقاد قراردادها را نتیجه ارزش قائل نبودن برای مردم و حذف تدریجی آنان از عرصه تصمیم‌گیری برشمرد و گفت: در ذهن یک عدّه، توده‌های مردم اصلاً به حساب نمی آیند و به عنوان صاحبان حق و عقل و فهم به رسمیت شناخته نمی‌شوند، در حالی که فقط قدرت و نقش‌آفرینی مردم می‌تواند یک کشور را حفظ کند، اقتصاد را سامان بخشد و موجب اعتلاء و شکوفایی فرهنگ جامعه شود اما با کنار رفتن مردم، کشور ضعیف می‌شود و مسئولان ناگزیر به هر قراردادی تن می‌دهند.
احمدی نژاد تصریح کرد: با تغییر نگاه و اصلاح جهت‌گیری‌ها و سیاست‌ها و اجرای چند برنامه مشخص و بازگشت به انقلاب و باورهای تاریخی ملّت، می‌توانیم ایران عزیز را به سرعت به گلستانی تبدیل کنیم که عطر آن همه بشریت را سرمست کند.

وی رأی ۹۸ درصدی مردم ایران به جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ را نتیجه اعتماد مردم به امام خمینی(ره) دانست و گفت: در آن زمان قانون اساسی نداشتیم و شکل و شمایلی از جمهوری اسلامی ترسیم نشده بود و عملکردی از مسئولان کشور نیز برای ارزیابی وجود نداشت، امّا مردم در آن روز برپایه باورهای تاریخی خود، به امام(ره) اعتماد کردند و با امید به تحقق حکومتی شبیه یا نزدیک به تصویری که از حکومت امیرالمؤمنین(ع) داشتند، به اتفاق به جمهوری اسلامی رأی دادند. اگر حقیقت انقلاب در عرصه زندگی مردم تجلّی پیدا می‌کرد، امروز جایی برای مستکبرین و قلدرهای عالم باقی نمی‌ماند.

استاد دانشگاه علم و صنعت، ادّعای عبور مردم ایران از اعتقادات و باورهای خود را بی اساس و مردود دانست و گفت: مردم ایران امروز انقلابی‌تر و مؤمن‌تر از سال ۵۷ هستند و معتقدند که آنچه در ۴۲ سال گذشته اتفاق افتاده است، تناسب چندانی با باورها و آرمان‌هایشان ندارد. امّا عناصر خودبرتربین و ذی‌نفوذ در قدرت، مردم را به ضدانقلاب بودن یا پشت کردن به انقلاب متهم می‌کنند.

وی افزود: تلقّی مردم این بود که وقتی جمهوری اسلامی برپا بشود، عدالت و صداقت در مناسبات اجتماعی تجلی پیدا می‌کند و همه مردم به عنوان صاحبان اصلی کشور و انقلاب به حساب می‌آیند، رأی، نظر، تصمیم و حق تعیین سرنوشت آنها ملاحظه می‌شود. اگر ثروت و تمکّن و برخورداری هست یا فشاری و فقری وجود دارد، همگان در آن شریکند، اخلاق سکه رایج می‌شود و پاکی، راستی، درستی و احترام برای همه وجود دارد. امروز باید عملکردها را با این معیارها ارزیابی کنیم نه با عملکرد رژیم پهلوی که اگر خوب بود مردم علیه آن سر به شورش برنمی‌داشتند.

خادم ملّت ایران راه حل عبور از مشکلات امروز کشور را در بازگشت به عدالت و ارزش‌های انقلاب دانست و گفت: خداوند متعال آنقدر در این سرزمین ثروت گذاشته است که همه مردم می‌توانند در بالاترین سطح از رفاه زندگی کنند. کافیست، گام‌های‌مان را در جهت اجرا و گسترش عدالت در جامعه به پیش برداریم و ایمان داشته باشیم که هرگام در این مسیر، به بارش رحمت الهی و تولید امنیت، دوستی و عشق و محبت منجر خواهد شد.

وی افزود: باید حکومت، دولت، مجلس و نهادها را به ملّت برگردانیم. ثروت نهادها سر به آسمان زده است در حالی که به این همه ثروت و شرکت نیازی ندارند و باید آنها را به مردم برگردانند. اگر ثروت بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بین مردم به طور مساوی توزیع شود، هیچ فقیری باقی نخواهد ماند و با استفاده از زمین، آب، استعداد، دانش و نیروی کار موجود هرکس می‌تواند روی پای خودش بایستد و زندگی خود را در بهترین شکل اداره کند.

احمدی‌نژاد زندگی همراه با فقر، بغض و دشمنی را خواست شیطان دانست و افزود: شیاطین انسان‌نما در داخل و خارج برای برکنار کردن مردم از عرصه تصمیم‌گیری و اداره کشور، همدست شدند و با گفتن اینکه هیچی نگو!، شما چه کاره‌ای!، حرف نزن!، به مصلحت نیست! و مثل اینکه ضد انقلاب شده‌ای!، مردم را از بیان اشکالات، اعتراض به تصمیمات غلط، افشای سوء‌استفاده‌ها و چپاول بیت المال منصرف و آنها را به حاشیه راندند و با کاهش تدریجی اختیارات مردم، به اختیارات نهادها و دولت اضافه شد تا جایی که امروز، مردم برای یک کار کوچک، باید از ۱۵ میز مجوز بگیرند.

وی پنهان‌کاری در اتّخاذ تصمیمات کلان و انعقاد قراردادها را نتیجه ارزش قائل نبودن برای مردم و حذف تدریجی آنان از عرصه تصمیم‌گیری برشمرد و افزود: در ذهن یک عدّه، توده‌های مردم اصلاً به حساب نمی آیند و به عنوان صاحبان حق و عقل و فهم به رسمیت شناخته نمی‌شوند، در حالی که فقط قدرت و نقش‌آفرینی مردم می‌تواند یک کشور را حفظ کند، اقتصاد را سامان بخشد و موجب اعتلاء و شکوفایی فرهنگ جامعه شود اما با کنار رفتن مردم، کشور ضعیف می‌شود و مسئولان ناگزیر به هر قراردادی تن می‌دهند.

استاد دانشگاه علم و صنعت در این دیدار از مردم استان سمنان به عنوان مردمی همدل، سخت کوش، قانع و آرمان‌خواه تجلیل کرد و در پایان سخنانش با تأکید بر ضرورت توزیع مساوی ثروت طبیعی میان آحاد مردم گفت: مهمترین مشکل امروز در کشور ما این است که از ثروت طبیعی به طور تبعیضی استفاده می‌شود، به طوریکه ۸۰ درصد ثروت ناشی از نفت و گاز به ۲۰ درصد جامعه می رسد و ۸۰ درصد مردم فقط از ۲۰ درصد این ثروت بهره مند می‌شوند. فقر و فاصله طبقاتی نتیجه این رفتار تبعیض آمیز بوده است.

منبع: دولت بهار

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 130
  • محمدهادی
    0

    روانی شدم از فقر و بیکاری دعا کنید بمیرم

    نظرات شما -
    • ب محمد هادی
      0

      روانی نشو لباس کاربرداربرومیدان کارگرساختمانی منم عین شما فکرمی کردم ولی چاره اش رادرکارسخت دیدم هفته ای سه روز بدنم جواب می ده امابهتراز بی پولی برادرجان

    • سعید
      0

      قوی باش .امیدت به خدا باشه.تلاش کن بقیه اش درست میشه.

  • مجید
    0

    جانم احمدی نژاد منجی ایران و انقلاب

  • کاربر ناشناس
    0

    انشاالله سفری هم به استان فارس بزن یاورمستضعفان عمواحمدی

    نظرات شما -
    • و
      0

      خاوری هستید

  • کاربر ناشناس
    0

    احسن الله کوگوش شنوا بجزقتل وقارت چندساله

  • کاربر ناشناس
    0

    این پولها را خرج زیر ساختهای کشور کنید که نفعش به همه برسه حتی به آیندگان، حداقل یک کار مثبت برای آیندگان انجام بشه

  • الف ص
    0

    باسلام جناب خبر فوري علت اينكه يه جا ريس جمهر پيشينويه جا استاد دانشگاه ويه جاي ديگر خادم ملت اران معرفي نموديد چيست..ممنون ميشم بفرماييد

  • علی اسد
    0

    بوتشکنی احمدی نژاد

  • ناشناس
    0

    خب اگه گشنه نباشیم که دوباره انقلاب میکنیم پوست مرغ را عشقه

  • اسدی
    0

    اگر اموال و املاک این دونهاد فروخته شود فقیری در ایران وافغانستان وسوریه ویمن باقی نمی ماند .فقط اینجا سفره بخور بخور عده ای تعطیل می شود .

    نظرات شما -
    • ب اسدی
      0

      ایران کلی فقیرداره که به فقرای افغانی وسوریه نمی رسه

  • وحید
    0

    متوهم نژاد، در عمل شده مهره دشمنان ایران، و دقیقا حرفهای اونا رو تکرار میکنه و عقده دیده شدن داره

  • OK
    0

    محمود خان! محکم بنشین سر جایت و انگشت در لانه زنبور مکن! همه این حرفهایی که شما می زنید اکثریت افراد تحصیلکرده از قشرهای مختلف مردم با آن آشنا هستند و چیز بدیعی نیست که مردم ندانند و فقط شما آنرا بدانید و کشف کرده باشید! خب وقتی که نمی شود بدون دادن هزینه و تاوان سنگین کاری برای تغییر وضعیت پیش آمده انجام داد این حرفها جز نمک پاشیدن بر زخم مردم چه فایده ای در پی دارد؟!!!

  • مومنی
    0

    از شما یک تعداد مردم محترم سمنان می پرسم آقای احمدی نژاد چه مسئولیتی دارد که مشکلات شما را حل کند ؟! همشهری شما جناب دکتر احمدی زاد چرا هشت سال ریس جمهور بود کاری نکرد؟ ازموده را ازمودن خطاست برادران.

  • محسن
    0

    احمدی نژاد یک دروغگوی تمام عیار است هرآنچه را قبلا گفته و کرده تکذیب میکنه تا کسب محبوبیت کنه.منفورترینی کشور رابه فنا بردید

  • رفسنجان
    0

    ثروتی که از اداره اوقاف اوایل انقلاب ادعا می کردید که برای کل ایران کافیست چی شد کجا می روند کی میخوره .دروغ زیاد شنیدیم

  • ....
    0

    ارزش پول ملی باید تقویت شود . تنزل ارزش پول ملی سبب مشکلات اقتصادی شده است .

  • علی
    0

    فاصله کهکشانی در ایران برای یک نفر در دو موقعیتّ وقتی مقام داشت و وقتی مقام نداشت. این حالت آیا به تاثیر حاکمیت در سایه بر می گردد؟

  • محمد
    0

    درود به شرفت محمود خان

  • محمد
    0

    جناب خبر فوری، به کار بردن فعل جمع تاکنون برای غیر از رهبری مرسوم نبوده و حتی هیچگاه برای رئیس جمهور مستقر هم استفاده نمی شده که حالا شما برای احمدی نژاد به کار می برید، ضمنا اصطلاح خادم ملت ایران را هم بیخودی حرام این آدم هرهری نکنید

  • علی
    0

    راست میگه ، پول حق مردمه املاک حق مردمه ، اینا رو همش دادن به اینا هر از گاهی با همین پول مردم به فقرا ی چیز میدن مثل بسته معیشتی کلی منت هم میگذارند ، یا برخی املاک دست ح.ع هست و..... احمدی نژاد راست میگه خبر فوری جان لطفاً ثبت

  • کاربر ناشناس
    0

    رای ما فقط دکتر احمدی نژاد

  • رها
    0

    بابا خادم مردم مگه هشت سال تو راس دولت نبودی؟پس چرا ثروت را درست تقسیم نکردی؟هر کسی بیاد با هر شعار دهن پر کنی کسی دیگه گول نمی خوره.

  • سعدی
    0

    خب ان هشت سال که رئیس جمهوربودی وتحریمی هم نبود ونفت بشکه ای۱۴۰ دلار بود ودرکل طی ۸ سال ۸۰۰ میلیارددلار در امد نفتی هم داشتی بفرما چرا کشور را به بهشتی که موردتحسین بشریت باشد تبدیل نکردی ؟ مگر ملت به ان درجه ازفقرنرسید که برایشان یارانه ۴۵ هزارتومانی تصویب کردید ؟ نگرتورم به ۴۴ درصد نرسید ؟ مگررشداقتصادی به منفی ۶ درصد نرسید ؟ پس حرف مفت زدن که هزینه ندارد . عمو برو بشین خانه ات و رسیدن به پاستور هم برای تو محاله ، این قدر خودت راسبک وبی ارزش نکن .

  • علی
    0

    کاملا درسته ولی چطور زمانی که در راس قدرت بودی از این پولا حرف نمیزدی! چطور میلیاردها دلار حاصل از فروش نفت رو بین فقرا تقسیم کردی نفری 45500 شد که بجاش اقلام 1000 برابر شد!!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ای باریکلا خوب اشاره کردی

    • حاج حمید
      0

      آفرین ،به این میگن حرف حساب

    • رحیم
      0

      فقط احمدی نجات نه بزدلهای اصلاحطلب مانند روحانی عقل که نباشد جان درعذاب است

    • ناشناس
      0

      هزارتا احسنت ؟

    • ..
      0

      رحیم خان اگر عقل داشت ممکلت را با دوستانش غارت نمی کردی

    • سعید
      0

      میلیاردهاد لار پول نفت را تقسیم نکرد.بلکه منابع ناشی از افزایش قیمت بنزین را تقسیم کرد.

  • کاربر ناشناس
    0

    زمام کشور به دست یک عده دروغگو و دزد افتاده که پستهای دولتی رو بین خود جابجا میکنن و دم از انقلابی بودن و بعضا از خانواده شهدا هستن ومردم حق هیچ اعتراضی ندارن چون این گداها اومدن که پولدار بشن نه کشور و نه انقلاب و نه دین و نه مردم براشون مهمه فقط تو حرافی جلودار تمام حرافای دنیا هستن جوانان مردم شهید نشدن که یک عده با بهای خون این عزیزان به پست و مقام برسن ودر واقعیت بی دینی رو تو کشور رواج بدن وفقط حرف بدون عمل از اسلام بزنن اینا در عمل با صهیونیستها و دشمنان اسلام و کشور دستشون تو یک کاسه هستش و فقط باعث نارضایتی و بد بینی مردم نسبت به انقلاب شدن واز صدقه سر کارای اینا خیلی از مردم از انقلاب پشیمان شده و شرایط مردم در زمان شاه رو بهتر میدونن باید شرایطی پیش بیاد که مدیران و مسئولانی که کشور رو به اینجا رسوندن و باعث نا امیدی مردم شدن به سزای عملشون برسن پس بهتره که مردم این دفعه به کسی رای بدن که فقط حراف نباشه و دلسوز مردم و کشور باشه تا با رای خودمون مدیون شهدا و انقلاب واسلام نشیم

  • محمودپاکدست متوهم عشق قدرت رفیق بقایی
    0

    اقای احمدی نژاد با 700میلیارد دلار پول حاصل ازفروش نفت در دولت شما میشد یک رنسانس در ایران ایجاد کرد همه پول حیف میل کردید . ثروت بنیاد وستاد که رقمی نیست .

  • ۰۰۰۰۰۰۰
    0

    اقای وطن فروش ونوکر روحانی تابه حال هم اینا بودند که مردم را سر پا نگاه داشتند وگرنه شما احمدی وروحانی دست به دست هم تمام مردم را کشته بودین

    نظرات شما -
    • به .......
      0

      به هفت خط هفت نقطه اراجیف ببافی کنتور نمیخواد مردک بوقلمون صفت منقلی

  • یا حق
    0

    درود بر خادم ملت. اگر احمدی نژاد تایید نشود. انتخاباتی هم در بین نخواهد بود. اگر چه ایشان از نظر مردم تایید شده است و حق شرکت را دارد تا مردم در خصوص صلاحیت وی نظر دهند نه یک گروه قدرت طلب و انگشت شماری که از مردم بریده اند

    نظرات شما -
    • ..
      0

      خادم خاوری بابک زنجانی حسن رعیت ودهها دزد دیگر

  • من
    0

    آقای احمدی نژاد حرف بی حرف عامل اصلی تحریم ها شما هستید حرفهایت رامردم قبول ندارند

  • ج
    0

    مموتی خوب جایی دست گذاشتی خیلی زبلی. مردم بدبخت کردی رییس جمهورنگون بخت بعدی روهم بدبخت کردی الان درست دست گذاشتی همون نقاط ضعف

  • محمد هادی
    0

    من فقرا دیگه امیدی به تو هیچ مسوولی نداریم

  • hadad
    0

    حرف های قشنگ و عملکردی فاجعه بار. اگر مقداری از ان 700 میلیارد دلار پول نفت ذخیره شده بود، از موضع قوی تری وارد برجام می شدیم.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      ذخیره شده بود قرضهای خارجی به پایین ترین حد خودرسیده بودقریب 3میلیون واحد مسکن مهر ساخته شده راه آهن ساخته شده صنعت هسته ای راه انداخته شده نیروگاه هسته ای تکمیل و فعال شده سازمان فضایی راه انداخته شدو حق مدارفضایی ایران از بین نرفت سهام عدالت از ثروت ملی تخصیص یافت دهها سد ساخته شد کیلومترها برزگراه و جاده ساخته شد رتبه علمی ایران 15 بین الممل شدو.... امافدای غرب پرستی و عشق کمر به پایین خناسانی شدکه درخیابانها برای روحانی می رقصیدن

    • سعید
      0

      درآمد وهزینه دولت توسط مجلس در بودجه به شکل ریال است واون ۷۰۰ میلیاردی که میگی با دلار ۱۰۰۰ تومان وبخشی از آن در اختیار دولت بوده والایی در صندوق ذخیره ارزی ذخیره شده است

  • ناشناس
    0

    این یک حرفت راست بود اون صندوق حتی تو بودجه هم نیست و معلوم نیست اون همه ثروت به کجا میره که حتی هزینه واکسن برای جون مردم هم نمیشه اما سگ زرد برادر شغاله تو هم از سر دلسوزی نطق نکردی همتون سر و ته یک کرباسید ۱۶ سال عمر ما را تو و روحانی سوزوندین بالاترین ثروت عمرمون بود که رفت

  • ما
    0

    ثروت بنیاد مستظعفان و ستاد فرمان امام یک ثروت جهانیست که باید در جهت امور مستظعفین و محرومین مسلمان جهان هزینه شود و هرچه چنین ارگانهایی دارایی و اعتبار بیشتری داشته باشند قدرت حمایتی اسلام و مسلمین بالاتر میرود پس بهتر است شما با ایجاد شبهه در چنین ارگانهای مقدس و خدمت گذار برای خود طرفدار جمع نکنی حتی اگر تمام ایران راهم به ثروت این ارگان ها اضافه شود بهتر است از یک ریال که به جیب دشمن اسلام و انقلاب رود

    نظرات شما -
    • نادر
      0

      چراچرت وپرت میگی مگه مستضعفان ایران تمام شده که به جهان کمک کنه

    • ناشناس
      0

      ثروت ملت ایران مال ایرانه نه محرومین جهان

    • ناشناس
      0

      ببخشید!!! ولی به استناد به سال گاو اسم (ما)رو برای خودت انتخاب کردی.

    • د
      0

      پول ایران فقط مال مردم ایرانه هرکسی غیر مردم ازش استفاده کند انشالله هرکسی خورد آتیش جهنمش شود

    • قلندر به ما
      0

      ببند پاچه خوار فعلا که ملت با آب شکمشان را سیر میکنند قبض آب هم که الا ماشاالله مردم را به زباله گردی و سرقت و قاچاق و فساد و بیکاری و فحشا کشاندن کجا نامش اسلام است امثال تو با پنبه سر دین را بریدید ملت به فلاکت افتاده به خاطر چی؟ کجاست کشوری که این همه معادن خدادادی دارد و ملتش این همه فقیر

    • محمد
      0

      خوب بهت میرسن معلومه،

    • حکاک
      0

      بنیاد مستضعفان جهان؟!!!!!! چی زدی؟

    • ما
      0

      پاسخ به شما نا مسلمانان نمک نشناس شما حقی در منابع اسلام ندارید اینهمه یارانه دولتی به آب برق گاز و خورد و خوراک شما تعلق میگیرد باز دهان مفت خوریتان باز است .شما هیچ کدوم حاظر نیستید حقیقت سرمایه و دارایی و درامد خود را بگید که مبادا کمتر یارانه بگیرید. منابع اسلام برای همه مسلمانان است این کشور هم کشور امام زمان است پس کسی خواهشا ادعای مالکیت نکند

    • ناشناس
      0

      شما غلط کردی که این کشور کشور امام زمانه منابع مارا میدین به اینور و اونور برای مطرح شدن خودتون و حاکمیت جهان اسلام اسلامی که زوری و با باج به دست بیاد به درد نمیخوره دوما مگه ما مسیول ترویجشیم به کشور خود ما به زور حمله شد وگرنه با دل کسی مسلمان نشد امام زمان اگر تونستی اینهمه سال در غیبت سر کنه به لذن خدا و زنده باشه به اذن خدا یک فکریم به حال مستضعفان جهان و جکومتش بکنه از ما مایه نذارین به اسم امام زمان پولها را بالا بکشین

    • ما
      0

      ناشناس تو که از اولین جوابت معلوم بود که یه آدم بیتربیت و مفت خور و نا مسلمان هستی که در آلبانی فعایت داری تو که اسلام و امام زمان را قبول نداری غلت میکنی در باره مسلمانان و کشور جمهوری اسلامی ایران نظر میدی تا زمانی که اسلام و مراجع و پرچم ولایت در این کشور پابرجا باشد این کشور و هرچه در آن هست برای امام زمان است و تا حد لازم برای پیشبرد منافع اسلام و ترویج مهدویت در جهان خرج خواهد شد و شک نکن اذن خداوند بوده که کشوری با منابع غنی در اختیار امام زمان و یاران ولایی اش قرار گیرد

    • ب ما از قلندر
      0

      از گاو انتظاری بیشتر نیست تو ملعون خبیث نادان غلط کردی که ترجیح میدهی مردم در فقر و فساد و بیکاری و فحشا و زباله گردی باشند و امثال تو با رانت خوری به اسم امام زمان به جای مدافع ملت بودن مدافع اختلاسگران و اجنبیان باشی تو ایرانی و مسلمان نیستی یه گاو مسلمان ستیزی ریاکار کاسب تحریم زالو صفت خبیث کرگدن با تشکر از خبر فوری روی اعصابم بود جناب گاو .من جانباز اعصاب و شیمیایی هستم متاسفم این جور آدمک ها باعث بد زبانی ما میشوند

    • علیک ما
      0

      ماااااااااااااااو. ماااااااااااااو فهمیدی ؟

    • مریم
      0

      چرا صدای گاو میدی؟

    • ما
      0

      قلندر از ادبیات شما معلوم است که روانت مشکل دارد ولی اگر واقعا جانباز هستی این نوع برداشت شما اشتباه است اولا دارایی ان بنیاد و ستاد نه رانت است و نه اختلاس این دارایی در مصارف عموم مسلمین خرج میشود البته با برنامه ریزی و به اندازه در جهت مصالح اسلام و ولایت .روزی جوانان وطن شهید و جانباز شدند تا پرچم اسلام و انقلابجهانی برفراشته بماند و اکنون که دشمن در جنگ فرهنگی و اقتصادی و سیاسی اسلام را هدف قرار داده نیاز به هزینه بیشتر در منطقه و همایت بیشتر مستظعفین منطقه و تبلیغ بیشتر در جهان برای نشان دادن چهره واقعی اسلام ناب را داریم و همچون زمان جنگ که در خط مقدم از خود گذشتگی میکردند ما نیز وظیفه داریم از آرامش و معیشت خود بکاهیم تا در این جنگ نیز پیروز و سر بلند باشیم و بتوانیم سربازان خطوط مقدم جهان اسلام را هم به اندازه کافی حمایت ودتامین کنیم تازمینه ساز ظهور امام آزادی بخش باشیم

    • الن
      0

      جناب ، شما جهل مرکب دارید

  • ایرانی
    0

    اقای احمدی نژاد حرفهای عوام پسندانه می زنی با عدالت خواهی وارد شدی و در این هشت سال جه تحول دادی با اینکه اکثر نمایندگان مجلس هم همرا شما بودند از جمله امیر ابادی فراهانی و..... سازمان برنامه و بودجه را منحل کردی با 800 میلیارد دلا پول که می توانستی ایران را اباد کنی جه کردی درغگویی تهمت به دیگران از جمله روشهای شما بود که به ان می گویند پوپولیستی اختلاس از جمله یادگارهای شما بود و... همین بس هم اکنون معاون اول شما بقایی و.... هم بدلیل بدلایل جرایم در زندان بسر می برند تورم در حال حاضر بوجود امده ناشی از سیاستهای اینده نگری برای روز مبادا بود و... در اخر مشکلات کشور ناشی از دیدگاه شما برای کشور داری وقتی گفته می شود تحریمهای بین المللی کاغذ پاره ای بیش نیست حالا بوضوح می بینیم و... دهها مورد دیگر

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      این گرونی ها قراربودبشه بازمردونگی داشت اونوقت همین ۴۵۰۰۰ هزاروداد چوخ نکرم ماحمودخان

    • دقیق شوید
      0

      اینجا جایی است که دقت داشته باشیم ناشناس خودش را لو می ده به مکالمه کاربر ما وکاربرناشناس توجه کنیدناشناس به ما گفته تو غلط کردی که اینجا کشورامام زمان است و ما که همان ناشناس است فقط درجواب ناشناس پاسخگو است گفته ناشناس شماکه مسلمان نیستی امام زمان را قبول نداری دیالگ بین این دو اسم نام مبارک امام زمان است

  • علی
    0

    یادی از ان روزها بخیر چقدر مردم در زمان شما راحت زندگی می کردن یک قلم کالا ماهی قزل آلا را می خریدم هزارو هفصد تومان پنج سال هست رنگ اش هم ندیدیم شرمنده خانواده نوه بچه .....

  • امیری
    0

    وای بر حال اونایی که فکر میکنند احمدی نژاد ناجی ملت هست!!! هنوز مملکت از دست خرابکاری ها و صدمات بین المللی این آقا ضربه می‌خوره! حالا گند کاری ها و صدمات به واحدها کارخانه ها و کلا اقتصاد مملکت پتروشیمی و .... بماند و این همونه که می‌گفت تحریم هیچ تاثیری نمیتونه بر مردم داشته باشه! دزدی های معاون اولش و وزراش و مشکلات اخلاقی اونا ( امثال مرتضوی و نیروی انتظامی زمانش و .. همه رو جمع کنید یک طرف و دروغگویی و انکار کارهای کردش امثال هاله نور و مادر چاوز و هزاران تخلف در زمینه اجرای قوانین که اینا همش خسارت جبران ناپذیری به مملکت زد و هر چی بگم که کم گفتم و نهایتا خروج چندین تن طلا و میلیونها دلار بلکه میلیارد ها دلار ارز مملکت توسط ایشان از بیت المال ( تا در چنین مواقعی (انتخابات ) استفاده کردن ) همش هنر احمدی نژاده ! حساب نکردن مردم آسانسور های خفقان در صدا سیما و خبرگزاری های و خس و خاشاک خواندن میلیونها آنسان و ...حالا شده حافظ منافع مردم و بیت المال و مبارز با ظالم و ستمگران ! بزرگترین خیانت رو این آقا و دار و دسته اش به ایران و ایرانی زدند.مردم باید بهوش باشند .آزموده را آزمودن خطاست. واقعا آدم عاقل نباید به این آقا و حرفاش اهمیت بده که اگه بگه ماست سفیده هیچکس نباید باور کنه. ختم کلام همه این کارها در این ۸ سال و این اواخر محصول اتاق فکر سران هست.تا یه چنین وقتی که دلسردی و بی اعتمادی مردم به اوج رسیده این آقا بیاد و بازم روز از نو روزی از نو.

    نظرات شما -
    • ب امیری
      0

      وای بحال اونایی که اقازاده هاراحمایت کنه برای کاسه لیسی درود براحمدی نژاد مرگ برکاسه لیس

  • کاربر ناشناس
    0

    احمدی نژاد با این حرف ها دنبال بهم ریختن کشور است داره کار بنی صدری انجام می دهد ۸سال رئیس جمهور بودی غلط کردی حالا این حرف های ضدانقلابی می زنی

  • د
    0

    چرا آن زمان خودت تقسیم نکردی می دانیم آن موقع وقتش را نداشتی چون با دوستان مشغول غارت بودی دوستان دلواپس احمدی نژاد چوب خداست

  • دن کیشوت
    0

    احمدی تو مگر هشت سال رییس جمهور نبودی، این تقسیم ثروتی را که میگویی همان زمان عملی میکردی، چطور توانستی سازمان برنامه و بودجه را با آن قدمت، منحل کنی، اینکار را هم میکردی، الان هم این گوی و این میدان، مگر ادعای منجی عالم بشریت بودن و حامی مستضعفین بودن را نداری، لطف کن دارایی و ثروت شخصی خود را در اختیار مستضعفین قرار بده و خودت برو سیستان و بلوچستان زندگی کن و با کشاورزی اموراتت را بگذران، مگر تو از بیل کلینتون که فروشگاه پوشاک را دارد اداره میکند بالاتری؟

    نظرات شما -
    • بهار
      0

      گل گفتی ...رای بی رای

  • رضا
    0

    عوامفریب هزاره سوم.

  • مورچه
    0

    درطول ۴۳سال گذشته یک ابرمرد امده ثروت سرزمین پهن اورایران زمین رابین مردم تقسیم کند بعضی ها یا جادوشدن یاازروی شکم سیری نظرگذاشتن .مردم این فرصت راازدست ندهید باورکنید تقسیم ثروت درایران صورت بگیره فقروفرودستی ازبین خواهدرفت چرابعضی ها لگدب بخت مردم واینده گان میزنند خوشبختی مردم ایران همراه شدن با اقای دکترمحمود احمدی نژاد میباشد کسی که باایشان مخالفت کند با اینده مردم ایران مخالفت کرده است

    نظرات شما -
    • قاسمی
      0

      تو هشت سال رییس جمهوریش چه کار کرد ..چقدر فقر را نابود کرد .رای دادن یعنی نابودی بیشتر کشور

    • اهای مورچه
      0

      ازموده را ازمودن خطاست چیزی بهت رسیده که انقدر طرفداری میکنی ایا احمدی نژاد و... همه یکی هستن به نظرم دیگه بسه سواری دادن

  • استاد اسناد
    0

    اگر حرف با عمل ترازو شود پس گل گفتی احسنت به آقای احمدی نژاد حرکت اصلاحطلبانه کاری است که توقف ناپذیر است و هر کسی پرچمدار اصلاحات شود میان مردم عزیز است امیدوارم شورای نگهبان از بند استصوابی بگذرد و همه درستکاران تایید صلاحیت شوند خداوند حامی دلسوزان سرافرازی ملت و کشور خواهد بود

  • یدالله علم انسانی
    0

    هرکس خوشبختی ایران وایرانی رامی خواهدبه جناب دکتر محمود احمدی نژاداعتمادکند ایشان گفته هایش را باحمایت مردم می تواند انجام دهدبه یاری خداوندومردم ایران

    نظرات شما -
    • حافظه تاریخی
      0

      تمام اختلاسها و غارت اموال مردم از دوران همین آقای به اصطلاح دکتر شروع شد

  • ناشناس
    0

    اگر.... دراگر نتوان نشست. ریس جمهور قدرت اجرای چنین ابتکاراتی رانداردچون ازاختیارات اوخارج است حرف های ناشدنی..... وعده های توخالی...

  • تابش
    0

    میخواد تنور انتخابات را داغ کنه ..این ملت راه خود را پیداکرده ...تنها راه رای ندادن است ..

  • بحث نکن
    0

    متاسفم برای مردمی که حافظه شون مثل حافظه ماهی میمونه ----------------------- چرا احمدی نژاد طی 8 سالی که رئیس جمهور بود این کار ها رو انجام نداد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ب ان ب
    0

    اگر . بله اگر . بله درست میگین . اکر بفروشن . فقط هنوز نمیدونی که این نهادها زیر نظر چه مقامی هستند !؟ بعدش کی بخره ؟ مثلن بنیاد مستضعفان رو که 100 هزار میلیارد تومن می ارزد رو کی بخره !؟ کی میاد این پول رو بده ؟ شما میشناشی !؟ من حالم خوبه چون قرصهامو سر وقت میخورم

  • ناشناس۰
    0

    تو ایران اونایی که از اول رای دادند تا آخر با این انقلابند رای میدند و اونایی که طرفدار گروههای ضد انقلابند تا آخر هم مقابل انقلابند و تنها یک مقدار کمی خاکستری هستند که بستگی به شرایط دارد و با اومدن احمدی نژاد تمایل گروه خاکستری بیشتر می شود

    نظرات شما -
    • اقاناشناس
      0

      اقاناشناس خوب شدگفتی من رای اولی هستم خاستم رای بدم چه کار کنم پس

  • محمد
    0

    این باز شروع کرد. اره بدن دست تو مملکتو چهار تا بابک زنجانی درست کنی و دکل نفتی غیب کنی و با در امد نفتی هنگفت دلار رو از 400 تومن بکنی 3000 تومن.بنزین رو سهمیه ای کردی و هزار تا کوفت و زهرمار دیگه رو تو راه انداختی، هر چی بدبختی الان میکشیم از دست توئه همه ی این مسخره بازیا رو تو راه انداختی روحانی هم از تو یاد گرفته. اومدی گفتی باید جراحی اقتصادی کنیم گند زدی به کل مملکت

  • خش و خاشاک
    0

    باز موقع انتخابات شد این حرف زد. ازموده را ازمودن خطاست.

    نظرات شما -
    • خش و خاشاک
      0

      جالبه فقط یه نفر مخالفه

  • هزاوه
    0

    آخه با چه زبوني بكيم خبر فوري رائ بى رائ من چهل سال راي دادم هيچ فايده اي ندارد حالا هي تبليغ كن

  • علی
    0

    بعد از رای آوردن هم از این حرفها می زنی یا کلا ملت را هم یادت میره!!!!!!!!!

  • محمد.علی
    0

    سلام.جناب.اقای.احمدی.نژاد.بیا.برای.انتخابات.شمابایدریس.جمهور.ایران...باشیدمن.بیماری.دارم.تحت.دو.پزشک.فوق.تخصص.هستم.رای.ما.احمدی.ننژاد.دوست.دارم.پدر.عزیزم.خسری.دوست.دارم.با.من.عکس.بندازی..سلا مت.باشی.ایران.یاعلی‌.مدد

  • ناشناس
    0

    دکتر آرزو بر جوانان عیب نیست این حرفها همش رویاست اگه گذاشتند بیایی بالا بدبخت نمیبینی دارند لتو پارت میکنند انقدر حرس خوردی ببین به چه روزی در امدی اگر تو اومدی انتخابات ما میفهمیم که خدا مستضعفان رو هم میبینه

  • محمود
    0

    سلام آقای احمدی نژاد حرف قشنگی زدی اما مگه کسی اجازه میدهد به حریم بنیاد و ستاد اجرایی فرمان امام بشوید گردن شما را گرفته سرتون را از بدن جدا می کنند.

  • اب
    0

    درآمد ارز در دوران احمدی نژاد فروش بشکه نفت ۱۲۰ الی ۱۵۰ دلار درطول تاریخ بیسابقه بود و تکرار نشدنی با آن درآمد عمل کرد حیف و میل امروز فروش نفت تحریم با رئیس جمهوری شدن احمدی نژاد اوضاع بدتر از زمان روحانی میشه حسن کلید جیب مردم را خالی کرد اصلاح طلبان غرب گرار کشور را تعتطل کرد

  • م
    0

    یااحمدی نژادیاهیچ کس%

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      صد در صد هيچ كس

  • بحث نکن
    0

    احمدی نژاد حیا کن . . . . . . . . مملکت و رها کن

  • رامین
    0

    احمدی نژاد جان شما هم ۸سال قدرت نصفه و نیمه ای در اختیارت بود...اگر میخواستی کاری میکردی که نکردی... و این حرفهات هم فقط عوام فریبی برای ریاست جمهوری خودت یا نماینده ات هست و تمام

  • بحث نکن
    0

    ❀❀❀❀❀ سعید محمد ❀❀❀❀❀

  • هادی
    0

    احمدی نژاد شما که 8سال رییس جمهور بودی چه کار کردی چه چیزی بر سفره مردم اوردی اون هم از اختلاسهای معاونیت مثل مرتضوی مشایی بقایی رحیمی وغیره حالا برای این که رای بیاری شعار جدید سر می دهی مردم دیگه دست همه امثال مثل تورا خواندن این حرفا تاریخ مصرف ان تمام شده وقطعا شماها دیگه به قدرت نخواهید رسید که دوباره مردم را بدبخت کنید

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط حرفهای عوام فریبانه میزنه دلقک

  • شهروند۱
    0

    تو هم با یه مشت دزد ۸ سال دیگه غارت کن ،کی به کیه

  • مهدی
    0

    انشاالله من رائ میدهم فقط به دکتر احمد نژاد

  • مصطفی
    0

    سلام‌یاشاسین‌اذربایجان‌یاشاسین‌احمدی‌نژاد؟ مراغه‌رای‌دکتراحمدی‌نژادیندی؟

  • مقدم
    0

    احمدی نژاد ۸سال گفت اسامی مفستادان اقتصادی توی جیبم اما فقط گفت خبر نشد بگم بگم اما نگفت خدا به این ملت رحم کن

  • بسم رب قاصم الجبارین
    0

    چرا وقتی رئیس جمهور بود این کار رانکرد؟ ۴۵هزارتومن به مردم دادصدبرابرشو ازمردم گرفت،جز بدبختی ازبرنامه های قبلیش چیزی ندیدیم ،رای ما فقط سید ابراهیم رئیسی وسلام

  • ع
    0

    اقای احمدی نژاد؛ حرفات قشنگه به دل میشینه.ولی چراریئس جمهورهای ایران به قدرت میرسند فکرمیکنندحرفهایی که قبل ازانتخابات زده شد مربوط به کشورهای دیگراست؟ چرا۶ماه اخردوره رئیس جمهوری شروع به انتقادیاافشاگری میکنند؟ ادم فکرمیکنه این اقایان ازفضاامدند؟!!! اقای احمدی نژاداین حرفهاراروزانه مطالعه کن ببین عملیاتی است؟ مردم اعتمادخودرانسبت مسئولین ازدست دادند واین سرمایه اجتماعی ازبین رفت وحالا حالاهاقابل بازسازی وبرگشت نیست.فکردیگری کنید.

  • نصرت الله
    0

    خوب یابد،فقط کاری کن که دررسانه هادیده شوی.نمایشی حرفه ای راه بینداز تاقدرتمندترین فردشوی.........جناب دکتر،جان مادرت بی خیال شو ،دست ازسرمردم برداروبه تدریست دردانشگاه بپرداز....بعدانتخابات هم هرچی دلت خواست بگو

  • مهری
    0

    والا احمدی نژاد دیوانه شد خو ش ولی الله می دانه حالش خوب نیست موقع انتخابات همه زد سرشان اون از فاعزه هاشمی رفسنجانی اون از روحانی اون از بقیه اصلاح طلبها این هم از احمدی نژاد

  • ح ج
    0

    تقسیم کنیم بخوریم. بعد آینده چی؟ آخه احمق کجای تاریخ و کدوم احمقی تا حالا اینطوری حکومت داری کرده

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      ادم ازفکردرست وحرف حساب خوشحال میشه.نظرات متاثراز سطح درک عده ای را ذیل این خبرمیخواندم فاجعه باربود.نظرتان راپسندیدم .البته همین حالا اینها شما رامتهم میکنند به اینکه طرفدار سیم وزرید .ولی میدانم که موضوع شماماهیت این فرد و روش های عوام فریبانه اش است .فرقه زنبیلیون وفرقه انحرافی گفتن به اینها اصلا غلط نبود.

  • مهدی ع
    0

    سلام زنده باد احمدی نژاد قشر محروم و مستضعف حامی مردمی نژادن صدرصد سهام عدالت 40م روستاییا 20 م شهریا یارانه 45 دلاری اونزمان من باش خرجم در میومد 50 ت هم اجارم میشد کی بعضیا مخان قدرت بدونن یاسین خاندن بر گوش الاغ بیفایدست عشق است مردمی نژاد فقط

  • ح .ش
    0

    خدایا تورا قسمت میدهم به برکت وفضیلت این ماه پر برکتت که کسانی که برای پیشرفت این مملکت وبخصوص مردم ضعیف جامعه زخمت میکشندسرافرازوپیروزشان بفرما مثل دکتر عزیز احمدی نژاد،وکسانی راکه به این مملکت خیانت میکنند خاروذلیلشان بفرما...انشاالله

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خدايا تو را قسمت ميدهم به بركت و فضيلت اين ماه پر بركتت به كساني كه عقل كامل ندارند عقل عطا و به بنده هم پولي عطا بفرما

    • الن
      0

      ح. ش امیدوارم امسال سال تو باشه و از جهالت بیایی بیرن

    • محمد
      0

      میدونی برادر اینجا نظراتی درجهت تایید احمدینژادهست که واقعا حال بهم زنه ولی مال شما ازهمه بیشتر با آن رنگ بوی روحانی که به غلط به آن دادی .بهتره بگیم خدایا ما را نجات بده . نه اینکه بخش هایی ازصحبتش درست نباشد .نه ولی این بابا هشت سال بود و دزد پروری کم نکرد مرتب هم به دوست. و دشمن پرید . بالاخره برای جاانداختن. ان نیت اصلی خود باید حرف های قشنگ زد

  • علی۵
    0

    در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد هم این ثروت بوده یا نه؟اگر بوده چرا آن موقع ساکت بود؟و اگر نبوده و تازه این ثروت جمع شده است یعنی ما را کودن فرض کرده است .اگر فردا روزی رییس جمهور شد آیا توانایی دادن این ثروت را به محرومان دارد یا نه؟اگر ندارد و سازش میکند پس در این وضع شریک است و اشک تمساح نریزد و اگر دارد واقعا محمود خالی بند است.

    نظرات شما -
    • سروش
      0

      اداره این موسسات برعهده دولت نیست که زمان ایشان بخواد درموردش تصمیم بگیره

    • هموطن
      0

      اونموقع هم بوده ولی خب نیاز نبوده چیزی بگه الانم هر کسی برای رای جمع کردن هر حرفی یا هر کاری میکنه و خیلی نمیشه اعتماد کرد چون تو این کشور خیانت خیلی دیدیم

  • سید سجاد
    0

    رای میدادم،دیگر نه

  • داروغه
    0

    حرفهایی میزنه که سال ۵۷ میزدندبعضی ها

  • هموطن
    0

    این ثروتی که گفته واقعا وجود داره یه نمونه همین زمین بالای میدان آرژانتین تهران که بیکار افتاده و برای بنیاد مستضعفینه . اون فروخته بشه میتونن هزارتا خانواده رو پولدار کنن

  • غ
    0

    کشورهایی اروپایی برای علم وآینده بشرفکرمی کنندتوایران فکرتقسیم ثروت

  • عباس محبتی
    0

    باسلام/بانظر آقای دکتر احمدی نژاد موافقم خدا خیرش دهد: مگرکه ایشان به فریاد فقیرو بیچاره برسد/راه رجا بسته نیست گرکه رجائی برفت؟؟؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      این تفکر تاریخ مصرفش گذشته تو میخوای شکمت به هر نحوی سیر بشه حتی اگر معاویه سر کار بیاید احمدی نژاد احمق نیست همین مردم بودن که مثل آشغال انداختنش تو سطل آشغال حالا دلسوز مردم شده نخیر ایندفعه احمدی نژاد انتقام بزرگی از این مردم هزار رنگ خواهد گرفت

  • ابولي
    0

    احمدي نژاد گل گل

  • شار
    0

    آقای احمدی نژاد اول برو در بیانات رهبری معنی مستضعف و اشخاص مستضعف را یاد بگیر بعد در باره ثروت بنیاد که باید چجوری خرج بشه نظر بده

  • قلندر 5شیر
    0

    عزیزانی که رای بی رای میکنید این یک دسیسه است از جانب متحجرین تمامیت خواه چون میدانند و زیر زبانشان مزه کرده که هر چی مشارکت مردمی کم باشد مثل مجلس باصطلاح انقلابی برنده خواهند بود و دیری نمی پاید که تمامی خواسته های خود را یکدست به ملت تحمیل کنند این یک تاکتیک از جانب دلواپسان است انقلاب را غصب کردند و بعد به ریش ما میخندند اگر برای خود و و نظراتتان ارزش قاعل هستین از جمهوریت دفاع کنید و کسی را انتخاب کنید که فرمایشی نباشد و به خواست ملت تن دهد میتوان با انتخاب درست انقلابی دیگر کرد به شرطی که گزینه‌هایی که مورد وثوق ملتند کاندیدا شوند رای ندادن یعنی بی توجهی به خواسته خود است تاکید میکنم ما کاندیدای انتصابی نمی‌خواهیم حالا هر جور میلتان است

    نظرات شما -
    • خخخ
      0

      ما سالهاست که از ترس شغال به سگ زرد دل خوش کرده ایم ولی جواب نداده پس رای به رای

  • منم مختار
    0

    این کشور جنگ زده را فقط نخست وزیر امام خمینی میر حسین موسوی میتونه از دست غارتگران نجات دهد ولاغیر اگر مقام رهبری صلاح بداند با دلجویی از عالیجناب موسوی بیاد نخست وزیر شود و پاسخگوی رهبری هم باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها