۳۰۰۰۰ ماسک در طرح ملی "یک نفس همدلی" توزیع شد

مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان از توزیع ۳۰ هزار عدد ماسک سه لایه رایگان در بین آحاد جامعه با بهره مندی از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت در قالب طرح ملی یک نفس همدلی خبر داد.

۳۰۰۰۰ ماسک در طرح ملی "یک نفس همدلی" توزیع شد

بهرام کندایی اظهار کرد: همزمان با شروع پیک چهارم همه گیری کرونا تعداد ۳۰ هزار عدد ماسک سه لایه، اهدایی از سوی خیرین گرانقدر توسط اداره کل سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت در اختیار دانشگاه قرار گرفت که با همت و همکاری مدیران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد، دفاتر تسهیلگری و مراکز مثبت زندگی در تعدادی از محلات استان توزیع شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این تعداد ماسک‌ با همت خیرین در سطح ملی تهیه و در اختیار دانشگاه قرار گرفت، اما به نسبت نیاز جامعه استان بسیار ناچیز است، با وجود اجرای این طرح هنوز در مناطق محروم نیاز به ماسک وجود دارد لذا از تمام خیرین و نیک اندیشان استان دعوت می‌شود در تداوم این اقدام خیرخواهانه ما را یاری کنند.

کندایی هدف از اجرای طرح یک نفس همدلی را ترویج فرهنگ استفاده از ماسک و کنترل بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: تشویق خانواده‌ها و جلب توجه آن‌ها به لزوم استفاده ازماسک، اهمیت آن در پیشگیری از همه گیری کووید ۱۹ و همچنین کمک به خانواده‌ها در تهیه ماسک‌های مورد نیاز از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها