جواد خواجوی: به‌خاطر خجالت، مسافرکشی را کنار گذاشتم

جواد خواجوی، بازیگر تئاتر و تلویزیون، با حضور در کافه خبر، از روزی گفت که به‌دلیل خجالت کشیدن از یک تماشاگر تئاترش، مسافرکشی با خودرو شخصی‌اش را کنار گذاشته است.

جواد خواجوی: به‌خاطر خجالت، مسافرکشی را کنار گذاشتم

جواد خواجوی، بازیگری که در نوروز ۱۴۰۰ در سریال «نوروز رنگی» با کارگردانی علیرضا مسعودی حضور داشت، از روزهایی می‌گوید که افزون بر بازی در تئاتر، برای تامین هزینه‌های زندگی، مجبور به مسافرکشی بوده است. او در همین ارتباط توضیح می‌دهد که پس از کنار گذاشتن کار با خودروی شخصی‌اش، به فضای اینستاگرام روی آورده و به صداگذاری فیلم‌های طنز پرداخته است.

این بازیگر در همین‌باره توضیح می‌دهد: «من پارسال روی صحنه تئاتر رفتم، دو خبرنگار الکی وقت خودشان را تلف کردند و مطلب نوشته‌اند که این بازیگر از اینستاگرام روی صحنه‌های تئاتر آمده است. درصورتی که اصلا این‌گونه نیست، من در هنرستان سینما خواندم در دانشگاه هم هنر را ادامه دادم، خیلی پیش‌تر از این‌که به عنوان یک چهره اینستاگرامی شناخته شوم، کار تئاتر می‌کردم.»

او درباره اتفاقی که باعث شد تا او وارد اینستاگرام شود، گفت: «من هم تئاتر کار می‌کردم هم با خودرو تیبا مسافرکشی می‌کردم، یک روز از سالن آمدم بیرون، یک ساعت بعد تماشاچی‌ام را به عنوان مسافر سوار کردم و واقعا به من فشار وارد شد و دیگر نتوانستم مسافرکشی کنم، یک گوشی داشتم با یک نرم افزار و اینستاگرام، چیزی که در اختیار همه هست، شوخی شوخی شروع کردم به انتشار فیلم‌های صداگذاری شده و با بازخوردهای مردم به این‌جا رسید. حالا بدی این ماجرا کجاست؟ چرا من نباید تئاتر کار کنم؟»

او به ماجرای پژمان جمشیدی اشاره کرد و نوشت: 《وقتی پژمان نامزد سیمرغ فجر شد، یک عده به او خندیدند. این نوع آدم‌ها، حسودند، چون خودشان می‌خواستند یک کارهایی را انجام دهند که نتوانسته‌اند. حالا می‌گویند، این در فوتبال دیده شده است، چرا باید در هنر هم دیده شود؟ پس ما چه؟》

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محبی
    0

    معلوم وضع مالی خوب شده من که هنوز فقیر ماشین برای مسافر کشی هم ندارم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها