مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی واریز می‌شود؟

رئیس سازمان برنامه بودجه سال گذشته پس از اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: در سال ۱۴۰۰ هم باز رقم‌هایی در جهت همسان سازی حقوق‌های این افراد اضافه خواهیم کرد.

مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی واریز می‌شود؟

بازنشستگان جزو گروه‌های کم برخوردار جامعه هستند که حمایت از آنها با همسان‌سازی و متناسب سازی حقوق در دولت تدبیر و امید عملی شد. مطالبه هشت ساله‌ای که در طول این سال‌ها بر زمین مانده بود با تعیین تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در فروردین ۹۹ مطرح شد و با دستور رییس جمهوری در دستور کار قرار گرفت.

براساس قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، اولین مرحله متناسب سازی در مردادماه سال ۹۹ اجرایی شد و حقوق ماهانه مستمری بگیران این سازمان بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافت، به این صورت که بازنشستگان با ۳۰ سال خدمت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و با ۳۵ سال خدمت، سه میلیون تومان دریافت می‌کنند.

مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان در آخرین روزهای اسفندماه با واریز مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت علی الحساب به حساب سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفراز بازنشستگان اجرا شد.

رئیس سازمان برنامه بودجه سال گذشته پس از اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: در سال ۱۴۰۰ هم باز رقم‌هایی در جهت همسان سازی حقوق‌های این افراد اضافه خواهیم کرد.

در ماه جاری پس از آنکه واریزی‌های تامین اجتماعی آغاز شد، بازنشسته‌ها که انتظار داشتند رقم حقوق آنها با توجه به افزایش دستمزد و لحاظ کردن قانون همسان سازی رشد قابل توجهی داشته باشد، شوکه شدند و اعتراضاتی در این خصوص در رسانه‌ها منتشر شد.

البته مسوولان ذیربط در این خصوص توضیحاتی را ارایه کردند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه هجدهم فروردین ماه در گفت و گوی اینستاگرمی اظهارداشت: نگرانی بابت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی در سال جاری وجود ندارد و منابع لازم برای آن پیش‌بینی شده است؛ در همین راستا نیز قرار است بنا به درخواست بازنشستگان، به‌زودی لایحه‌ای در رابطه با دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به مجلس ارائه شود.

وی در ادامه با اشاره‌ به اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی در خصوص نحوه اجرای همسان سازی حقوق آنان با شاغلین، توضیح داد: بر اساس بند (و) قانون بودجه، ۵۰ هزار میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیش بینی شده بود که ۳۲ هزار میلیارد تومان آن برای بازنشستگان تامین اجتماعی و ۱۸ هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان لشگری و کشوری اختصاص داده شد.

«محمد باقر نوبخت» افزود: در سازمان برنامه و بودجه مبلغ مربوط به بازنشستگان لشگری و کشوری، به طور کامل توزیع کردیم و تاثیر آن محسوس بود. اما در مورد ۳۲ هزار میلیارد تومان منبع متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، مسئولان مربوطه، حدود ۳۰ درصد از منابع را توزیع کردند که در نتیجه بازنشستگان این بخش احساس کردند کمتر دریافت کردند.

وی با بیان اینکه ما برای حل مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی در پایان سال گذشته ۶ هزار میلیارد تومان در اختیار این سازمان قرار دادیم، افزود: برای سال۱۴۰۰ به جای ۳۲ هزار میلیارد تومان ۹۰ هزار میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پیش بینی شده است.

هیچ مشکلی پیش نیامده است!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در گفت و گو با رسانه ملی گفت: صدور احکام افزایش دستمزد سال ۱۴۰۰ بازنشستگان تامین اجتماعی در حوزه ۶۰ درصد حداقل بگیران هیچ مشکلی پیش نیامده است.

«محمد شریعتمداری » افزود: اما برخی از متوسط بگیران با اشکال نرم افزاری در سازمان تامین اجتماعی مواجه شده اند، بنابراین امکان دارد در فروردین ماه به بخشی از آنها رقم‌هایی متناسب با مصوبه هیات امنا پرداخت نشده باشد.

وی اظهارداشت: سازمان تامین اجتماعی اطلاعیه داده است که تمام تلاش خود را برای اصلاح نرم افزار انجام دهد و مابه التفاوت و رقم قطعی این بخش از معدود دریافت کنندگان بازنشستگان متوسط بگیر که سقف پرداختی آنها به رقم مورد انتظار نرسیده است در اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد و مشکل برطرف می‌شود.

البته باید توجه داشته باشیم که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دو بخش است و قسمتی مربوط به تصویب هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و بخشی نیز مربوط به مصوبه هیات وزیران است.

براساس این گزارش در جلسه ۱۸ فروردین سال ۱۴۰۰ به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ توسط هیات وزیران پذیرفته شد و بیست و یکم فروردین ماه این مصوبه به دستور اسحاق جهانگیری ابلاغ شد از ابتدای فروردین سال ۱۴۰۰ کلیه مستمری‌های بازنشستگی، از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولان قانون تأمین اجتماعی که تا پایان سال ۱۳۹۹ برقرار شده است، برای دریافت کنندگان حداقل مستمری، از کارافتادگی جزیی و سایر افرادی که مستمری آنان به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه برقرار شده به میزان ۳۹ درصد و برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری، به میزان ۲۶ درصد (به علاوه مبلغ ثابت دو میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۵۰ ریال) افزایش می‌یابد.

منبع: اقتصاد آنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 54
  • رضا شفیعی
    0

    متاسفانه باز هم این سخنان آقای وزیر (حدمورد انتظار)بی منطق است.مگر میخواهید عدد سازی کنید که میگویید به حد انتظار نرسیده.مصوبه هیئت وزیران باید براساس حکم اسفندماه بعلاوه حدودی از علی الحساب متناسب سازی که باید در فرمول برود مبنای اعمال ۲۶ درصدوعددثابت تعیین شده قرار گیرد.اگر کارشناسان سازمان بلد نیستند از چند بازنشسته دعوت کنن تا به آنها بگوییم ولی اگر میخواهند با ترفند محاسبه با مبلغ حکم تیر۹۹ دریافتی مارا کاهش دهندوبه بی پولی خودشون کمک کنن ما اجازه نخواهیم داد

  • بوق تبعیض
    0

    بنام کشوری و لشکری و بکام تامینی های عزیز ، ولی عیب نداره شما بخورید انگار ما

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      از صندوق شما نمیدهند نگران نباش

    • یه بازنشسته تامین اجتماعی
      0

      اتفاقا هر وقت برای کشگری و کشوری کم آوردن تمام دولتها دست تو جیب ما کردند!...سندش تو همه سالها هست!!

    • ناشناس
      1

      بله زیادی از حق تامین اجتماعی بهت دادن یاقی شدی ارث هم طلب میکنی؟

    • کرمانی
      0

      دوست عزیز درسته بازنشستگان کشوری هم زحمت کشیده اند ولی طرف شما دولت بوده وسروقت حقوق و مزایا وپاداش وآخر خدمت یک پول کلان گرفته اید نوش جانتان وهروقت دولتها کم آوردند دست تو جیب صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی کرده و نتیجه آن بدهی کلان دولت به این صندوق است دوست عزیز ما دوران کارگری سخت وحق کشی نه پاداش ونه آخر هم عین شما پول کلان بهمان ندادند ما هستیم وهمین چندر غاز بخور و نمیر حالا خودتان وانصافتان

    • نا شناس
      0

      با سلام عزیز دلم مسولین کشوری و لشکری از اول میخشون را خوب کوبیدن ودر جای خوب به خاطر اینک ردیف بودجه دارن واز بیت المال میگیرن وبه شما میدن و شما ها را طلب گونه وار ببار اوردن ولی بازنشستگان تامین اجتماعی سی سال کار کردن واز جیب خود بیمه پرداخت کردن حالا باید مال خود را از دولت گدایی کنن اگر قانون درست حسابی بود الان ما باید از شما میپرسیدیم که حق کدام بدبخت است که به شما دادن حیف صدهزار حیف که قانون نیست

  • متحیر
    0

    چطور نرم افزار نجومی بگیران همیشه درست کار میکنه همینطور نرم ازار بازنشستگان همکار؟؟؟؟

  • رضا
    0

    ترفندی جدید برای وقت کشی فقط همین انگار میخواهند موشک هوا کنند

  • ح
    0

    انقدر این قشرو اذیت نکنید دروغ نگید عمل کنید اقای وزیر تعاون کارو رفاه امروز تورم روزانه شده شما بعداز یکسال میخواید اضافه کنید زور بهتون میاد

    نظرات شما -
    • یه بازنشسته
      0

      فریب دادن بازنشسته هارو کشوندن تو خیابون پولو از دولت گرفتن حالا به ما میگن ساکت!!! نباید ساکت بمونیم مرگ به بار شیون یه بار

  • یه بازنشسته تامین اجتماعی
    0

    تقلب و فریب رو مشکل حساب نمیکنه!!!...چی باید به اینها گفت که لایقشون باشه؟ همسان سازی رو بجای پایه حقوق بردند توی حق اولاد و عائله مندی که به بیشتر بازنشسته ها تعلق نمیگیره بنابراین درصد سالیانه هم نه امسال نه سالهای دیگه تعلق نخواهد گرفت!!!!....فقط یه چیزو توش موندم اون 89 هزار میلیاردو (5 برابر پارسال)چه جوری به این راحتی و بدون ترس بالا کشیدن که خاکسترش هم نصیب ما نشد؟؟؟قوه قضائیه خوابه این دزدیهارو نمیبینه؟؟؟

    نظرات شما -
    • بازنشسته
      0

      ۳۰ الی ۳۵ سال خدمت در شرائط سخت در گرما و سرما) که ابتدا بیمه و مالیات را کم می کردند و بعد هم حقوق را پرداخت می نمودند مبنای پرداخت در ایران هیچوقت بر اساس تورم در کشور نبوده تورمی که درحال حاضر ارزش ریالی ما را با کشوری همسایه عراق و افغانستان در حال جنگ کمتر شده است حتی کارگران افغانی که دیگر نمی خواهند در اینجا بمانند و کار کنند و حالا با این شرایط چگونه می توان زنپگی کرد و با این چندر غاز پرداختی هم مجلس .....مخالفت می کند

  • اکرم
    0

    تنها در دولت اقای روحانی تا حدودی به. حقوق بازنشستگان اضافه شد و ما هم ممنون هستیم انشاالله افزایش سال ۱۳۳۹ و ا۴۰۰ هم پرداخت خواهد شد اگر امسال مشکل پرداختی طبق روال قان‌ن دولت جلو می رغت کمک قابل توجه ای به بازنشستگان می شد متاسفانه مجلس با تنگ نظری خود جلوی قانون دولت را گرفت وانهم بدلیل واهی که چرا تعدادی حقوق بالای ...می گیرند که ما بازنشستگان را هم از اضافات دولت اقای روحانی محروم نمودند

  • با
    0

    باید ۳۹۰۰ میومد حساب پدررمن ۳۵۰۰ ریختن حسابش اخه چقدر دزدی چقدر وعده توخالی بعدشم افزایش باید میرفت رووپایه حقوق که نرفت لعنت به بی شرفی مثل شریعتمداری و روحانی و سالاری

  • بهمن بالو
    0

    ازخداوند میخواهم کسی که حق .حقوق مارا پیمال کند مثل باز نشسته های تامین شرمنده خانواده هستیم ..از زندگی خیر نبیند ودر اخرت روسیاه باشد

  • جمشید
    0

    به شعور بازنشستگان توهین نکنید لطفا.اشکال نرم افزاری ؟مگه میشه فقط برای ۴۰درصد اتفاق بیفته و۶۰ درصد دیگه هیج مشکلی نداشتن

  • بی نصیب
    0

    چه منتیه دارن سر بازنشسته ها میذارن. چند ساله تو بوق و کرنا کردن _متناسب سازی_. حالا چندرغاز گذاشتن رو حقوق ما. والا حقوق ما با همون 39 درصد افزایش سنواتی همین اندازه میشد. اینقد دروغ نگن منت هم سر ما نذارن. تا حالا که خوردن من بعد هم بخورن تا انشالله همه را یه جا بالا بیارن.

  • محمد
    0

    چهارميليونو 200يا 300 با حقوق لشكري و كشوري سال99 همخوان داره پس اضافه حقوق امسال چي ميشه

  • عابدی
    0

    فکر میکنن ماهم مثل خودشون بیسوادیم و با پول بادآورده زندگی میکنیم که اشتباه نرم افزاری را بهانه کردن، هربیسوادی میدونه نرم افزار کار یکساعته نهایت یکروز، خواستن پولو مثه دکل و خیلی چیزای دیگه بالا بکشن، دیدن بازنشسته هایی که سالها زحمت کشیدن و نان حلال خوردن صداشون دراومد.

  • نادر
    0

    دروغ دروغ دروغ از اینهمه دروغ گفتن خسته نشدید؟ کدام متوسط بگیران؟!!!مشکل اصلی و اساسی اتفاقا در رابطه با حداقل بگیران است که بیش از هشتاد درصد مستمری بگیران را تشکیل میدهند.39درصد را بر روی پایه حقوق فروردین حداقل بگیرها درسال گذشته کشیدند در حالیکه در مرداد سال گذشته که به اصطلاح متناسب سازی شد پایه حقوق به تقریبا دو ملیون دویست هزار رسید و باید 39درصد بر روی این مبلغ اضافه میشد بهمین خاطر حداقل بگیران بر خلاف گفته آقایان، نه 4ملیون وسیصد در فروردین 1400داشتند بلکه حقوق آنها زیر 3ملیون وهفتصد بود و حتی کمتر.واقعیت اینست که اساسا مبلغی بعنوان همسان سازی به حقوق اضافه نشده و فقط مبلغی به آیتم های دیگر اضافه شده. خواهشا صدای ما بازنشستگان هم باشید چنانکه صدای مسئولین هستید.

  • بازنشسته تامین اجتماعی
    0

    با سلام و خسته نباشید به شما سروران گرامی لطفا به فریاد باز نشسته های تامین اجتماعی برسید به خدا با این حقوق نمی شود زندگی کرد فقط منتظریم تا کی بمیریم و از این همه بی عدالتی راحت بشیم لطفا لطفا پیگیری نمایید ممنون ممنون در فروردین ماه سال 1400 فقط 26 درصد به حقوق سال 99 اضافه شده بعلاوه 248 هزار تومان اضافه شده در صورتی که نسبت به هم‌تراز خود در لشگری و کشوری سه میلیون و ششصد و سی هزار تومان عقب هستم این چه عدالتی است که یک آبدارچی بی سواد از یک انباردار دیپلم مبلغ دو میلیون و دویست هزار تومان بیشتر می‌گیرد لطفا نسبت به حقوق میانه بگیران اقدام کنید ممنون میشم ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ لطفاً

  • reza
    0

    آیا مردم خودشان انتخاب نکرده اند که با این شرایط زندگی کنند

  • باز نشسته تامین اجتماعی
    0

    با سلام و خسته نباشید به شما سروران گرامی لطفا به فریاد باز نشسته های تامین اجتماعی برسید به خدا با این حقوق نمی شود زندگی کرد فقط منتظریم تا کی بمیریم و از این همه بی عدالتی راحت بشیم لطفا لطفا پیگیری نمایید در فروردین ماه سال 1400 فقط 26 درصد به حقوق سال 99 اضافه شده بعلاوه 248 هزار تومان اضافه از متناسب سازی الان هیچ مبلغی اضافه نشده لطفا درصورت که حداقل‌ بگیران را به حقوق ما میانگین بگیران نزدیک کردن بنده در سال 99 4700 حقوق میگرفتم و حاقل بگیر 1900 الان اختلاف حقوق به مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان شده لطفا پیگیری نمایید ممنون ممنون ❤️ ❤️ ❤️ ❤️

  • بهنام
    0

    به همه هرمبلغي كه حقوق ميگرفتن فقط يك ميليون اضافه شده همين 39درصد 26درصد همش الكيه

  • بهمن بالو
    0

    واقعا.۳۵ سال سابقه با ۴ ملیون باتوجه که همسرم پیوند کلیه دارو ها را نصف کردید بقیش باید ازاد تهیه کنم این چه عدالتی ست

  • ایرج روح الامینی
    0

    سلام حقوق و مزایای نامبرده میبایست طبق اسفندماه ۹۹ لحاظ شود که متاسفانه همانند تیرماه ۹۹ انجام شده از دکتر سالاری و معاونین محترم و تمامی دست اندرکاران تقاضای رسیدگی را دارم از طرفی اینجانب باتوجه به قانون سختی شرایط کار بازنشست شدم و تقاضای عاجزانه دارم که اقدامات لازم را بعمل آورید

  • سعید یعیدی
    0

    اگره شریعت مداری بره مستمری بگیرها ی نفس میکشن این نمیزاره حقوقی نا زیادی بشه خیلی پوست دارم عاقبتش رو ببینم خیلی دقیق حساب مینه ۲۲۴۸ پول هستم که شمال به حقوقی اصافه میکنیخدا زتون نگذره اگره راست میگی حقوقی خودت رو رو کن

  • سید محسن میرهاشمی
    0

    خلاصه مثل سال گذشته سر مون کلاه نگیره اگر شده کف خیابون حقمونو بگیریم میگیریم زودتر فکری به حال خودتون بکنید که حق باز نشستگان تامین اجتماعی رو بدین

  • بازنشسته تامین اجتماعی
    0

    با سلام و خسته نباشید به شما سروران گرامی لطفا به فریاد باز نشسته های تامین اجتماعی برسید به خدا با این حقوق نمی شود زندگی کرد فقط منتظریم تا کی بمیریم و از این همه بی عدالتی راحت بشیم لطفا لطفا پیگیری نمایید ممنون ممنون ممنون ممنون در فروردین ماه سال 1400 فقط 26 درصد به حقوق سال 99 اضافه شده بعلاوه 248 هزار تومان اضافه شده واز متناسب سازی الان هیچ مبلغی اضافه نشده لطفا پیگیری نمایید ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️

  • ناشناس
    0

    فقط خدا ........ما بازنشسته های تامین اجتماعی کسی رو جز خدا نداریم واز درگاه او التماس داریم کسانی که به این قشر زحمت کش خیانت میکند رو به زمین گرم بزند ...چوب خدا صدا ندارد.... وقتی هم که خورد دوا ندارد ...قابل توجه مدیران دزددددد....

  • داود محتشم
    0

    با سلام بنده با اینکه مسئولیت انبار بعهده داشتم از یک کارگر یا یک دربان اداره که هفت میلیون می گیرد حدود دو میلیون کمتر می گیرم در این زمانه ده میلیون هم کم است با تورم که هر روز یا هر ساعت نرخ هاجابجا می شود بطور مثال در سا ل 57 شکر 24 ریال فعلا 140000ریال درسال 57 با این پول 5834 کیلو گرم شکر خرید

  • ناشناس
    0

    با سلام این مبلغ متناسب سازی باید به پایه اضافه میشد نه به مزایا برای همین است که ما بازنشستگان همچنان تا چند سال جز حداقل بگیران می مانیم لطفا همه به حکم خود نگاه کنند مبلغ متناسب سازی در قسمت مزایا وارد شده نه در قسمت پایه حقوق

  • محمد
    0

    سلام آیا متناسب سازی با بییست تو پنج درصد اضاف شود چرا مگر خدا نست که این عدالت شما نابوت کندکه از حق ماه میگیرید

  • جلال مقصودی
    0

    سلام.با21سال شغل زیان اور 2600دریافتی 99حالا1400شده4200 واقعا انصاف نیست

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا نابودتاکنه

  • حسن شکرالل پو شفیع
    0

    سلام وقت بخیر من یه مریض بین تومورمغزی هستم با حقوق ۲۵۰۰نمیرسم به زندگی ماهی نزدیک به ۶۰۰ پول دارو دکتر میشه الان هم بیشتر میشه با اینکه یارانه هم میگرم باز هم نمیرسم چون کارگر نیستم سال ۱۴۰۰ خدا شکر بهتر شد اگرمیشه به از کار افتادگی کامل مستمری یه کمی وام تعلق بگیره یه مجرد هم دارم

  • حسی
    0

    سلام من کارمند یا کار گر شرکت رهروان یا صندوق قرض الحسنه ول عصر مازندران بابل بودم دیدن من سرطان گرفتم منااز صندوق اخراج کر دن مدیرعامل صندوق اکبر شهیری نامه اخراج منا زده پسرش مدیرعامل شرکت دامادش مدیر یه شرکت خواهرزادهاش مدیر یه شرکت در جمع بگم صندوق شد خانوادگی یه نفر در جهار قسمت کار دارن

  • زهرا
    0

    خیلی خسته نباشید از همسان سازی که کردید انقدردروغ میگین آخرش جواب خدارو چطوری میخواین بدین بخدا کارما داره انقدر بازنشستگان بیچاره رو اذیت نکنید کمی هم وجدان وانصاف رادرنظر بگیرید .

  • مسعود .....ا
    0

    به نام خدا...از مسولین محترم خواهش میکنم با اعداد ارقام بازی نکنن به والله قسم با این حقوقها زرنگ باشی مریض نباشی مستاجر نباشی قسط نداشته باشی به هفته نرسیده دستی گدفتن ها شروع میشه ماهها پیرو فرسوده شدیم با روح و روان ما بازی نکنید خدارا خوش نمیاد هوای ما را داشته باشید خداوند اجرتان بدهد

  • مرادی
    0

    من 30 سال سابقه دارم 99 به من 2400000 هزارتومان واریز کردن فروردین هم3850000 تومان واریز کردن

  • مقدم
    0

    من باسه تا بچه دارم تازه دومیلیون پانصد میگیرم خجالت داره دو سال گوشت نخریدم هرکس که کاری برای ما انجام نمیده واگذارش ب خدا

  • Mayam
    0

    فقط چرا کشوری هارو زیاد میکنید خداوکیلی فازتون چیه ؟؟ زحمت نباشه با این همه گرونی حقوق تامین اجتماعی هارو هم زیاد کنید خوشحال میشیم مسیولین محترم!

  • عباس
    0

    خواهش میکنم بازهم خقوقهارواضلف اضا فه من کنیذ من خس خیلی یذبختم

  • حسین شعبان پور ایرانیت
    0

    باسلام فقط ازمسئولین سازمان تامین اجتماعی خواستارم لااقل شمابزرگواران دروغ نگویید قراربودمابه التفاوت حقوق فروردین واسفندراهرچه زودترپرداخت نمایید پس چه شد.؟میشودازشماخواهش کنیم که قبل ازاینکه صدای اعتراض کارگران دراید انرا پرداخت نمایید.والسلام

  • فاطمه
    0

    روزگارمون سیاه شده هیچ لذتی زندگی نبردیم به چی دل خوش باشیم انگار نه انگار هی مردم علاف شدن چقدر نظر میدن خوب یه کاری کنین دیگه چتون شده به دادمون نمیرسین ممنون

  • قربانعلی قنبرلو
    0

    با سلام اسفند ماه سال ۹۹ حقوق بنده شد ۴۴۰۰ با توجه به همسان سازی که قرار شد انجام بشه باید از ۵۵۰۰ بیشتر میشد حقوق بنده ولی متاسفانه ۵۳۰۰ واریز شد نمیدانم بر چه مبنایی حساب میکنید لطفا رسیدگی کنید در ضمن واقعا با ۵۵۰۰ خودتان میتوانید زندگی کنید لطفا بگید شاید ما بلد نیستیم بنده فرودین سکته کردم با دفترچه با منت ۵۰۰۰۰۰۰ هزینه تمام شد برام و ۲ ماه که ماهی ی تومان پول دارو ویزیت میدم واقعا خدا رو خوش نمیاد سی سال نون پختم دادم دست مردم تمام بدنم عوارض اون سالها رو داره الان با ۴ سر غائله و مستاجر بودن خیلی سخت برام

  • اصغر بابائی
    0

    باسلام من به مدت۲۸ماه درجبهه بودموکارت ایثارگران راهم دارم اما متاسفانه در حکم بازنشستگی من حتی یک ریال هم بهحقوقم اضافه نشد

  • محرمعلی بدرقلی
    0

    سلام بنده کارت ایثارگری دارم و۱۰ماه درمنطقه فکه بودم بنده در عملیات فکه هم شرکت داشتم متاسفانه هیچی به بنده اضافه نشده و بازنشسته هستم ولی داخل حکمم هیچی اضافه نشده برای منطقه بودم و بنده ۲۱سال سخت و زیان آوری دارم لطفا رسیدگی کنید.ممنونم

  • غلامعباس شریفی
    0

    مدتی درسپاه خدمت کردهام بیمه قبول نکرده پس 24سال رانندگی وداشتن کارت رزمندگی اکنون با ده سال بازنشست وحقوق کارگری کسی رسیدگی نمیکند

  • ازکارافتاده تامین اجتماعی
    0

    واقعا به اقای سالاری واقای دهقان کیا میگم شمایاخودتون میزنیدبه کوچه علیچپ یارحم ومروت سرتون نمیشه اقااین مابه تفاوت حقوق بایدبه چه کسانی داده شود ودربوق وکرنامیکنین همسانسازی کردیم حاصلش چی برداشت کردیدبله حقوق لشگری وکشوری عالیه خداخیربده مدیران اونارا وخداازشماهانگذره بخاطربی عدالتی که میکنید

  • احمدرجبلو
    0

    سلام منبا۳۲سال‌بیمه‌۴۲۰۰تومن‌وافزایش‌حقوق‌پنج‌هزار‌ونهصد‌تومان‌نون‌خالی‌‌ بخوری‌میرسه

  • ناشناس
    0

    سلام همه گروها اعم از شاغل وبازنشسته حقوقها اضافه شد به تامین اجتماعی که رسید اقایان میفرمایند اضافه کردن حقوق بنفعشان نیست اگر راست میگوید قبل از اضافه کردن سایرین میفرمودیمن با30 سال سابقه بیمه پردازی هنوز 4 تومان نمیگیرم میگویند حداقل بگیر ها بین 5 تا 10میلیون حقوق میگیرند همه ش دروغ همهش دروغ

  • محمد کاظم قنبری قلعه سری
    0

    سلام علیکم اگه شما بجای ماشید با پنج دختر و یک پسر معلول نداشتن ساختمان مسکونی میتوانید باحقوق زیر ۴ تومان زندگی کنید مرک بر آنکسی مارا به این روز انداخت لعنت خدا بر او

    م

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها