واکسیناسیون تاکنون بیش از ۶۰۰۰ یزدی در مقابل کرونا

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد از واکسینه شدن بیش از شش هزار نفر از گروه‌های در معرض خطر در استان یزد خبر داد.

واکسیناسیون تاکنون بیش از ۶۰۰۰ یزدی در مقابل کرونا

دکتر مسعود شریفی در این باره گفت: برنامه ایمن سازی بر علیه کرونا در استان یزد همزمان با سراسر کشور در بهمن ماه سال گذشته آغاز و با دریافت محموله‌های مختلف، گروه های هدف طبق سند کشوری واکسیناسیون، واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: از ابتدای انجام واکسیناسیون در استان یزد ۶ هزار و ۷۲ نفر در برابر کووید ۱۹ واکسینه شدند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان گفت: تاکنون در استان شش هزار و ۷۲ نفر دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند که از این تعداد هزار و ۸۷۰ نفر دوز دوم واکسن کرونا را دریافت و در برابر کووید ۱۹ واکسینه شدند.

شریفی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان اورژانس ۱۱۵، حدود ۷۰۰ نفر از کارکنان بهداشت، بیش از سه هزار نفر از کارکنان درمان، بیش از ۳۰۰ نفر از بیماران خاص، بیش از ۶۰۰ نفر از بیماران سرطانی، بیش از صد نفر از جانبازان، بیش از ۲۰۰ نفر از سالمندان، هشت نفر از غسالان و بیش از ۵۰۰ نفر از پاکبانان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی اظهار کرد: همچنین تمام کارکنان اورژانس ۱۱۵، بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان بهداشت، بیش از هزار و ۳۰۰ نفر از کارکنان درمان، تمام جانبازان و چهار نفر از غسالان نوبت دوم واکسن کرونا را در استان یزد دریافت کردند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد تصریح کرد: با انجام واکسیناسیون اعتقاد به پایان کرونا اشتباه است و هرگاه غفلت کردیم، افزایش آمار بستری های مبتلا به کرونا را شاهد بودیم و تا واکسیناسیون همگانی، رعایت شیوه نامه های بهداشتی مهم ترین راه شکست زنجیره انتقال کرونا است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها